Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimerkki kahden köyhän hoitajan taloudesta

Vierailija
22.04.2023 |

Ajatus ulkomaanmatkasta naurattaa, ei ole varaa.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009519109.html

Mutta sitten katsotaan tulot ja menot.

Ruoka, talous ja ylläpito 900 euroa. Melko paljon kahdelta hengeltä.
Huvit 300 euroa. Ja tämä ei sisällä harrastuksia kuten salijäsenyyksiä.
Säästöön 500 euroa molemmilta.
Ja 415 käyttörahaa molemmille. Sen jälkeen on on maksettu tuo kaikki muu (ml.huvit) ja laitettu 500 euroa säästöön per nokka.

Millähän perusteella tämä on köyhyyttä? Ilmeisesti köyhyyttä on jos ei pysty elämään pk-seudulla ylemmän keskiluokan tapaan.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tääĺlä nimitellään toisia rakkaiksi tai kulta pieneksi?

Ällöttävää kun toisilleen tuntemattomat aikuiset hokee tuollaisia.

-ohis

Vierailija
82/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo noiden tyhjännauraminen kertoo kaiken miksi ovat köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä vassareita.

Vierailija
84/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kysyn, että missä kohtaa nämä ihmiset valittivat olevansa köyhiä? Ei tullut sellaista fiilistä artikkelista. Kertoivat vaan, millaista elämänsä on.

Se kohta, missä nauroivat ääneen matkustamiselle. Antoivat ymmärtää, ettei Helsingissä asuvilla hoitsuilla ole varaa edes Tallinnan risteilyyn. Että missään eivät voi käydä, kun ovat niiiin köyhiä hoitajia.

Sinähän tuota selität. Sinä ymmärrät niin. Minä en. Tallinnassa käyminen on jurpojen hommaa. Ja Kanarialla myös. Mieluummin olen kotona tai mökillä.

Vierailija
85/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo noiden tyhjännauraminen kertoo kaiken miksi ovat köyhiä.

Ai, nytkö ne onki köyhiä? Kun 5 sivua jankutettu, että eivät ole. Miten se nyt näin kääntyi?

Vierailija
86/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä vassareita.

Sinä olet tyypillinen persu.

Vierailija
87/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kysyn, että missä kohtaa nämä ihmiset valittivat olevansa köyhiä? Ei tullut sellaista fiilistä artikkelista. Kertoivat vaan, millaista elämänsä on.

Se kohta, missä nauroivat ääneen matkustamiselle. Antoivat ymmärtää, ettei Helsingissä asuvilla hoitsuilla ole varaa edes Tallinnan risteilyyn. Että missään eivät voi käydä, kun ovat niiiin köyhiä hoitajia.

Sinähän tuota selität. Sinä ymmärrät niin. Minä en. Tallinnassa käyminen on jurpojen hommaa. Ja Kanarialla myös. Mieluummin olen kotona tai mökillä.

Tämä! Rekat vie viinaa Suimesta Tallinnaan,jotta suomalaiset voivat mennä lautalla perässä ja tuoda sen takaisin Suomeen.

Vierailija
88/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Boom boom boomerit menee Tallinnaan tai Kanarian saarille😝

Vierailija
89/89 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo se Toblerone tunnel?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi