Miksi nykylapset kirkuu?
Taas tuli lämpimät säät ja naapurin kakarat kiljuu ja kirkuu ulkona ihan kirjaimellisesti suoraa huutoa. Tuo ei siis todellakaan ole mitään riemunkiljahduksia tai iloa vaan pelkkää huvikseen kirkumista ja tuohon verrattuna sirkkelikin kuulostaa miellyttävältä.
Miten oikeasti voi olla, että nämä lapset ei kasva tuosta ulos vaan tuo sama stanan kirkuminen jatkuu samoilla lapsilla ilmeisesti aina?!
Kommentit (243)
Lapsiperheen vieressä asuminen on yhtä helvettiä! Järkyttävä kirkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa kuinka ärsyttävänä naapurit ovat aikanaan pitäneet sinun kirkumistasi. Toki aika kultaa muistot ja me olimme tietenkin kaikki täydellisiä herranterttuja ja nykynuoriso vain on pilalla.
Ei. Meillä ei ollut lupaa kirkua ja rääkyä tuntitolkulla pihassa. Jos äänenvoimakkuus nousi niin joutui sisälle. Eivätpä paljon mieti nämä kännykänselaajat muuta kuin itseään kun antavat pentujensa rääkyä pihalla useita tunteja päivässä ja koko kesän ajan. Ei olla paljon ajateltu että näissä neljässä kerrostalossa asuu useita satoja ihmisiä. Kaikki eivät välitä kuunnella aamusta iltaan tuota täysin aiheetonta kirkumista. Itsekästä, vaan niinpä on kaikki muukin nykyään. Minä minä minä ja minun lapset. Muilla vuokraa maksavilla ihmisillä ei ole mitään väliä. Pitäisi häätää lapsiperheet yhteen nurkkaan kaupunkia. Siellä voisi sitten kirkua ja nauttia muidenkin perheiden jälkikasvun suloisista äänistä kun kerran niin siitä tykkäävät.
Jumankauta mikä kirkuminen taas naapurissa. Ihmettelen noita vanhempia. Liikkuuko päässä mitään? Järkeä ei ainakaan...