Seiska löysi: Hääkuvaaja ja suomalaisten naisten unelmamies/vävy Axl Smith Tukholmassa
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Paljonkertova-video-Seiska-loysi-Suomesta…
Miehellä menee hyvin, uusi kulta kainalossa!
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota varmaan v i t u t t a a ihan älyttömästi kun jäi kiinni kun hänen värisellä on nykyään niin paljon kysyntää että olisi ollut joka ikisessä ohjelmassa juontamassa tai muuten mukana. Nyt se nus sii jotain vanhempaa itä-blokkinaista.
Gröhöm. Suomi on enemmän itä blokkia kuin Balkan. Ihan näin ohiksena suosittelen perehtymään.
Kerro missä vaiheessa Suomi on ollut itäblokkia? Voi luoja tätä naurettavuutta.
Kannattaa googlata Pohjois-Eurooppa. Vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Olkos se tää keissi vai toinen missä oikeustalon virkailija vahingossa ( köh köh) jätti uhrien nimet näkymään toimittajille annettaviin papereihin? Tulipahan oikein paskannettua uhrien niskaan vielä silläkin tavalla. Että näin meillä....
On, ja feissin naistenryhmän mukaan kyseessä oli Axl tuttu vielä, joka ne koko nimet sinne jätti muka vahingossa. Sattumaako? Ei varmasti vaan puhdasta kostoa, vaikka asiaa ei todistettukaan. Myös pieni tuomio voi selittyä sillä, että tuttava siellä töissä tai sitten Suomessa vaan saa traumatisoida naisia kymmenittäin ilman mitään kunnon seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin osalle korvauksia maksaneet, eli naiset ovat saaneet rahansa ja jatkaneet elämää. Nuorin uhreista oli juuri 18 vuotta täyttänyt.
Minun kaveri joka oli yksi uhreista on hyvin traumatisoitunut eikä ole saanut korvausrahoja Axlilta! 😡
Muutama ei tajunnut periä rahojaan, kun kämppä ulosmitattiin. Asunnosta sai 290 00€. Sen jälkeen ulosottoon on lisääntynyt velka, joten tuskin saa rahoja. Axl itse oli annatanut luvan myydä kämpän, että ei tarvitse pakkohuutokaupata, jossa menettää arvoa
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla tiedettiin, että axililla on sama sometili eri nimellä, ja siellä seuraa samat vidun julkkikset. En sit tiedä onko totta. Luultavasti
Voin vahvistaa. Ystävät ja kaverit säilyivät, niin julkkikset kuin tavikset, kun ei vasikoinut oikeudessa keille kaikille oli mennyt salakuvatut videot näyttämään. Ja sen tiedän, että nämä ystävät ja kaverit ei edes paheksu Axl tekoa. Sellaista täällä Suomessa. Uhrit kuulemma saivat mitä ansaitsivat tai tekoa ei muuten koettu vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulosotto aktiivisesti noita yritä periä jos kerran on varattomaksi todettu ja jos vielä ulkomailla asuu. Palkatkin voi kierrättää oman yrityksen kautta niin ulosotto ei ehdi päästä niihin väliin kun nostaa käteiseksi tai siirtää jonkun toisen tilille.
Eikös se yksi edesmennyt moottoripyöräkerhoon kuulunut sankarikin kertonut, että käy joka päivä katsomassa josko olisi kirjasta tullut kustantamolta rahaa tilille, jotta ehtii nostaa ne rahat pois ennen ulosottomiestä.
Ikävä kyllä rikoksen uhri harvoin saa lähellekään täyttää korvausta määrätyistä summista. Valtionkonttori noita joskus maksaa ja sitten yrittää velkoa rikollisilta, mutta silloin puhutaan yleensä kymppitonneista ja henkirikoksen uhreista, näin olen käsittänyt.
Ja valtionkonttori on tunnettu siitä, että se ei ole velvollinen maksamaan sitä korvaus summaa minkä oikeus on määrännyt vaan saa itse määritellä ja yleensä se on sitten jotain 10-15% siitä mitä oikeus olisi pitänyt oikeudenmukaisena korvauksena. Uhrit kärsii ja Axl kaltaisilla menee hyvin. Semmoinen systeemi meillä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaista kyllä harmittaa, kun kulta on noin kaukana uudella maalla.
Tää, kultapojusta jäi vain seksivideot muistoksi. LOL :D
" Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla."
--
"Niitä naisia arvosteltiin myös hyvin tarkasti esim. miltä rinnat, alapaa näyttää yms. ja naureskeltiin. Axl teki kuitenkin kavereilleen reilusti, kun ei heitä tähän mukaan oikedessa vetänyt eikä vasikoinut ja kertonut keiden taviskavereiden ja julkkiskavereiden kanssa niitä katsoi."
--
Miksi näitä ringin muita kaverijäseniä ei nimetty? Osallistuivat tähän.
Voiko naista enempää esineellistää ja nöyryyttää? Salakuvata seksuaalisia tekoja ja jakaa kokemuksensa ringille ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulosotto aktiivisesti noita yritä periä jos kerran on varattomaksi todettu ja jos vielä ulkomailla asuu. Palkatkin voi kierrättää oman yrityksen kautta niin ulosotto ei ehdi päästä niihin väliin kun nostaa käteiseksi tai siirtää jonkun toisen tilille.
Eikös se yksi edesmennyt moottoripyöräkerhoon kuulunut sankarikin kertonut, että käy joka päivä katsomassa josko olisi kirjasta tullut kustantamolta rahaa tilille, jotta ehtii nostaa ne rahat pois ennen ulosottomiestä.
Ikävä kyllä rikoksen uhri harvoin saa lähellekään täyttää korvausta määrätyistä summista. Valtionkonttori noita joskus maksaa ja sitten yrittää velkoa rikollisilta, mutta silloin puhutaan yleensä kymppitonneista ja henkirikoksen uhreista, näin olen käsittänyt.
Ja valtionkonttori on tunnettu siitä, että se ei ole velvollinen maksamaan sitä korvaus summaa minkä oikeus on määrännyt vaan saa itse määritellä ja yleensä se on sitten jotain 10-15% siitä mitä oikeus olisi pitänyt oikeudenmukaisena korvauksena. Uhrit kärsii ja Axl kaltaisilla menee hyvin. Semmoinen systeemi meillä.
Mitkä uhrit?
Vierailija kirjoitti:
Oli todella irvokasta kuinka tuota huijaria palvottiin Suomessa, ennen kuin paljastui mistä roistosta on kysymys. Tämä mies olisi kuulunut vankilaan todella pitkäksi aikaa.
Ainahan nämä Axl kaltaiset osaavat esittää julkisuudessa ulospäin muuta kuin todellisuudessa ovat. Uhrit sitten myöhemmin tajuavat mitä tapahtunut, tosin valitettavan usein syyttävät itseään, koska Axl kaltaiset ovat taitavia manipuloimaan tilanteen niin, että uhri uskoo, että vika ja syy onkin hänessä.
Vierailija kirjoitti:
" Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla."
--
"Niitä naisia arvosteltiin myös hyvin tarkasti esim. miltä rinnat, alapaa näyttää yms. ja naureskeltiin. Axl teki kuitenkin kavereilleen reilusti, kun ei heitä tähän mukaan oikedessa vetänyt eikä vasikoinut ja kertonut keiden taviskavereiden ja julkkiskavereiden kanssa niitä katsoi."
--
Miksi näitä ringin muita kaverijäseniä ei nimetty? Osallistuivat tähän.
Voiko naista enempää esineellistää ja nöyryyttää? Salakuvata seksuaalisia tekoja ja jakaa kokemuksensa ringille ?
Ihan niiden naisten oma syy. Kannattais miettiä vähän tarkemmin sitä surullisen kuuluisaa "miesmakua".
Ihan se on vapaaehtoista ja vapaa valinta ihastua johonkin narsistiseen vam maiseen.
Ei hitto, ketä ne julkkikset on? Jotka nauroi naisille ja vielä kavereita hänen kanssaam? Tunnettuja räppäreitä ja laulajia....?
Vierailija kirjoitti:
--
--
Onko miehet tosiaan näin alhaisia naisvihaajia?
Vierailija kirjoitti:
On miehet pikkasen katkeria tässä ketjussa kun syyllistävät noita naisia rikollisen sijaan :D Katkeria, kun joku toinen mies sai seksiä ja itse ovat jääneet ilman
Itse PS:n kannattajana olen lukenut Halla-ahon blogia ja siellä on hyvin perusteltu miksi tiettyjä naisia ei tarvitse sääliä tai ajatella heidän ansaitsevan sympatiaa, koska ovat itse tilanteensa aiheuttaneet. Lukisit sinäkin niin silmät avautuisivat. Riikka Purna mm. kertoi lukeneensa Halla-ahon blogia ja sitten kääntyneensä vihreistä PS:n kannattajaksi, kun tajusi Halla-ahon olevan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisi hänet jättää rauhaan. On jättänyt julkisuuden, kärsinyt rangaistuksensa (julkinen häpeä ja isot maksut) ja haluaa varmasti vain elää elämäänsä ja unohtaa vanhat hölmöilyt. Minusta kohtuutonta toimittajien jahdata häntä. Ihan riittävä rangaistus teon vakavuus huomioiden, että menetti uransa ja joutui jättämään ihan koko elämänsä taakseen. Vaikka väärin tekikin.
Samaa mieltä, mutta mielestäni Axl ei tehnyt väärin: naiset olivat itse heppoisia. Jussi Halla-aho on kirjoittanut hyviä blogeja aiheesta miksi tietyissä tilanteissa ei tarvi sympatiaa kokea "uhreja" kohtaan.
Ai ihan ok jos sinua tai tytärtäsi kohdeltaisiin noin? Kuvataan salaa ja nauretaan alapäälle, rinnoille, taidoille jne? Minun mielestä tuo on pahempaa kuin raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
--
Onko miehet tosiaan näin alhaisia naisvihaajia?Ei tollaset ole mitään miehiä, vaikka niillä se sukupuoli onkin.
Ihmetyttää kyllä, että mikä teitä naisia noissa vajakeissa kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset menevät pnemaan kaiken maailman Axeleita. Saavat itseään syyttää.
Sinunko paneminen olisi sitten lottovoitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisi hänet jättää rauhaan. On jättänyt julkisuuden, kärsinyt rangaistuksensa (julkinen häpeä ja isot maksut) ja haluaa varmasti vain elää elämäänsä ja unohtaa vanhat hölmöilyt. Minusta kohtuutonta toimittajien jahdata häntä. Ihan riittävä rangaistus teon vakavuus huomioiden, että menetti uransa ja joutui jättämään ihan koko elämänsä taakseen. Vaikka väärin tekikin.
Samaa mieltä, mutta mielestäni Axl ei tehnyt väärin: naiset olivat itse heppoisia. Jussi Halla-aho on kirjoittanut hyviä blogeja aiheesta miksi tietyissä tilanteissa ei tarvi sympatiaa kokea "uhreja" kohtaan.
Ai ihan ok jos sinua tai tytärtäsi kohdeltaisiin noin? Kuvataan salaa ja nauretaan alapäälle, rinnoille, taidoille jne? Minun mielestä tuo on pahempaa kuin raiskaus.
No miksi pitää vapaaehtoisesti hakeutua vajakkien seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset menevät pnemaan kaiken maailman Axeleita. Saavat itseään syyttää.
Sinunko paneminen olisi sitten lottovoitto?
Huutista passiivisagressiiviselle ulinalle, pane ketä lystää, mulle ihan yks hailee ketä panet. Ei mua kiinnosta sun panemiset :D
Miksi olisi vasikoinut? Olisi vain menettänyt kavereita ja ystäviä. Hän on ig:n perusteella edelleen hyvää pataa ison osan näiden julkkisten kanssa, joiden kanssa oli näitä salaakuvattuja videoita katsonut ja naureskelleet porukalla naisille ja arvostelleet naisten ulkonäköjä: rintoja, alapaata yms.
Voin vaan kuvitella miten nöyryytää, ahdistavaa ja traumaattista tämä on uhreille ollut. Sekä uhrit joutuvat loppuelämän pelkäämään, että Axl julkaisee videoita niin, että häntä itseä ei niistä tunnista, mutta naiset kyllä nimien kera. Axl saattaisi hyvinkin tehdä sen kostoksi tai ihan puhtaasta sadisstisesta nautinnosta, sen luonne ei kovin empaattinen ole.