Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vedenneitoja ei ole enää lintsillä?

Vierailija
22.04.2023 |

Ketä sekin loukkasi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä

Vierailija
2/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laite vai mikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vfemakkoja!

Vierailija
4/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 1950-luvun feministit triggeröityivät niistä ja ne poistettiin, koska huvipuisto ei muuten olisi ollut turvallinen tila naisille.

Vierailija
5/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta heräsit? Eihän niitä oo ollu varmaan vuosikymmeniin.

Vierailija
6/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistan kun olin about 10 v varmaan eli 40 vuotta sitten! niin enon kanssa oltiin lintsillä ja eno näytti miehenmallia ja heitti pallolla sen merenneidon sinne veteen. se oli coolia.

nyt ois hyvä jos ois sellainen draq queen tai transvestiitti -nainen siellä merenneitona kaikissa hepeneissään ja saisi sen tipauttaa pallolla veteen, se olisi varmaan suosittu

Vierailija
7/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nuorena, että siinä olisi ollut hauska kesätyö, vaikka ne oli jo poistettu vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
8/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta heräsit? Eihän niitä oo ollu varmaan vuosikymmeniin.

Anteeksi, että en vuosikymmeniä sitten joutanut kysymään tätä.

Vierailija
9/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että jos ihminen itse haluaa tuollaisen työn, niin miksi jonkun pitää pahastua siitä. Voisihan siellä olla myös veteen pudotettavia miehiä tasa-arvon vuoksi. Se olisikin ainut kohde, mihin lintsillä menisin. Olisi kiva tiputtaa mies veteen.

Vierailija
11/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että jos ihminen itse haluaa tuollaisen työn, niin miksi jonkun pitää pahastua siitä. Voisihan siellä olla myös veteen pudotettavia miehiä tasa-arvon vuoksi. Se olisikin ainut kohde, mihin lintsillä menisin. Olisi kiva tiputtaa mies veteen.

Olihan siellä miehiäkin pudoteltavana tasa-arvon nimissä. 70-luvulla oli jopa naisia yläosattomissa.

Vierailija
12/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenhenkilöt tilalle.

Vierailija
13/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva kesätyö kuumalla ilmalla.

Vierailija
14/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsraeliHippiesCo kirjoitti:

mä muistan kun olin about 10 v varmaan eli 40 vuotta sitten! niin enon kanssa oltiin lintsillä ja eno näytti miehenmallia ja heitti pallolla sen merenneidon sinne veteen. se oli coolia.

nyt ois hyvä jos ois sellainen draq queen tai transvestiitti -nainen siellä merenneitona kaikissa hepeneissään ja saisi sen tipauttaa pallolla veteen, se olisi varmaan suosittu

tai happoaltaaseen

Vierailija
15/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IsraeliHippiesCo kirjoitti:

tai happoaltaaseen

Hyvä idea jos persu olisi laudalla ja saisi tiputtaa sen happoaltaaseen.

Vierailija
16/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla sellainen, että pariskunnasta tai kaveriporukasta joku menee siihen laudalle ja jos saa pudotettua veteen niin voittaa palkinnon 👍

Vierailija
17/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan siellä miehiäkin pudoteltavana tasa-arvon nimissä. 70-luvulla oli jopa naisia yläosattomissa.

Naiset oli yläosattomissa häiritäkseen miesheittäjän keskittymistä 😉

Vierailija
18/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triggeröityä

Kun henkilö raivostuu nähdessään, kuullessaan tai kokiessaan jotain, mitä ei pysty sietämään. (ts. napsahtaa)

- Hei Make, vilautas tolle feministille kirnukeppiäsi?

- Ei kyl kehtaa, lepakko triggeröityisi täysin!

Vierailija
19/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla sellainen, että pariskunnasta tai kaveriporukasta joku menee siihen laudalle ja jos saa pudotettua veteen niin voittaa palkinnon 👍

Kaverin tai puolison kanssa vastakkain ja heittelee palloja vuorotellen. Kumpi putoo ensin!

Vierailija
20/26 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitäkään ammattia enää. Olisivatko menneet onlyfansiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi