Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja tuokavalioni on kunnossa...en käytä päihteitä. Toivoisin samanlaista naista kumppaniksi, mutta minusta tykkäävät tinderissä vain ne selvästi lihavat ja liikuntaa harrastamattomat

Vierailija
21.04.2023 |

Useimmat heistä vielä tupakoivat ja kännäävät vähintään pari kertaa kuussa.

Mistä voisin löytää kaltaiseni naisen?

M35

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä ainakin olen Tinderissä huomannut, että hyvin lihaksikkaat urheilulliset miehet löytävät helposti treffiseuraa, vaikka eivät muuten vaikuta kovin mielenkiintoisilta.

No ei ole totta? Tätä ei varmaan kukaan mies arvannutkaan.

Vierailija
42/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saat tykätä ihan sellaisista naisista kuin haluat. Saat toivoa, odottaa ja vaatiakin ihan minkälaista naista ikinä vaan haluat, mutta kukaan ei voi taata, että sellaisen saisit, eikä kukaan etsi puolestasi. Ihan itse joudut sen työn tekemään, eikä se onnistu av-palstalla valittamalla.

Nyt alkaa illat olla valoisia ja noin kahden kuukauden ajan valoisa aika pitenee. Nyt unohdat sen tinderin jos et sen avulla ole vuosiin kohdannut mieluista naisseuraa ja lähdet tutustumaan ihmisiin siellä missä ihmisiä liikkuu. Ei kaikki ihmiset iltaelämässäkään kohtuuttomasti päihteile, ja osa hakee jopa raitista kumppania.

Toki voit etsiä kumppania ihan haluamistasi paikoista, mutta turha tulla taas valittamaan tinderin epäreiluudesta, jollet muuta keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä ainakin olen Tinderissä huomannut, että hyvin lihaksikkaat urheilulliset miehet löytävät helposti treffiseuraa, vaikka eivät muuten vaikuta kovin mielenkiintoisilta.

Johtuu ihan siitä, että oikeasti komealla miehellä on aina poikkeuksetta lihakset. Ja ne erottuvat. Mutta jos on geneettisesti kalju, jonka lihakset erottuvat, niin peli onkin ihan toinen.

Vierailija
44/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder:

Esimerkiksi Turussa saattaa olla 6000 sinkkumiestä palvelussa vs. 1500 naista. Miehet swaippaavat muutamassa päivässä/viikossa läpi tuon 1500 naista. Naiset swaippaavat Tinderissä koko käyttöajan aikana mahdollisesti 100-200 miestä, harva niinkään paljoa. Tinder esittelee naisille (erityisesti viehättäville naisille) heti kärkeen kaikki Turun alueen suosituimmat miehet, eli ulkonäkö määrää. Kaikki naiset pitävät suurinpiirtein samannäköisistä miehistä, joista 50-100 lävähtää viehättävän naisen ruudulle. Viehättävä nainen swaippaa näistä 100:sta oikealle noin 10 parasta turkulaista miestä, joista kaikki ovat nuoria ja lähes täydellisiä. Näistä 10 miehestä kilpailevat kaikki Turun alueen viehättävät naiset.

Kuinka suureksi tavallisen näköinen turkulainen mies ajattelee prosentuaalisen mahdollisuutensa päästä edes yksille treffeille kyseisen sovelluksen kautta, kun sovellus ei halua missään nimessä luopua siellä olevista edes hieman viehättävistä naisista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi