Millainen ihminen ei ole koskaan käynyt Lapissa?
En tunne tätä ihmistä. Enkä halua tuntea. Luulee varmasti olevansa jotain. Minulle hän on kuitenkin pelkkää ilmaa.
Kommentit (64)
Omalla kohdalla johtuu siitä, että olen köyhä eikä ole ollut mitään erityistä asiaakaan matkustaa juuri sinne.
Köyhä?
Lappi on hieno paikka ja sääliksi käy häntä, joka ei ole saanut Lappia kokea.
Ihminen, jolla ei ole mitään henkilökohtaista syytä käydä Lapissa..? Kaikkea ne antavatkin laittaa aloituksiksi.
Kerro Tolonen mistä olem sitten jäänyt paitsi?!.🤔🙄
Sellainen, joka ei ole koskaan käynyt Lapissa.
Olen 44v ja pohjoisin paikka on Vuokatti, missä olen käynyt.
Lappi on hieno paikka mutta pilattu lappalaisilla, lappilaisilla ja turisteilla. Sitä voi katsella kuvistakin ilman moottorikelkan pärinää taustalla.
Ei kiinnosta hyttyset, mäkärät eikä ruskeat puunlehdet. Siinä syitä miksen ole Lappiin lähtenyt. Noitahan on täällä kotiseudullakin.
En ole käynyt Lapissa mutta Norjan vuoristot ja serprntiinitiet ovat tulleet tutuiksi.
No vaikka minä 30-vuotiaaksi asti. Sitä eli ihan muunlaista elämää, köyhää opiskelijaelämää ja elämää, jossa olin vasta aloittelemassa työelämää.
Mutta kun kerran Lappiin pääsi, niin ei siitä tule loppua ennen, kuin kunto ja terveys tai rahatilanne ei anna myöten. Täältä Lounaisesta Suomesta vaatii aikaa ja rahaa päästä Lappiin.
N47
Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä jotka ei ole koskaan kuullutkaan alueesta nimeltä Lappi
Olen käynyt useamman kerran, mutta mulle ei ole mikään ihmeellinen kokemus. Kyllä maailma on täynnä mielenkiintoisempiakin paikkoja. Vihaan kylmää, pimeää, itikoita. Ruska-aika menettelee.
Tampereen, Lohjan vai ihan vaan satakunnan Lapissa?
visuaalisesti sen näköistä, että ei edes kiinnosta lähteä sinne
Minä, vielä vajaa 3 vuotta sitten. Elin nelikymppiseksi ja aina matkailuni suuntautui Suomesta etelään. Korona-aika muutti sen. Kävin Lapissa aina Utsjoealla, Nuorgamissa asti ja Norjankin puolella. Oli hieno reissu ja tulen menemään vielä uudelleen joku kesä.
Älykäs ihminen.