Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aitini antoi tanaan 200 rahaa, etta saan ostaa lapsille joululahjat. Nyt taistelen itseni kanssa, etta kavisinko taydentamassa tupaakkavaraston, ettei tarvitse joka paiva miettia,

Vierailija
30.11.2006 |

onko varaa ostaa tupakkaa vai ei. Voisin myös ostaa mäyräkoiran iltani iloksi. Veronpalautuksilla voin sitten ostaa lasten lahjat.

Ei kai sillä mitään eroa ole, onko lahjat ostettu juuri sillä mummon antamalla satasella vai verokarhun palauttamalla satasella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on Pirkko Provonen Porvoosta

Vierailija
2/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä karsea mä sitten olen? En tarvitse lisää vaatteita, niitä mulla on yllin kyllin ja lapset saa lahjansa joka tapauksessa.

ap

Vierailija
4/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni antoi mulle 300¿ rahaa et saan ostaa joululahjoja ja nyt raha ihan väkisin menee pelkkään elämiseen. Itse olen hoitovapaalla ja sillä ei tod rikastu, varmasti moni äiti sen tietää.. Tulee köyhä joulu toivottavasti muut eivät osta meille kalliita joululahjoja!!

Vierailija
5/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään 110 euroa äidiltäni esijoululahjaksi ja aion ostaa sillä kipeästi tarvitsemiani vaatteita, eikä viinaa tai muuta kamalaa.

Vierailija
8/8 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytä ne veronpalautuksetkin itseesi. Sä olet sen kyllä ansainnut, kyllähän lapset varmaan kummeilta saa jonkun joululahjan.