Voitat miljoonan lotossa, vaihtuuko asunto? Jos vaihtuu niin millaiseen ja missä?
Kuvaa tarkemmin ja kerro millainen sijainti kiinnostaisi.
Kommentit (64)
Haluan kauniin hirsitalon jostain syrjäiseltä paikalta järven tai joen rannalta. Voi olla pienikin talo, kunhan on ilmavan kaunis ja perinnerakennettu. Ei mitään valkotrendisisustusta eikä teennäisiä piharatkaisuja. Autotallitilaa pitää olla autoille sekä kaikille koneille, mitä talon ja pihan kunnostukseen tarvitsee.
Selkeästi täällä persaukista väkeä. Heti kun vähän rahaa tulee niin kiinnitetään se kuluja aiheuttaviin liabiliteetteihin.
Ei vaihtuisi TUOSTA syystä, onhan minulla jo puolen miljoonan asunto. toisaalta milli lisää pääomaa sijoituksiin mahdollistaisi minulle jo mukavan elintason pääomatuloilla, joten siitä syystä voisi vaihtua hiukan halvempaan hiukan syrjemmältä. Nyt vielä töiden vuoksi tässä hyvä olla.
T:miljonääri
Vaihtuisi kaksiosta kolmioon. Kesämökin vuokrasin tarvittaviksi kuukausiksi.
Ei.. Ihanat talot Suomessa ja Italiassa. Kolmanneksi voisin ostaa Italiasta meren rannalta pikkukämpän uimareissuja varten.
Ei vaihtuisi. Pientä remonttia tekisin, vanhuuden varalle joitain helpotuksia.
Ostaisin kakkosasunnoksi jonkun kivan kaksion vanhasta kerrostalosta Kotkasta. Kotka on hieno kesäkaupunki. Lapset ja muut sukulaiset voisivat myös kaivata muutaman viikon irtiottoa tutuista ympyröistä toisessa kaupungissa.
Kyllä nykyinen vuokra-asunto vaihtuisi omaan. Alue saisi mielellää sama tai viereinen. Ihan meren rantaan ei miltsi riittäisi, mut läheisyyteen kuitenkin. Mieluiten neliö rivarista, mut kiva kerrostalokämpsy kelpaa myös.
Ei ihan heti vaihtuisi. Asustelisin tässä ja makselisin asuntolainaani pois, kunnes löytäisin mieluisan ja sopivan työpaikan jostain vähän isommasta kaupungista. Sitten myisin tämän ja muuttaisin vuokralle, luultavasti yksiöön tai pieneen kaksioon, johonkin hyvälle sijainnille, joka on luonnon lähellä ja juna-asemalle ja keskustaan on kävelymatka.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kakkosasunnoksi jonkun kivan kaksion vanhasta kerrostalosta Kotkasta. Kotka on hieno kesäkaupunki. Lapset ja muut sukulaiset voisivat myös kaivata muutaman viikon irtiottoa tutuista ympyröistä toisessa kaupungissa.
Vilken intressant idé. Man körde för någon sommar sedan lite runt i Kotka med MC och var till Sapokka och åt en sen lunch.
Uppe på kullarna vid havet fanns det hur mycket som helst charmigt och småskaligt trähusbygge. Man undrade då, varför det aldrig skrivs om de områdena. Man kunde väl tänka sig att fira en del av sommaren i de vyerna.
Ostaisin kakkosasunnoksi Kabe Haciance 1000 vaunun pysyväis sähkö paikalle. Sekä siihen eteen rallin ja etuteltan.
Nykyiseen pikku kotiin tekisin keittiörempan ja uudet sängyt.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi täällä persaukista väkeä. Heti kun vähän rahaa tulee niin kiinnitetään se kuluja aiheuttaviin liabiliteetteihin.
Ei vaihtuisi TUOSTA syystä, onhan minulla jo puolen miljoonan asunto. toisaalta milli lisää pääomaa sijoituksiin mahdollistaisi minulle jo mukavan elintason pääomatuloilla, joten siitä syystä voisi vaihtua hiukan halvempaan hiukan syrjemmältä. Nyt vielä töiden vuoksi tässä hyvä olla.
Olemme miehen kanssa keskituloisia emmekä mitään persaukisia. No sun mielestä varmaan ollaan persaukisia, mutta toisaalta mua ei kyllä kiinnosta noin ylimielisen ihmisen mielipiteet yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme miehen kanssa keskituloisia emmekä mitään persaukisia. No sun mielestä varmaan ollaan persaukisia, mutta toisaalta mua ei kyllä kiinnosta noin ylimielisen ihmisen mielipiteet yhtään mistään.
No paljonko se nettovarallisuus on (varat-velat) Sitten tiedetään oletteko persaukisia vai ette. Ja ei, se vuoden 2015 Toyota Corolla ei ole varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paljonko se nettovarallisuus on (varat-velat) Sitten tiedetään oletteko persaukisia vai ette. Ja ei, se vuoden 2015 Toyota Corolla ei ole varallisuutta.
Mä en ala nyt tässä selvittämään meidän omaisuutta yms. Tiedän kuitenkin itse, että emme ole persaukisia. Emme omista Toyotaa eikä sen merkkistä autoa tähän talouteen tule. Olemme keskituloisia, omakotitalossa asuvia tavallisia ihmisiä. Se riittää sulle tiedoksi.
Ei. Ostaisin miljoonalla 4 sijoitusasuntoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin katkera?
Tai no, trollithan on aina 🤣
Isompaan vaihtuu. Kerrostalossa. Paikkakuntaa en tiedä. Alkaisin toteuttaa myös pitkäaikaista haavetta, jolle ns yhteiskunnallinen tilaus.
Muuten jos tahtoisin lomaa, niin vuokraisin jonkun pikku mökin jostain siksi aikaa kun tarvii.
Vantaan lentokentän läheltä joku uus kerrostalo kämppä. Möisin nykyisen läävän pois, vaikka halvalla.
Joku kiva uusi rivarikolmio. Loput rahat voi sijoittaa ha käyttää johonkin muuhun.
Muuttaisin järvenrannalle, jossa ei ole hyttysiä eikä hirvikärpäsiä.
Vaan missäs sellainen järvenranta on?
Ei vaihdu.Koko raha menisi pörssiosakkeisiin.Ei miljoona enää ole iso raha.