Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja tuokavalioni on kunnossa...en käytä päihteitä. Toivoisin samanlaista naista kumppaniksi, mutta minusta tykkäävät tinderissä vain ne selvästi lihavat ja liikuntaa harrastamattomat
Useimmat heistä vielä tupakoivat ja kännäävät vähintään pari kertaa kuussa.
Mistä voisin löytää kaltaiseni naisen?
M35
Kommentit (44)
Olemme kohtalotovereita. Minä käytän päihteitä neljä kertaa viikossa enkä käy salilla. Ongelma kuitenkin sama, ei löydy naista ei.
Oikeastaan mikään ole totta somessa ja tinderissä. Mene ulos tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä sali ei riitä, vaan kaikki nämä kahdeksan osa-aluetta tulee olla kunnossa, jotta Tinderissä voi miehenä menestyä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Kuinka moni kohdista sinulla täyttyy? Yksikin noista eri tavalla, ja putoat tavallisten kuolevaisten joukkoon.
Ainoastaan incel-mies haluaa tuollaisen miehen. Naisille kelpaa ihan tavallinen mies.
*Joillekin naisille kelpaa ihan tavallinen mies. Kauniille kelpaa kaunis, kuin hammurabin lainpykälissä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mikään ole totta somessa ja tinderissä. Mene ulos tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin.
Se ei ole ihan noin yksinkertaista. Muuten Tinderiä ei olisi olemassakaan.
treenasin salilla vuosia ja minusta kiinnostui vain pullukka naiset jotka ei oikein edes jaksaneet lähtee 20 km pyörälenkille. En kiinnostunut sellaisesta. Sitten salilla oli yksi nainen jonka kanssa oltiin aina samaan aikaan ja joku vuoden jälkeen se alkoi juttelee minulle. Nainen oli tosi kaunisvartaloinen ja treenattu. Jotain siinä juteltiin monta kertaa ja pyysin sitten naista pyöräilemään. Sovittiin että seuraavana aamuna nainen tulee fillarilla ja mennään lenkille. Vedettiin sellainen 30 km lenkki ja käytiin salilla suihkussa sitten. Mentiin sen jälkeen kahville ja syömään prisman ravintolaan. Siitä asti ollaan seurusteltu sitten eli 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ihan noin yksinkertaista. Muuten Tinderiä ei olisi olemassakaan.
Tinder ollu olemassa vasta n.10 vuotta ja alkanu määritteleen ihmisten käyttäytymistä?
Mies 35- 38 on taas täällä jankuttamassa miten ei saa Tinderissä mätsejä fitneskissoilta vaan läskeistä rumilta norsuilta.
Nyt minuutin hiljaisuus, kaikki!
Mitä sä vieläkin olet tinderissä, jos siellä kerran tulee pelkästään epämieluisia naisia vastaan?
Kukaan ei jaksa olla kaltaisesi j a n k u t t a j a n kanssa, ap!
Sanon vaan kirjoitti:
treenasin salilla vuosia ja minusta kiinnostui vain pullukka naiset jotka ei oikein edes jaksaneet lähtee 20 km pyörälenkille. En kiinnostunut sellaisesta. Sitten salilla oli yksi nainen jonka kanssa oltiin aina samaan aikaan ja joku vuoden jälkeen se alkoi juttelee minulle. Nainen oli tosi kaunisvartaloinen ja treenattu. Jotain siinä juteltiin monta kertaa ja pyysin sitten naista pyöräilemään. Sovittiin että seuraavana aamuna nainen tulee fillarilla ja mennään lenkille. Vedettiin sellainen 30 km lenkki ja käytiin salilla suihkussa sitten. Mentiin sen jälkeen kahville ja syömään prisman ravintolaan. Siitä asti ollaan seurusteltu sitten eli 4 vuotta.
Mä juon sen 30 bissee vaikka joka päivä. Yksikään nainen ei vielä oo lähtenyt 'lenkille'. Musta kiinnostuu vaa jotkut instabeibet yökerhoissa vaan nehän hyytyy jo parin kaipiroskan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Älysi ei riitä kuin lihavilla.
Anteeksi? Lihava ei ole = tyhmä.
YYYYYYYYYYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖLÖLLLLLHHHHHJÄÄÄÄÄYYYYYYYY MIKSI SAAN TINDWRISSÄ MÄTSEJÄ VAIN LÀÀRIDIPERSE LÄSKI TANTTAROILTA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. SE ON P E Ř K E L ÈÈN MOI NEN LOUKKAUS!!!!!!
AP
Tää sama aloitus on pyörinyt täällä vuosikausia. Ja vastaus aloittajalle on aina sama: älä tykkää niistä rumista ja lihavista niin ei tule mätsiä. Ja sitten hän vänkää taas että sittenhän hän on täysin yksin. Ja sitten hän taas tulee tänne ruikuttamaan kun vain lihavat tykkäävät joten annetaan tämän ikiliikkujan jo olla.
Ei usko neuvoja.
Miesten l8giikka:
-Miksi naiset on kranttuja Tinderissä? Niille ei kelpaa kuin top ten megagigacgadit?
- Miksi mulle tulee mätsejä vain laskien yh rumien rillipäiden kanssa?
- Miksi en saa mätsejä missi- malli- fitnesskissoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on treenaava ja hyväkroppainen nainen, niin ei se tyydy tasoiseensa, vaan miehellä tulee olla noiden lisäksi 6figs -vuositulot, omistus-omakotitalo, mökki veden äärellä ja hieno auto
6figs tarkottaa mitä?
Kuusi viikunaa. Ilmeisesti vegaanimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älysi ei riitä kuin lihavilla.
Anteeksi? Lihava ei ole = tyhmä.
Lukihäiriö? Ap äly ei riitä tasokkaammille naisille.
Mä oon pullukka enkä tykkää salihulluista. Sori siitä.
Mä ainakin olen Tinderissä huomannut, että hyvin lihaksikkaat urheilulliset miehet löytävät helposti treffiseuraa, vaikka eivät muuten vaikuta kovin mielenkiintoisilta.
Ainoastaan incel-mies haluaa tuollaisen miehen. Naisille kelpaa ihan tavallinen mies.