Kaanko olisit valmis tapailemaan miestä joka ei osoita lainkaan kiinnostusta päästä pöksyihisi?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (31)
Naiset kilvan vakuuttelevat, että vaikka kuinka kauan. Todellisuudessa naiset alkavat epäillä omaa viehätysvoimaansa ja miehen kiinnostusta, jos mies ei edes yritä päästä pöksyihin. Saattavatpa jopa homoksi tai impotentiksi epäillä.
Sanat ja teot kirjoitti:
Naiset kilvan vakuuttelevat, että vaikka kuinka kauan. Todellisuudessa naiset alkavat epäillä omaa viehätysvoimaansa ja miehen kiinnostusta, jos mies ei edes yritä päästä pöksyihin. Saattavatpa jopa homoksi tai impotentiksi epäillä.
Naisilla ja miehillä sama ongelma - kiire päästä sänkyyn kumoamaan omaa pelkoaan epä-viehättävyydestä.
m29 kirjoitti:
mää oon vähän tollanen kiusaaja. mutta musta se toimii.
Ei vältämättä tee hyvää tulevalle suhteelle. Älä luo epäluuloa ja epävarmuutta naiseen.
Mahdotonta sanoa mitään tarkkaa aikaa mutta aika kauan. Olisin itse asiassa vain tyytyväinen jos voisi rauhassa tutustua ensin, sillä en saa seksistä mitään puolituntemattoman kanssa.
Positiivinen asia tuo olisi myös siksi, että todennäköisesti mies olisi käyttäytynyt hillitysti muidenkin tapaamiensa naisten kanssa. En halua kumppanikseni miestä, joka hyppää tuosta vaan kenen tahansa sänkyyn ja minä olen numero 87.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Niin siis pitääkö meidämmiesten vetää naisten housut nilkoihin heti? Kyse ei nimitäin ole YRITTÄÄ ASIASTA. ANTAKAA SELVÄT MERKIT, KUN MIES TEKEE puolialoiteen. Ja rintojen hyväilyllä se kai korrektisti aloitetaan?
Selvä, sovitaan että sana Moi tarkoittaa anaaliseksiä ja Hei vaginaalista.
Idiootti. Mee takas nussimaan niitä kissojas jotka lopulta syö sut.
Neanderthalensis kirjoitti:
m29 kirjoitti:
mää oon vähän tollanen kiusaaja. mutta musta se toimii.
Ei vältämättä tee hyvää tulevalle suhteelle. Älä luo epäluuloa ja epävarmuutta naiseen.
en sellasta vaan leikisti oon kun pikkupoika ketä ikinä asiasta kuullutkaan mikä kuulostaa oudolta mutta niin ne tuppaa noi jutut kuulostamaan
Ja Sinä olet tietämätön tai tahalisen tietämätön niinstä pikku-suristimista.