Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitte itse juoda kahvia? Entä minkä ikäisenä lapsenne sai aloittaa kahvinjuonnin?

Vierailija
21.04.2023 |

Minä join jo kolmevuotiaana pikkukupin kahvia sokerilla ja kermalla kun mummo ja äitikin joivat, heistä se oli hassua. Minustakin on kuviakin kun ryystän tassilta suupielet ruskeina.
Oma lapsi jos kiinnostaa saa aloittaa 12vuotiaana . Lapsi ei tarvitse kofeeinia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jotain 3-vuotias, kun äiti joutui menemään synnyttämään pikkuveljeä. isä jäi minua hoitamaan. Hän oli sen ajan mies, ja teki paljon raskasta työtä, niin ei todellakaan ollut mitään huusholliasioita tehnyt.

Kahvia hän keitti aamulla, vissiin jotain leipää oli, mutta ei maitoa, tai isä ei löytänyt. Isä ratkaisi asian laittamalla voinokareen kahviin, jota oli mullekin laittanut. On ensimmäinen selkeä lapsuusmuistoni, kun katsoin kahvikuppia, johon voinokare liukeni.

Ja kahvin orja olen yhäkin.

Vierailija
42/44 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan neljä-viisivuotiaana. Meillä kastettiin pullaa kahviin. Muistaakseni ennen alakouluun menoa minulle ostettiin kahvikuppi, joka oli samaa sarjaa kuin aikuisten kupit, mutta pienempi. Kun tulimme veljeni kanssa koulusta, joimme aina pullakahvit sokerilla. Tämä tapahtui 1970-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut, mutta nyt 44-vuotiaana kahvi on alkanut houkuttaa. Liekö keski-ikäistymisen makuaistimuutosten aiheuttamaa?

Vierailija
44/44 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25-vuotias. Lasten antaisin odottaa mielellään murrosiän yli ilman kofeiinia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi