Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla kiire hankkia lapsi?

Vierailija
22.04.2023 |

Olen 27-vuotias nainen. Minulla ei ole vakituista kumppania.

Onko minulla kiire hankkia lapsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiire etsiä mies on!

Vierailija
2/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hedelmällinen n. 40-vuotiaaksi saakka. Joskus 35v alkaa olla jo kiire!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä hedelmällisyyttä on tietää. Tuossahan kerrottiin vain yleinen elämäntilanne.

Yleensä 27v. hedelmällisyys on vielä oikein hyvä, ja nuorena jaksaa. Tosin haasteeksi saattaa nousta esimerkiksi kesken olevat opinnot ja huono taloudellinen tilanne.

Itse kuulun näihin epäonnekkaampiin, joilla mm. pcos vaikutti siihen, että sain kaksi lasta ollessani 23v. ja 24v., mutta kolmannen lapsen sain 32-vuotiaana kuuden vuoden yrittämisen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hedelmällisyydestä kiinni niin ainahan voi adoptoida. <3

Vierailija
5/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Olen kolmen lapsen äiti esikoinen syntyi ollessani 40 ja kuopus kun olin 46. Ei hoitoja eikä ongelmia.

Vierailija
6/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minulla oli tuossa iässä jo lapset kouluiässä. Nuorena jaksaa, ei tunnu missään.

Vierailija
7/7 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiire.

Minä olin 25 kun menin naimisiin. Lapsia emme saaneet ja ero tuli kun olin 41-vuotias.

Tapasin ihanan miehen. Menin naimisiin ollessani 43-vuotias. Ja tulin heti raskaaksi. Sain esikoiseni 43-vuotiaana. Ehkä olisin saanut lisää lapsia, mutta en halunnut enempää.

Ei sinulla ole kiirettä kummankaan asian suhteen (kumppanin löytämisessä tai lapsen saamisessa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi