Miksi persut haluavat rajata ulkomaalaiset puolisot vain akateemisille?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä suomalainen ei saa rakastua ulkomaalaiseen. Ainakaan ei-eurooppalaiseen.
Onneksi heidän oma, raskasta työtä Bryss--. anteeksi siis Hondurasissa tekevä Hakkarainen vain käyttää omia naisiaan hyväkseen, ei rakasta heitä.
Hänellä on naisia, sinulla ei.
No eikös tossa Lehtisaaren tapauksessa nainen ollu "akateeminen" ja mies ulkkis? Hyvin meni.
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen luullut,että haluaa ulkomaalaiset puolisot vain heille, joilla on varaa elättää puolisonsa. - Eli ei haittaa, jos dipompi-insinööri ostaa itselleen postimyyntimorsiammen mutta jos Laura Lähihoitaja haluaa itselleen somaliaisen erityisasiantuntijan puolsiokseen niin jo haittaa.
Miksi haittaisi jos somalialaisella eritysasiantuntijalla on työpaikka valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä suomalainen ei saa rakastua ulkomaalaiseen. Ainakaan ei-eurooppalaiseen.
Onneksi heidän oma, raskasta työtä Bryss--. anteeksi siis Hondurasissa tekevä Hakkarainen vain käyttää omia naisiaan hyväkseen, ei rakasta heitä.
Hänellä on naisia, sinulla ei.
Kullankaivajia jotka vie rahat eivätkä anna pilua.
Kihlattunsa, hondurasilaisen Tayling Stephanie Orantesin, 28, mielestä europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen, 60, on maailman ihanin ja romanttinen mies.
Itse en ajattele niin, koska en osaa leperrellä naisille. Olemme sopineet Stephanien kanssa, ettei meillä ole seksiä ennen avioliittoa. Kai se sitten on romanttista tutustua toiseen rauhassa. Naimisiin menemme kyllä heti, kun matkustusrajoitukset sen sallivat.
....
Hakkarainen kertoi eilen lauantaina Ilta-Sanomille purkaneensa kihlauksen, koska hänen ex-morsiamensa pyysi koko ajan rahaa ja juhli Hondurasin yössä.
Vielä viime viikolla hän laittoi viestin, että rakas laita tuhat euroa rahaa. Hän pyysi rahaa muun muassa vuokriin ja elämiseen. Kai hänellä on nytkin siellä joku elättäjä, Hakkarainen väitti.
Ei missään tapauksessa. Lopputuloksena joudut hyväksikäytetyksi ja rikoksen uhriksi. Käy kuin Ruotsissa.