Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdottaa ekoja treffejä luontopolulla metsässä.

Vierailija
23.04.2023 |

Haluaisin ekalla kertaa nähdä kahvilassa, mutta en kehtaa sanoa tätä miehelle.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en lähtisi metsään. Jos et saa sanottua että haluat turvallisemman paikan tapaamiselle, niin unohda koko mies.

Voiko mies suuttua? Ap

No jos suuttuu, niin ei kannata muutenkaan sen kanssa mihinkään mennä. Unohda.

Vierailija
82/89 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekat treffit oli Teijon kansallispuistossa. Viisi vuotta ollaan nyt rinkkareissattu yhdessä, ensi kesänä Kecon reitille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen puskaan repimisen voi tehdä ihan kaupungin puistossakin, jos sellainen on mielessä.

Jos itse olisin tuollaisen harrastaja, suorittaisin ensin muutamatkin julkiset treffit herrasmiehen elkein. Tai sitten etsisin uhrin, joka lähtee yksityiseen tilaan, esim. autoon. En minä luontopolkua ehdottaisi, missä ulkoilmaihmiset kulkevat tähän vuodenaikaan lähes jonossa ja ellei ihan paikalle kukaan osu, niin huuto kuuluu.

Aloituksen siis ymmärrän niin, että maut eivät ihan kohtaa. En niin, että tässä nyt automaattisesti joku turvallisuusuhka olisi.

Vierailija
84/89 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut treffeillä luontopolulla makkaranpaistossa. Ihan ok-treffit oli. Se oli semmoinen paljon käytössä oleva,yleinen paikka,lähellä asutusta,ei mikään syrjäisen erämaajärven laavu ja tyyppi vaikutti mukavalta. Ei luontopolussa ole mitään vikaa treffipaikkana,jonnekin syrjäsempään metsään en haluais jos ekoista treffeistä kyse. 

Riippuu vissiin asuinpaikasta ajatteleeko luontopolun olevan vilkas ja urbaani vai syrjäistä metsikköä. Itse en osaisi sellaista vilkkaampaa luontopolkua edes pitää luontopolkuna, vaan pikemminkin jonain puistona.

Vierailija
85/89 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut treffeillä luontopolulla makkaranpaistossa. Ihan ok-treffit oli. Se oli semmoinen paljon käytössä oleva,yleinen paikka,lähellä asutusta,ei mikään syrjäisen erämaajärven laavu ja tyyppi vaikutti mukavalta. Ei luontopolussa ole mitään vikaa treffipaikkana,jonnekin syrjäsempään metsään en haluais jos ekoista treffeistä kyse. 

Riippuu vissiin asuinpaikasta ajatteleeko luontopolun olevan vilkas ja urbaani vai syrjäistä metsikköä. Itse en osaisi sellaista vilkkaampaa luontopolkua edes pitää luontopolkuna, vaan pikemminkin jonain puistona.

No ne ovat ainakin täällä ihan nimeltään luontopolkuja. Merkittyjä, yleensä lyhyitä parin-muutaman kilometrin reittejä, joissa on infotauluja alueen luonnosta. Ja vähän väliä kylttejä joissa lukee luontopolku. Jossain kohtaa joku grillipaikka tai pari ja usein vessakin. Sinänsä metsässä, mutta kauniilla säällä täynnä ihmisiä.

Vierailija
86/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 58 v. ja pakko todeta että nykyaikana pakko olla varovainen. Olen naimisissa ja se mikä kävi ennen ei käy nykymaailmassa. Olkaa varovaisia.

Vierailija
87/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihminen osaa tämmöstäkään asiaa itse ratkaista?

Vierailija
88/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäluuloisena miettisin väkisinkin, että jos paljastuu päävikaiseksi, sieltä metsäpolulta ei niin vain heti pääsekään pois... eli en menisi. Julkiselle paikalle aina eka treffit.

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla luontopolut ovat julkisia paikkoja eikä tarvitse pelätä että olisit koskaan siellä yksin, tai kahden kumppanisi kanssa.

Vierailija
89/89 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäluuloisena miettisin väkisinkin, että jos paljastuu päävikaiseksi, sieltä metsäpolulta ei niin vain heti pääsekään pois... eli en menisi. Julkiselle paikalle aina eka treffit.

Mites tässä sitten kävi? Lähtikö ap luontopolulle?

Ihmetten aina näitä, että ensin julkiselle paikalle. Paljastuuko siellä kahvilassa heti, että täähän on sekop.. tai rais.ja?? Mistä niitä niin nopeasti voi tunnistaa, kertokaa?