Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luottamusta palauttaa?

Vierailija
23.04.2023 |

Viime yönä paljastui että mies on pettänyt suhteemme aikana ainakin kahdesti eri ihmisen kanssa. Jäi ensin kiinni yhdestä ja sanoi että se oli se ainoa hairahdus. Ei kuitenkaan estänyt mua tutkimasta puhelinta kun niin halusin tehdä ja löysin toisenkin selattuani viestejä vuoteen 2017 asti. Väitti sitten että nuo kaksi ovat ainoat kerrat. Epäilyttää.
Nämä mistä jäi nyt kiinni ovat tapahtuneet kun olemme olleet naimisissa, mutta aikaa niistä on miehen mukaan kulunut noin kuusi vuotta. Toisen kanssa ainakin jutellut tinderissä vielä viime viikollakin.

Tilaisuus teki minusta varkaan, kun eilen päivällä pääsin selaamaan miehen puhelinta. Olin jotain epäillyt, mutta ajatuksi olivat että flirttailee netissä muille tms. Hän viettää paljon aikaa puhelimellaan, mutta aina jos kysyn mitä hän puuhaa on vastaus että hän katselee videoita.

Meillä on yhteistä eloa takana lähes kaksikymmentä vuotta. Meillä on pienet lapset ja yhteinen asuntolaina. En halua rikkoa lastemme perhettä, mutta mies jonka nyt näen on mulle täysin vieras. Voiko luottamuksen saada takaisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suhde. Toinen pettää ja toinen käy läpi toisen puhelinta.

Vierailija
2/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ensimmäinen kerta kun kävin puhelinta läpi ja en ole ylpeä siitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta ei kannata saada takaisin, ellei toinen ole sen arvoinen.

Vierailija
4/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka tietää kysymykseen vastauksen on sinä itse. Pystytkö antamaan miehelle anteeksi? Pystyttekö keskustelemaan asiasta yhdessä? Osaako mies kertoa, mikä hänet noina kertoina ajoi pettämään? Voiko asialle, joka siihen ajoi tehdä jotain? Onko miehellä aiemmissa parisuhteissaan pettämisiä (jos on, kertoo ehkä siitä, että on taipuvainen pettämään)? Aikooko(kaan) mies jatkossa parantaa tapojaan muutakin kuin puheen tasolla? Millainen olet luonteeltasi ja persoonaltasi- jäätkö vatvomaan tai hautomaan asioita?

Siinä kysymyksiä, joihin teidän varmaan ainakin kannattaa paneutua ja miettiä, voiko luottamuksen palauttaa. Jotkut voivat, toiset taas eivät. 

Vierailija
5/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin parisuhteessa, jossa kumpikaan ei petä toista. Riippumatta lapsista ja muusta elämäntilanteesta.

Vierailija
6/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toisen puhelimen plärääminen ilman suostumusta on todella laitonta. Hävettääkö yhtään.

Vierailija
7/7 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt ainakin kahdesti ja viestittelee netissä nytkin naisen tai naisten kanssa. Puhukaa asia selväksi. Hänen olisi oltava rehellinen, pyydettävä anteeksi ja tehtävä loppu tuosta touhusta. Muuten ei ole, mille rakentaa luottamusta. Kerro hänelle myös, miltä sinusta tuntuu. Jatkuva pettäminen ja siitä valehtelu kertoo siitä, ettei välitä toisen tunteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä