Olisi vain niin kiva...
... käydä perusnätin naisen kanssa juoksulenkillä, sukujuhlissa, joskus joku ulkomaanmatka, vaeltamassa jne.
Mutta sellaista en ole koskaan tässä elämässä saanut kokea. Joskus 28-33 vuotiaana aloin enemmän saada katseita ja söpöjä hymyjä naisilta. Yöelämässähän se aloitteen tekeminen olisi se "oikea tapa", mutta itse en käy yöelämässä enkä juuri baareilusta välitä. Jos joku flirttailee normiarjessa, niin en viitsi/uskalla niissä tilanteissa lähestyä. Opiskelin aikuisiällä uuden tutkinnon yliopistossa ja siellä kyllä muutamat nuoremmat tytsyt taisi olla kiinnostuneita, mutta miten muka siinä tilanteessa voisi hienovaraisesti sitten edetä.
M37
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos et tuohon ikään mennessä ole vielä kertaakaan seurustellut vakavammin, niin minkä pitäisi muuttua, että saisit seurustelusuhteen? Mieti tätä.
Taidat ajatella vanhoillisella, 70-lukulaisella tavalla asioista. Sinkkuus ei ole nykypäivänä mitenkään harvinaista tai outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tuohon ikään mennessä ole vielä kertaakaan seurustellut vakavammin, niin minkä pitäisi muuttua, että saisit seurustelusuhteen? Mieti tätä.
Taidat ajatella vanhoillisella, 70-lukulaisella tavalla asioista. Sinkkuus ei ole nykypäivänä mitenkään harvinaista tai outoa.
Ohis, mutta on se, jos tavoitteena on kuitenkin ollut seurustelu.
Mutta turha se on harmitella kun ei itse yritä asiaa muuttaa. Sitten täytyy tyytyä nykytilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta turha se on harmitella kun ei itse yritä asiaa muuttaa. Sitten täytyy tyytyä nykytilanteeseen.
Osallistu Marttaliiton miesjaoston toimintaan. Tällä hetkellä aktiivisena vetäjänä on 1 (!) mies. Lisää kaivataan. Voisi nainenkin tarttua hyvällä tuurilla matkaan.
Sano itsellesi - minä haluan. Kun tarpeeksi haluaa löytää kumppanin- ainoa mitä tarvitset on rohkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistu Marttaliiton miesjaoston toimintaan. Tällä hetkellä aktiivisena vetäjänä on 1 (!) mies. Lisää kaivataan. Voisi nainenkin tarttua hyvällä tuurilla matkaan.
Nainen vai mummo? Jos mielii vielä perheen perustaa, niin naisen on syytä olla alle 40-vuotias.
Kannattaa yrittää treffailla ulkomailla. Suosittelen. Naiset kaikella tapaa parempia kun täälä. Suomalaista naista en ottaisi enään mistään hinnasta. Varsinkin etelä euroopassa ovat sivistyneitä, kohteliaita ja todella kauniita. Suomalaiset naiset ovat vastakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää treffailla ulkomailla. Suosittelen. Naiset kaikella tapaa parempia kun täälä. Suomalaista naista en ottaisi enään mistään hinnasta. Varsinkin etelä euroopassa ovat sivistyneitä, kohteliaita ja todella kauniita. Suomalaiset naiset ovat vastakohtia.
Ei treffailu sen paremmin onnistu ulkomaillakaan aapeen kaltaiselta aikaansaamattomalta vätykseltä. Päin vastoin, monessa muussa maassa vastuu treffeille pääsemisestä ja niiden suunnittelusta on 100% miehen harteilla, toisin kuin Suomessa.