Näinkin voi käydä - Henriikka näyttää synnytyksen jälkeen, miltä näyttää vauvavatsa
Kommentit (59)
Samannäköistä arpea tekee tarpeeksi lihominenkin monelle.
Mistähän se johtuu että osalla vatsa menee pilalle ja osalla ei. Tänään kävin uimahallissa, en huomannut tommoista kellekään, eikä mullekaan jäänyt yhden yhtä arpea. Monilla mammoilla oli kyllä uimapuku..
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se johtuu että osalla vatsa menee pilalle ja osalla ei. Tänään kävin uimahallissa, en huomannut tommoista kellekään, eikä mullekaan jäänyt yhden yhtä arpea. Monilla mammoilla oli kyllä uimapuku..
Kuiva ja ohut ihotyyppi varmaankin syynä. Ei ehkä rasvattu tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä mutta miettikää, että jos joku nuori nainen EI haluakaan näyttää tuolta, jotta saa elättää tuhansien eurojen edestä ihmistä joka sitouttaa 18 vuodeksi, itkee huutaa, ulostaa ja sotkee ensimmäiset vuotensa, on hän kummajainen ja jotain hänessä on pakko olla vikana. Kyllä se mieli vielä muuttuu!!
Todellisuus, ketään ei kiinnosta hankitko juuri sinä lapsia vai et.
Kunnolla lihava ihminen kun laihduttaa on jälki paljon pahempaa. Roikkuu kaikki paikat. Tuossa nyt oli ryppyjä vain navan ympärillä.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Mulla kasvoi rinnat nopeasti ja isoiksi teininä ja punoittavat arvet eivät ole hävinneet mihinkään. Samoin mulle jää pysyviä arpia ihan pienistäkin naarmuista. Kädetkin näyttää siltä kuin olisin viillellyt itseäni kun aikoinaan töissä olen polttanut uunin reunaan käteni, kissat ovat joskus vahingossa raapaisseet käsivarsia ja muut pienet naarmut mitä elämän aikana on sattunut. Reidet ja kyljet on edelleen arvilla kun aikanaan lihoin kymmenisen kiloa ja sekin tapahtui hitaasti. Että joillakin meistä on vain todella surkea tuuri käynyt oman ihonsa laadun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvoi rinnat nopeasti ja isoiksi teininä ja punoittavat arvet eivät ole hävinneet mihinkään. Samoin mulle jää pysyviä arpia ihan pienistäkin naarmuista. Kädetkin näyttää siltä kuin olisin viillellyt itseäni kun aikoinaan töissä olen polttanut uunin reunaan käteni, kissat ovat joskus vahingossa raapaisseet käsivarsia ja muut pienet naarmut mitä elämän aikana on sattunut. Reidet ja kyljet on edelleen arvilla kun aikanaan lihoin kymmenisen kiloa ja sekin tapahtui hitaasti. Että joillakin meistä on vain todella surkea tuuri käynyt oman ihonsa laadun kanssa.
Näinpä, tuuripeliä. Mulla on yhdestä lapsesta paljon arpia mahassa ja rinnoissa ja siskolla ei ole neljänkään lapsen jälkeen yhtään ainutta raskausarpea. Epäreilua, mutta minkäpä sille voi.
Plastiikkakirurgi korjaa tuon helposti ja suht halvalla. Turha kärsiä asiasta.
Ja ennen kuin joku sanoo että se on pinnallista, niin ihmiset käyttävät rahaa paljon turhempiinkin asioihin.
Onhan tuo ikävää, itsekin olisin ollut harmissani. Fakta on kuitenkin se, että jos lapsia haluaa niin tällaiset asiat pitäisi jo etukäteen hyväksyä ja olla sinut sen kanssa, että näin saattaa käydä. Sinänsä mielestäni ei ole mitään pahaa siinäkään, että sen haluaa myöhemmin plastikkakirurgialla korjata - omakustanteisesti, ellei ole toiminnallisia ongelmia jolloin julkisella korjauttamisen pitäisi ainakin olla yhtä hyväksyttävää kuin minkä tahansa muunkin toiminnallisen vaivan.
Harmillisempaa mielestäni on se, että nykyajan naiset ovat enemmän huolissaan alapäänsä kunnosta, sekin kun pääsääntöisesti palautuu ihan hyvin mutta riskit on vain hyväksyttävä, jos lapsia haluaa. Vaan sitten vaaditaan yhteiskunnan piikkiin varmuuden vuoksi sektiota, kun siitä ei olla kuitenkaan itse valmiita maksamaan vaikka on ihan omista valinnoista ja haluista kiinni. Siinäkin toki mielestäni julkisella pitäisi saada helpommin korjaukset tehtyä, jos toiminnalista vaivaa oikeasti jää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ikävää, itsekin olisin ollut harmissani. Fakta on kuitenkin se, että jos lapsia haluaa niin tällaiset asiat pitäisi jo etukäteen hyväksyä ja olla sinut sen kanssa, että näin saattaa käydä. Sinänsä mielestäni ei ole mitään pahaa siinäkään, että sen haluaa myöhemmin plastikkakirurgialla korjata - omakustanteisesti, ellei ole toiminnallisia ongelmia jolloin julkisella korjauttamisen pitäisi ainakin olla yhtä hyväksyttävää kuin minkä tahansa muunkin toiminnallisen vaivan.
Harmillisempaa mielestäni on se, että nykyajan naiset ovat enemmän huolissaan alapäänsä kunnosta, sekin kun pääsääntöisesti palautuu ihan hyvin mutta riskit on vain hyväksyttävä, jos lapsia haluaa. Vaan sitten vaaditaan yhteiskunnan piikkiin varmuuden vuoksi sektiota, kun siitä ei olla kuitenkaan itse valmiita maksamaan vaikka on ihan omista valinnoista ja haluista kiinni. Siinäkin toki mielestäni julkisella pitäisi saada helpommin korjaukset tehtyä,
Saako sektion vain pyytämällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lehdissä ikinä näytetä niitä kuvia, joissa vatsa näyttää ihan samalta kuin ennen raskautta? Uimahalleissa kun joskus näkee äitien vatsoja, niin ihan normaaleilta näyttävät. Itse olen saanut kolme lasta, eikä sitä vatsastani näe.
Miksi aina pitää pelotella, että kroppa on pilalla, jos tekee lapsia?
Onneksi pelotellaan, eipä sitten tule kenellekään yllärinä jos huono tuuri sattuu omalle kohdalle. Tällaiset jutut vahvistavat käsitystäni siitä, etten halua lapsia. En ota tietoista riskiä että joutuisin mahdollisesti elämään itseinhon vallassa loppuelämäni. Ei ole sen arvoista.
No mistä tämän kuvan nyt sitten näkee? Kävin katsomassa tuon vaikuttajan instaa ja kuvia huhtikuulta, mutta ei osunut silmään.
Sen sijaan katsoin, että on söpö nainen ja söpö mies ja niillä söpö lapsi ja kivan oloinen elämä, joten huvitti tuo kommenttisi loppuelämän pilaamisesta.
Tietty se on niin, että jos oma ulkonäkö on äärimmäisen tärkeää ja obsessio juuri tietyn näköiseen vatsaan mikä voi raskauden myötä muuttua, niin ehdottomasti kannattaa pysyä lapsettomana. Se vain huvittaa minua suuresti, että noin obsessoituneita ihmisiä on, vaikka olen itsekin ns. pinnallinen ja haluan näyttää hyvältä. Silti ei tuo maha tai joku yksittäinen kohta kehossa ole niin oleellista, vaan kokonaisuus ja olemus (energia/tunnelma).
On kyllä hurjan näköinen maha, mutta ei kai se elämää kaada. Eipä se kellekään juuri edes näy.
Minullekaan ei jäänyt sen kummempaa röpönahkaa, raskausarpia tai muutakaan. Maha oli muutaman kuukauden pömpömpi mutta aikaa myöten palautui. Jopa sektioarpi on haalistunut melkein kokonaan ja on muutenkin tehty huomaamattomasti vaakatasoon tuheron rajalle. Sitä ei huomaa kuin sormella, leikkauskohta ei ole yhtä pehmeä kuin muu iho.
Olen jo mummuiässä, kolme lasta, vatsani on edelleen suhteellisen litteä eikä raskausarpiakaan ole. Tämä on yksilöllistä, geenit vaikuttavat, ja ehkä myös raskausaikainen painonnousu.
Löytyisikö kuvia, miltä näyttää vauvavulva?
Noita kuvia kannattaa laittaa lasten koulukirjoihin, niin monikaan tyttö ei uskalla ikinä synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hurjan näköinen maha, mutta ei kai se elämää kaada. Eipä se kellekään juuri edes näy.
Kyllä se monen elämän kaataa. Nykynaiset ovat niin ulkonäkökeskeisiä, että tuollainen kroppa on suurin kuviteltavissa oleva katastrofi.
Minulla jäi ruma röllykkä vaikka ratsausvatsa oli pieni. :( Huonot geenit.