Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vedenneitoja ei ole enää lintsillä?

Vierailija
22.04.2023 |

Ketä sekin loukkasi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että jos ihminen itse haluaa tuollaisen työn, niin miksi jonkun pitää pahastua siitä. Voisihan siellä olla myös veteen pudotettavia miehiä tasa-arvon vuoksi. Se olisikin ainut kohde, mihin lintsillä menisin. Olisi kiva tiputtaa mies veteen.

Olihan siellä miehiäkin pudoteltavana tasa-arvon nimissä. 70-luvulla oli jopa naisia yläosattomissa.

Naiset oli yläosattomissa häiritäkseen miesheittäjän keskittymistä 😉

Pirullista viekkautta pallojen myyynnin kasvattamiseksi.

Vierailija
22/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosattomat vedenneidot tulee samana kesänä kun tulee renkaanheittoa miesten pystyssä oleviin keppeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IsraeliHippiesCo kirjoitti:

mä muistan kun olin about 10 v varmaan eli 40 vuotta sitten! niin enon kanssa oltiin lintsillä ja eno näytti miehenmallia ja heitti pallolla sen merenneidon sinne veteen. se oli coolia.

nyt ois hyvä jos ois sellainen draq queen tai transvestiitti -nainen siellä merenneitona kaikissa hepeneissään ja saisi sen tipauttaa pallolla veteen, se olisi varmaan suosittu

tai happoaltaaseen

Hyvä idea jos persu olisi laudalla ja saisi tiputtaa sen happoaltaaseen.

Miksi?

Vierailija
24/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan siellä olla merenneitojen lisäksi lipevännäköisiä rantagigoloita veteen pudotettavaksi.

Vierailija
25/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläosattomat vedenneidot tulee samana kesänä kun tulee renkaanheittoa miesten pystyssä oleviin keppeihin.

Siinäpä onkin hyvä liikeidea. Pitääkin pistää pystyyn tuommoinen huvipuisto.

Vierailija
26/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele jos saisi tipauttaa pallolla vaikak jonkun homoseksuaalin ja se tippuisi sitten riippuen tuurista veteen tai leijonien häkkiin ja sielllä vipeltäs sitten eläinten raadeltavana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme