Mitä harrastusta et hyväksyisi mieheltäsi?
Itse en hyväksyisi painia enkä metsästystä. Menisi mies vaihtoon.
Kommentit (72)
Ralliautoilua tai moottoripyöräilyä.
Kirjojen lukemista. En tykkää kun kirja saa enemmän huomiota kuin minä.
Kunhan lakia ei riko, tehkööt mitä haluaa. Minunkaan harrastuksiin ei mieheltä lupia pyydetä, en minäkään hänen harrastuksiin puutu.
Naiseksi pukeutuminen olisi ehdoton turn off
Vierailija kirjoitti:
Metsästys ja kalastus
Miksi ilmainen ruoka ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys ja kalastus
Et ilmeisesti ole koskaan metsästänyt jos luulet saavasi ilmaista ruokaa, eikä kalastuskaan onkimista lukuun ottamatta ilmaista ole.
Mikäs sen nimi onkaan, missä pukeudutaan eläimiksi`? Turreilu tms. Se olisi liian omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys ja kalastus
Et ilmeisesti ole koskaan metsästänyt jos luulet saavasi ilmaista ruokaa, eikä kalastuskaan onkimista lukuun ottamatta ilmaista ole.
Totta. En itse ole metsästänyt. Mutta ei se isäni metsältä tuoma liha itsessään mitään maksanut. Eikä sekään mitään maksa, että vien mökillä verkot vesille ja haen kalat verkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys ja kalastus
Kyllä se minulle on ihan ilmaista, kun ystäväni tuo hirvipaistia tms. metsältä meille. Eikä se metsästyslupa niin kallis ole, että sitä voisi laskea ruuan hinnaksi.
Pakko myöntää, että en pystyisi samaan kuin kaverini, joka on naimisissa draq queen keikkoja tekevän miehen kanssa.
Osallistumista persujen toimintaan.
Online-pelaamista, jos se meinaisi että mies karjuisi mikrofoniin pitkin yötä.
Mun mies harrasti luolasukellusta kunnes onneksi lopetti. Oli kyllä todella pelottavaa, katsoin aina tilannehuoneesta että onko mahtanut kuolla. Koska eihän siellä vedessä kännykkää tietenkään käytetä niin vaikka ei ollutkaan kuollut niin 3-4 tuntiin ei silti ollut online. Olisin kyllä kauhuissani jos aloittaisi uudestaan mutta pakko kai se olisi "hyväksyä" kun minkäs minä sille mahtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys ja kalastus
Et taida kalastaa tai metsästää.
Kyllä taitaa kaikista kallein lohi olla minulla tuo itsepyydetty...
Muiden panemista.