Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin miestä treffeille (ollaan juteltu pidempään). Hän katsoin viestin lähes samantien ja vastasi viiden päivän päästä, että voi lähteä treffeille. Ei varmaan nyt sit kumminkaan kannata mennä treffeille?

Vierailija
23.04.2023 |

Vai mitä?

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti kiinnostunut jostain naisesta, niin kyllä se mies oma-aloitteisesti pyytää sitä naista ulos.

Todennäköisesti et vaan ole riittävän viehättävä miehen silmissä. Unohda tämä mies ja laita uutta matoa koukkuun, ja koita tehdä itsestäsi kiinnostavampi jatkoa varten.

Mun mieheni ei ehdottanut treffejä, koska hän oli ihan varma että näin ihanalla kauniilla ja mukavalla naisella on jo joku. Nuo siis hänen omia sanojaan. 

Onneksi osaan itsekin ehdottaa, joten olemme olleet naimisissa nyt 8 vuotta.

Vierailija
62/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt toista, jos et sitten ole menossa? Dingding

Jos menee viisi päivää miettiessä, että haluaako treffeille kanssani, niin oma kiinnostukseni häneen laskee sen verran, että voi olla, että treffikutsun voimassaolo päättyy. En pidä treffejä niin vakavana juttuna, ettäkö pitäisi päiviä miettiä suostuuko vai ei.

Mistä sä tiedät onko miettinyt lähteekö vai ei? Jos on ollut vielä auki suunnitelmat eikö vaan halunnut avata sulle niitä? Tai kiireessä lukenut eikä ehtinyt vastata?

Koska maailma on täynnä mielenkiintoisia ja ihania miehiä, niin ei ole mitään tarvetta jäädä analysoimaan ja pohtimaan miehen motiiveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normikaveri noin toimi.

Vierailija
64/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat vähän katsoa peiliin. Yksi sanaisia vastauksia, ghoustaamisia, feidaamisia jne. Tuohon verrattuna tuo ei ole mitään.

Mies joka kostaa minulle random naisten tekemiset. Mikä aarre.

feministi projisoi

Sovinisti manipuloi

Vierailija
65/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap jotenkin erilainen kun mies joka vastaa viiveellä. Jos mies on ollut epävarma treffipyynnöstäsi, niin aika epävarma olet sinäkin kun omia asioitasi täällä kyselet.

Vierailija
66/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi oikeasti kiinnostunut sekä kohtelias, olisi heti sanonut, että kuulostaa kivalta, mutta en tiedä vielä muutamaan päivään aikataulujani. Että voiko tarkentaa muutaman päivän päästä.

Nyt hänellä taisi vain mennä ykkösvaihtoehto sivu suun, ja sinäkin kelpaisit paremman puutteessa, kunnes muuta löytyy.

Mitä pahaa siinä on jos ykkösvaihtoehto menee sivu suun ja ottaa sen jälkeen kakkosvaihtoehdon. Eikö jokainen toimi juuri noin?

Vierailija
67/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja viesteihin vastailuni kestää välillä aika pitkään. Yksi nainen lähettelee minulle viestejä aika usein ja on selvästi ilmaissut kiinnostuksensa. Vastailen miten sattuu, joskus päivien viiveellä ja ymmärrän kyllä olevani epäkohtelias. Pääsyyt heikkoon vastailuuni on melankolinen elämäni ja masennus sekä vähäinen kiinnostus ko naista kohtaan, enkä oikein tiedä mitä teksin. Molemmat syyt aika huonoja pidemmästä parisuhteesta haavelevalle. Viestiin vastaamattomuuteen on aika vähän hyviä syitä. Ehkä yhden viestin osalta voi johtua unohtamisesta mutta aihe on sellainen ettei sitä helposti ohita. Negatiivisista huomioista huolimatta varmaan menisin silti treffeille, vaikka nainen käyttäytyisi minua kohtaan noin kerrran. Treffeillä käyminen ei ole kovin vakavaa mutta huonoa käytöstä ei kannata katsoa läpi sormien toistuvasti.

Vierailija
68/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee viisi päivää miettiessä, että haluaako treffeille kanssani, niin oma kiinnostukseni häneen laskee sen verran, että voi olla, että treffikutsun voimassaolo päättyy. En pidä treffejä niin vakavana juttuna, ettäkö pitäisi päiviä miettiä suostuuko vai ei.

Kuitenkin pidät treffejä sen verran vakavana juttuna että perut kutsun, jos koet omaa egoasi haavoitetun.

En mä koe et egoani olisi haavoitettu, vaan lähinnä koen, että häntä ei kiinnosta ja jos toista ei kiinnosta, niin en itsekään jaksa olla kiinnostunut sellaisesta ihmisestä, joka ei minusta ole kiinnostunut.

Minulla on tilanne jossa toinen kyseli tapaamista mutta nyt sitten kääntyikin niin että häntä harmittaa kun kovin kiireistä eikä nyt just ehdi. Ok. En tiedä jaksanko mitään vastata, kertokoon sitten jos on aikaa. Saattaa vaan olla että minua ei silloin enää kiinnosta kun jo nyt alkoi kiinnostus laskea.

Vierailija
69/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ehdit sopia treffiajankohtaan jo muuta menoa, koska vastaamattomuuden vuoksi oletit saaneesi pakit.

Vierailija
70/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin stereotyyppisen naismainen ominaisuus tämä jokaisesta asiasta pahimman odottaminen ja tulkinta. Ihan alkoi naurattamaan. On elämä varmaan melko hankalaa noin elämällä.

Vierailija
71/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin stereotyyppisen naismainen ominaisuus tämä jokaisesta asiasta pahimman odottaminen ja tulkinta. Ihan alkoi naurattamaan. On elämä varmaan melko hankalaa noin elämällä.

Ei minulla ainakaan olisi tarvetta analysoida miestä tuossa. Ihan ne omat tunteet riittää ja se alkavat kiinnostus kyllä nopeasti laskee jos tapaamista on hankala järjestää.

Vierailija
72/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät onko miettinyt lähteekö vai ei? Jos on ollut vielä auki suunnitelmat eikö vaan halunnut avata sulle niitä? Tai kiireessä lukenut eikä ehtinyt vastata?

Koska maailma on täynnä mielenkiintoisia ja ihania miehiä, niin ei ole mitään tarvetta jäädä analysoimaan ja pohtimaan miehen motiiveja.

Näinpä. Mulla on yli tuhat tykkäystä jonossa. Jos ei mies toimi nopeasti, siirryn seuraavaan.

Vierailija
73/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on ex tempore ihmisiä niin hitaasti lämpiävä ihminen ei ole ap:ta varten.

Vierailija
74/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla hankalaa vain sinulle miehenä se ,että nainen ei olekaan valmis odottelemaan vastaustasi, ja sinulta meni nyt oman typerytesi vuoksi treffit sivuun ;)

Ei meille naisille ole mikään ongema siirtyä seuraavaan mieheen, kun et ollutkaan niin kiinostava miltä ensin valheellisesti vaikutit. ITse asiassa päin vastoin, nythän se todellinen karva tuli esiin jo ennen ensimmäistä tpaamista, joten pelkästään hyvä juttu.

Vierailija
75/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti on katsottu heti ja vasta viiden päivän jälkeen vaivauduttu vastaamaan, voit olettaa, ettet ole vastaajan mielessä kovinkaan korkealla. Todennäköisesti olet varan varan vara, jota roikotetaan ja katotaan, josko irtoaisi. 

Vierailija
76/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta tunnette? 

Jos deittiäpistä, niin en lähtis. 

Vierailija
77/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan olisi tarvetta analysoida miestä tuossa. Ihan ne omat tunteet riittää ja se alkavat kiinnostus kyllä nopeasti laskee jos tapaamista on hankala järjestää.

Naisten yleisestikin kannattaa seurata tunteitaan eikä analysoida miehiä. Tulee parempaa jälkeä ihmissuhteissa, huonot karsiutuu kun niitä ei "ymmärrä" (= selitä itselleen parhain päin). 

Vierailija
78/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän miehiä neuvotaan tekemään eräissäkin pelimiesten oppaissa. Eli pihtaamaan yhteydenottoja, kohteliaisuuksia, ylipäänsä hyvää käytöstä. Teoria on, että sillä tavalla nainen tulee miehestä ja hänen huomiostaan riippuvaiseksi. Ikävä kyllä näin onkin sellaisten naisten kohdalla, joilla on traumataustaa, hylkäämisiä tai muuten huono itsetunto. Miehellä tällainen käytös kertoo vallan- ja kontrollinhalusta. Juoksisin ja lujaa.

En ole ikinä ymmärtänyt miksi tuollaista kukaan neuvoisi. Sama jossain negaamisessa. Kumpikin varma keino tappaa mahdollinen alkava kiinnostus itseään kohtaan.

Itse ainakin olen niin toiminut kun huomannut että joku josta en itse ole kiinnostunut koittaa päästä lähemmäs, alan ottaa etäisyyttä ja vastailen joskus jos vastailen. Toimii, ei niitä kauaa ole jaksanut kiinnostaa.

Vierailija
79/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi enää kiinnostunut treffeistä tuon jälkeen. Jättäisin vaan vastaamatta miehelle. Siinähän sit miettii mikä tuli.

Vierailija
80/150 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pikkusieluisia kommentteja mielestäni tähän asti.

Itselleni voisi hyvin käydä niin, etten muista vastata naisen treffikutsuun viiteen päivään. Sitten muistaisin, että hupsis, tuohonkin olisi voinut vastata, mutta en jättäisi kokonaan vastaamatta, vaikka aikaa olisikin jo kulunut. Kommentoijat kuitenkin virittelevät mitä kummallisempia selityksiä ihan pienelle hajamielisyydelle??

Tämä.

Totta kai menisin treffeille, jos olen miestä treffeille kysynyt ja hän on vastannut myöntävästi. Syy siihen, miksi ei heti vastannut, voi olla ihan mitä tahansa minuun tai siihen mieheen liittymätöntä. Lisäksi mies ei tunne minua vielä yhtään. En itsekään pidä itseäni tilivelvollisena jollekin Tinder-parille. Ei se ole vielä mikään oikea ihmissuhde.

Jos asia häiritsisi minua, kysyisin sitten siellä treffeillä miksi vastaamisessa kesti. Vastaus kertoisi minulle miehestä enemmän, ja sen tiedon pohjalta voisin miettiä haluanko uudestaan treffeille. 

On kuitenkin todella kummallista tehdä oletuksia toisesta noin pienen asian perusteella, esim. "Häntä ei kiinnosta". Et tosiaankaan voi sitä tietää, vaan se on oman pääsi sisällä oleva käsitys. Tällaisten käsitysten mukaan eläminen johtaa aina huonoon parisuhteeseen, joten sinänsä hyvä jos näin ajattelevat ihmiset päätyvät helposti perumaan treffejä. Säästyypä se toinen osapuoli draamalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä