Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkin voi käydä - Henriikka näyttää synnytyksen jälkeen, miltä näyttää vauvavatsa

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vatsa tuollaiseksi jää.

Ikävä kyllä jää ilman toimenpiteitä. Lapsi on sentään jo parivuotias.

Vierailija
22/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minulla jäi myös valtavasti venyttää nahkaa vaikka olin normaali painoinen koko raskausajan ja hoikka synnytettyäni. Kävin poistattamassa nahan pois. Kallista oli, mutta sain itsetuntoni takaisin. Haalea leikkausarpi jäi mutta se ei haittaa sen nahan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, minulla jäi myös valtavasti venyttää nahkaa vaikka olin normaali painoinen koko raskausajan ja hoikka synnytettyäni. Kävin poistattamassa nahan pois. Kallista oli, mutta sain itsetuntoni takaisin. Haalea leikkausarpi jäi mutta se ei haittaa sen nahan jälkeen.

Henriikalla kuitenkin taisi vaikuttaa tuo poikkiraskaus. Edes google ei löydä tuota termiä.

Vierailija
24/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lehdissä ikinä näytetä niitä kuvia, joissa vatsa näyttää ihan samalta kuin ennen raskautta? Uimahalleissa kun joskus näkee äitien vatsoja, niin ihan normaaleilta näyttävät. Itse olen saanut kolme lasta, eikä sitä vatsastani näe.

Miksi aina pitää pelotella, että kroppa on pilalla, jos tekee lapsia?

Kylläpä näytetään, esimerkiksi julkkiksilla. Mutta heillä on kaikki personaltreinerit, lastenhoitajat ja aikaa ja rahaa huolehtia itsestään, mahdollisuus myös käyttää kalliita kauneushoitoja, laserhoitoja arpien hävittämiseen yms. Ja hyvät voiteet on myös kalliita.

Vierailija
25/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla jäi tuollaiseksi, mutta hänellä on neljä lasta, joista kolme on jo aikuisia, eikä ruttuinen maha ole hänelle ongelma.

Vierailija
26/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lehdissä ikinä näytetä niitä kuvia, joissa vatsa näyttää ihan samalta kuin ennen raskautta? Uimahalleissa kun joskus näkee äitien vatsoja, niin ihan normaaleilta näyttävät. Itse olen saanut kolme lasta, eikä sitä vatsastani näe.

Pitäisikö kaikki huonom.at kokemukset lakaista maton alle.

Vierailija
27/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei tule raskausarpia tai tuollaista ihoruttua.

Vierailija
28/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseksi se jää valitettavasti. Jos on ylipainoa niin jää muhkurainen, arpinen, roikkuva läskipussi. Se sitten valuu pikkareiden tai uimapuvun lahkeessa

Vierailija
29/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se menee pilalle. Teet lapsia ja elät 90 vuotiaan kropassa sen jälkeen vaikka olisit alle 30 lapset tehdessä. Sitten joku viisas käskee tuntea itsensä naiselliseksi ja pitämään arpia jonain kunnia merkkeinä äitiydestä.

Vierailija
30/59 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei tule raskausarpia tai tuollaista ihoruttua.

Mutta joillekin tulee! Pitää sekin saada sanoa. Ei kaikille tule esimerkiksi lihomisesta pahoja raskausarpia, mutta joillekin tulee. Joillakin bodareillakin näkee raskausarpia kun iho on venynyt lihasten kasvatessa. Nää on tosi yksilöllisiä asioita. 

Vierailija
31/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onkstää se legendaarinen ihq-pamppa henriikka ??

Kuka on ihq-pamppa?

pamppa on ihq

Vierailija
32/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellen ensin, että tässä jutussa olisi nyt kuva juuri sellaisesta vatsasta, joka palautunut hyvin. Kun niin paljon esitelty jo niitä pelottelukuvia.

Itselläni vatsa oli niin valtava, että kyseltiin välillä odotanko kaksosia, yksi siis kylläkin oli. Vatsa palautui raskaudesta täysin, ei ainuttakaan raskausarpia jäänyt, eikä roikkuvaa ihoa. Enkä jaksa uskoa olevani jotenkin superuniikki tässä.

Vierailija
33/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä näytetään, esimerkiksi julkkiksilla. Mutta heillä on kaikki personaltreinerit, lastenhoitajat ja aikaa ja rahaa huolehtia itsestään, mahdollisuus myös käyttää kalliita kauneushoitoja, laserhoitoja arpien hävittämiseen yms. Ja hyvät voiteet on myös kalliita.

En ole julkkis ja synnytyksen jälkeen olin todella p-a. Ei silti ainuttakaan raskausarpia tai muutakaan merkkiä siitä, että vatsa on jossain vaiheessa ollut aivan valtava.

Vierailija
34/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta, litteä maha ja iho niin vähän venynyt, ettei suorana seistessä huomaa mitään. Eli on yksilöllistä, miten käy. Jos noin pahasti menee nahka ryttyyn, en pitäisi pahana, vaikka julkisin varoin korjattaisiin. Ei liene kovin yleistä kuitenkaan.

Vierailija
35/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikki huonom.at kokemukset lakaista maton alle.

Ei, mutta tuntuu että liian vähän nykyään muistutetaan, että asiat voi mennä myös ihan hyvin. Enemmän pelotteluja siitä, kuinka asiat abc on iäksi mennyttä kun saat lapsen.

Vierailija
36/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ärsyttää myös. Itsellä kolme lasta, vatsa palautui kaikista raskauksista hyvin, ei raskausarpia eikä venymiä. Enkä ole ainoa laatuani . Jos minusta tehtäisiin lehtijuttu, taatusti lynkattaisiin maanrakoon, kuinka kehtaan😂

Vierailija
37/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole julkkis ja synnytyksen jälkeen olin todella p-a. Ei silti ainuttakaan raskausarpia tai muutakaan merkkiä siitä, että vatsa on jossain vaiheessa ollut aivan valtava.

Arvaa auttaako tällaiset kommentit naisia jotka joutuu käyttämään tenoja? Kärsimään arpien tuottamista kivuista? Tai ikuisesta laskuvarjosta.. Niinpä

Vierailija
38/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ärsyttää myös. Itsellä kolme lasta, vatsa palautui kaikista raskauksista hyvin, ei raskausarpia eikä venymiä. Enkä ole ainoa laatuani . Jos minusta tehtäisiin lehtijuttu, taatusti lynkattaisiin maanrakoon, kuinka kehtaan😂

Vierailija
39/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole julkkis ja synnytyksen jälkeen olin todella p-a. Ei silti ainuttakaan raskausarpia tai muutakaan merkkiä siitä, että vatsa on jossain vaiheessa ol

Arvaa auttaako tällaiset kommentit naisia jotka joutuu käyttämään tenoja? Kärsimään arpien tuottamista kivuista? Tai ikuisesta laskuvarjosta.. Niinpä

No, olen pahoillani tästä.

Mutta miksi vain huonoista kokemuksista saisi puhua? Etenkin kun syntyvyys on mitä on, niin olisi ehkä hyvä muistuttaa myös niistä hyvinmenneistä tapauksista.

Itse sain raskausaikana niin paljon kuulla kauhutarinoita vasten tahtoani, että mikä kaikki voi mennä esim. synnytyksessä pieleen. Aloin lopulta stressata ja pelätä, oli peloteltu sekä alatiesynnytys että sektio.

No, kiireelliseen sektioon meni, ja vastoin kaikkea menikin hyvin ja paranin nopeasti. Tätä haluan itse nyt kertoa jokaiselle, joka nyt vauvaa odottaa. Kaikki voi mennä täysin hyvin.

Vierailija
40/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä mutta miettikää, että jos joku nuori nainen EI haluakaan näyttää tuolta, jotta saa elättää tuhansien eurojen edestä ihmistä joka sitouttaa 18 vuodeksi, itkee huutaa, ulostaa ja sotkee ensimmäiset vuotensa, on hän kummajainen ja jotain hänessä on pakko olla vikana. Kyllä se mieli vielä muuttuu!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme