Kokoomus kyykyttää köyhän.
Nyt tulossa köyhälle kovat ajat.Kokoomus kyykyttää nyt köyhää kovasti.
Kommentit (35)
Nythän se valkeni. Työlliset ovat vain kateellisia siitä että muut uskaltavat elää. Sehän selittää tuon haukkumisen ja halveksimisen. Siis ihan silkka kateus siitä että ihminen ei ole työn orja 😀
Vuorolisien poisto ja sovitellun päivärahan poisto on kyllä harmillisia poistoja.
Vierailija kirjoitti:
Nythän se valkeni. Työlliset ovat vain kateellisia siitä että muut uskaltavat elää. Sehän selittää tuon haukkumisen ja halveksimisen. Siis ihan silkka kateus siitä että ihminen ei ole työn orja 😀
Vapaita oravanpyörästä ovat vain ultrarikkaat ja superköyhät. Köyhät vielä vapaampia, kun ei ole materiaa mitä menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukiasiakkaat eivät ole köyhimpiä. Asumistukeen ei tulisi koskea koska se on myös työssäkäyville. Toimeentulotukea pitäisi tarkastaa, nimittäin ovat aika hyvin toimeentulevia. Hämmennyin myös siitä mitä kaikkea heille maksetaan kun saavat tttukea. Eivät halua töihin koska kuulemma pärjää kotona hyvin. Tuntuu vähän kurjalta käydä töissä ja lääkärikuluja itelle ja lapsille saa maksella. Sähkökaskutkin kuulemma maksavat. Ihan peestä tämä touhu!
Siitä vain kokeilemaan jos tuntuu siltä.
Täällä alkaa olla yksi aika kypsänä vapaaehtoisena, vajaakuntoisena osa-aikaisena mulle on jo vuosia jäänyt satasia vähemmän kk kuin olisi tt-tuella, koska olen väliinputoaja vähän kaikessa, maksan lääkkeeni, asumiseni, elämiseni ja muut kuluni itse. Kamelin selkä alkaa katkeamaan kun mm. inflaatio, sähkön hinta ja korkojen nousu kaikki koskevat myös minua. Saiskin sen 500€ käyttörahaa kuussa joskus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukiasiakkaat eivät ole köyhimpiä. Asumistukeen ei tulisi koskea koska se on myös työssäkäyville. Toimeentulotukea pitäisi tarkastaa, nimittäin ovat aika hyvin toimeentulevia. Hämmennyin myös siitä mitä kaikkea heille maksetaan kun saavat tttukea. Eivät halua töihin koska kuulemma pärjää kotona hyvin. Tuntuu vähän kurjalta käydä töissä ja lääkärikuluja itelle ja lapsille saa maksella. Sähkökaskutkin kuulemma maksavat. Ihan peestä tämä touhu!
Siitä vain kokeilemaan jos tuntuu siltä.
Täällä alkaa olla yksi aika kypsänä vapaaehtoisena, vajaakuntoisena osa-aikaisena mulle on jo vuosia jäänyt satasia vähemmän kk kuin olisi tt-tuella, koska olen väliinputoaja vähän kaikessa, maksan lääkkeeni, asumiseni, elämiseni ja muut kuluni itse. Kamelin selkä alkaa katkeamaan kun mm. inflaatio, sähkön hinta ja korkojen nousu kaikki koskevat myös minua. Saiskin sen 500€ käyttörahaa kuussa joskus :D
Siitä perusosasta maksetaan myös laskuja ja kaikkea muuta tärkeää elämiseen tarvittavaa ruoan lisäksi, ei se ole mitään ylimääräistä humputtelurahaa, joka jää käteen ns. pakollisten kulujen jälkeen.
Mua kiinnostaisi myös kuulla, millä tavalla voi olla väliinputoaja niin, että tulot jää satasia tt-tuen minimistä. Ylimääräistä omaisuutta? Puoliso, joka tienaa, mutta ei anna sulle käyttöön ropostakaan?
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tiedä mitään kovista ajoista enää
Kansallinen yhtenäiskulttuuri lakkasi olemasta about 30-40 vuotta sitten. Joillakin menee hyvin, kaikesta huolimatta. Toisilla menee huonosti koko ajan. Viiskytluvun tarinat siitä, miten sokeri ja voi olivat kortilla koko kansalla, niin mökeissä kuin kartanoissa, voi unohtaa.
Johan sen tiesivät kertoa tilastot vuoden 2008 romahduksen jälkeen, osa pääsi nousuun mukaan, mutta toiset jäivät rannalle. Niiltä rannalle jääneiltä lähtee nyt loputkin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä nyt heti kyykkyyn.
XXX
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan ne toimeentulotukea saavat ovat köyhimpiä. Jos joku on köyhempi, niin toimeentulotukea hakemalla tämä köyhempi saa sen verran toimeentulotukea, että on yhtä köyhä kuin muutkin toimeentulotukea saavat.
Köyhillä on taipumus syöksyä kyykkyyn oma-aloitteisesti. Nyt ne yritetään kiskoa ylös sieltä ja potkia töihin.
Alkakaa äänestää Kokoomusta, köyhät, niin me kokkarit otamme teidän intressejänne enemmän huomioon.
" Vangita kartanonherrankin vapaus voi..." ja "mä oon orpona, mutten orjana"