Ollaanko tosiaan ainoa ulkoisesti normaali perhe jossa mies on jo humalassa
Ei tarvitse mennä turvakotiin eikä mitään sellaista, on vain outoa kun muutama tunti sitten se on ollut vielä töissä ja nyt on kännissä.
Kommentit (42)
Minun mies sammui jo. Pääsi 15.30 töistä.
Onko aina näin vai onko tänään erityinen stressin laukaisu ollut tarpeen?
Vituttaa. Vaihdoin puhtaat lakanatkin, ja nythän ne menee tietenkin pilalle.
Mikä ihme saa sinut ajattelemaan, että olisitte ainoa perhe jossa näin on? Suomi on täynnä juoppoja, ja suurin osa heistä käy töissä ja toimii yhteiskunnassa melko normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa. Vaihdoin puhtaat lakanatkin, ja nythän ne menee tietenkin pilalle.
No niinpä. Minä olen jo oppinut, että lakanat kannattaa vaihtaa vasta maanantaina. Meillä kun hyvin usein käy niin, että mies sammuu sänkyyn mitä ihmeellisempään asentoon, niin etten sinne mahdu (enkä kyllä tahtoisikaan), niin että joudun itse nukkumaan sohvalla. Tyhmäähän se olis yhtä juopunutta varten puhtaat lakanat laittaa. Laitan vasta sitten kun itse pääsen niihin nukkumaan, eli su iltana tai vasta maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Onko aina näin vai onko tänään erityinen stressin laukaisu ollut tarpeen?
Mies ottaa sivistyneesti, jos ottaa mitään, silloin kun lapset on kotona, tyyliin pari sauna olutta. Nää överit on sellaisia tällaisia juttuja kun ollaan kahdestaan tai jos mies on muualla ryyppäämässä.
Saavuin juuri mökille ja nyt korkki narahti, vähän maistelin jo päivällä mutta en nyt hirveä jurrissa ajellut
Pitäähän sitä nyt rankan viikon päätteeksi vähän paineita purkaa.
Meillä sammui jo. Ihanaa, oma rauha!
Voi ei, millaisia parisuhteen irvikuvia. Otan osaa.
Oon pahoillani ap puolestasi. Meillä mies viettää nyt tipatonta kuukautta ja nämä on aina onnellisia kuukausia, kun mies ei juo. Omasta mielestään ei ole näkyvästi humalassa, mutta en ole valitettavasti samaa mieltä - kyllä se persoona aina vähän muuttuu.
Tsempit kaikille, jotka kärsii puolison juomisesta.
Olisi meitä kilttejä kunnon selväpäisiä miehiäkin ollut. Itse muunmuassa ja olisi hyvä, jos alkaisi naisille kelpaamaan.
Minun mies tuli juuri kävelyltä ja nyt katsoo lätkää selvin päin. Kohta laittaa iltapalan lapsille.
Joskus kännää itsekseen kun olen mennyt nukkumaan, mutta huomaamattomasti. Aamulla on jo selvä, mutta väsynyt. Pullot jo silloin viety keräyskassiin.
Johtunee siitäkin että meillä on lapsia. Ei halua että he tietävät iskän ryypänneen.
Pakko sanoa, että kuulostaa erikoiselta. Olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta, enkä ole nähnyt häntä humalassa. En myöskään isääni. Ollaan ihan tavallisia suomalaisia työläisiä.
Mikäs nyt tuossa on ihmeellistä? Ihan perussettiä.
Minkälainen imbesilli myrkyttää itseänsä alkoholilla
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä nyt rankan viikon päätteeksi vähän paineita purkaa.
Itse kävin juoksulenkillä. Puhuin myös itsekseni suihkussa.
Ette ole. Tuossa parin metrin päässä on sohvan vallannut jurottava sössöttäjä, joka ei pystyssä pysy jos tuosta päättää ylös nousta. Montakohan Eesti standardia lie latkii tänään ynnä huomenna.