Millainen ihminen ei ole koskaan käynyt Lapissa?
En tunne tätä ihmistä. Enkä halua tuntea. Luulee varmasti olevansa jotain. Minulle hän on kuitenkin pelkkää ilmaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tietty ikä, mihin mennessä täytyy olla käynyt Lapissa?
Ennen kuolemaa. Siihen mennessä olisi hyvä käydä.
Sellainen joka sanoo: paskat tääloo muuta kuin sääskiä!
Minä en ole käynyt. Vihaan lunta, kylmää ja hyttysiä. Haluaisin kyllä mennä joskus, mutta reissun pitää ehkä osua syksyyn. Enkä halua mihinkään turistikylään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta hyttyset, mäkärät eikä ruskeat puunlehdet. Siinä syitä miksen ole Lappiin lähtenyt. Noitahan on täällä kotiseudullakin.
Oletko sinä se noita?
Vierailija kirjoitti:
Kerro Tolonen mistä olem sitten jäänyt paitsi?!.🤔🙄
Sääskistä, pimeydestä, kylmyydestä, olemattomasta kasvillisuudesta, junteista, tylyistä ihmisistä, korkeista hinnoista, pitkistä välimatkoista joka paikkaan, olemattomista nähtävyyksistä
Lappilaiset ovat koulukiusaajamaisia mulukkukuja.
Joo, kesällä sinne itikoitten syötäväks.
Kerran lapsena olin Oulussa koska isoäiti asui siellä. Siitä on 50 vuotta aikaa. Eipä ole ollut asiaa sinne suuntaan enää. Miksi menisin? En pidä kylmästä, lumesta, kesän hyttysparvista. Revontulia näkee etelässäkin.
Ei Suomessa edes ole oikeaa Lappia..ei yhtään vuorta. Norjassa ja.ruotsissa on Lappi, on vuoria. Jos haluaa Lappiin mennä, niin paras mennä oikeaan Lappiin eli Ruotsiin tai Norjaan.
Ajattelin joskus ruskan aikaan käydä Lapissa. Lennän aamukoneella Rovaniemelle. Otan lentoasemalta taksin ja pyydän häntä ajamaan paikkaan, jossa näkyy ruska. Katselen ruskaa taksin odottaessa. Sen jälkeen taksi vie minut takaisin lentoasemalle. Lennän Helsinkiin takaisin tyytyväisenä siitä, että olen nähnyt Lapin ruskan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa edes ole oikeaa Lappia..ei yhtään vuorta. Norjassa ja.ruotsissa on Lappi, on vuoria. Jos haluaa Lappiin mennä, niin paras mennä oikeaan Lappiin eli Ruotsiin tai Norjaan.
Miksi Lapissa pitäisi olla vuoria?
Minä en ole.Olen aikuinen nainen.Minulla ei miestä ja ei miehen raha kukkaroa käytettävissä.
Kerran kävin. Todella tylsä ja puuduttava linja-automatka.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lapsena olin Oulussa koska isoäiti asui siellä. Siitä on 50 vuotta aikaa. Eipä ole ollut asiaa sinne suuntaan enää. Miksi menisin? En pidä kylmästä, lumesta, kesän hyttysparvista. Revontulia näkee etelässäkin.
Oulu on puolessavälissä Suomea. Siitä on Lappiin vielä matkaa.
En maksa lumesta ja jäästä pennin latia. Työmatkoilla olen nähnyt pohjoista pallonpuoliskoa kyllä, mutta ei kiitos omin rahoin.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä jotka ei ole koskaan kuullutkaan alueesta nimeltä Lappi
Miljardeja 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lapissa pitäisi olla vuoria?
Koska oikeassa Lapissa on
Minä en ole käynyt, enkä käy. Tykkään asua Etelä- Suomessa, täällä kevät tulee aikaisemmin, saa tehdä puutarhahommia ja kesä kestää paljon pidempään.
Tulisin hulluksi Lapissa, siellä lumetkin sulavat joskus kesäkuussa.
Onko joku tietty ikä, mihin mennessä täytyy olla käynyt Lapissa?