Teki hyvää keski-ikäsen heteromiehen egolle käydä taas parturissa
Peilin kautta näkee yhtäaikaa parturinaisen ja oman naaman ja hyvin selvästi huomaa sen 20 vuoden ikäeron. Laskeutui taas rauha sieluun, kun huomasin, että miten kaukana olen noiden nuorten naisten maailmasta. Nyt elämässäni on muutakin kuin seksin ajattelu nuorten naisten kanssa, ainakin pari päivää.
M43
Kommentit (4)
Olen 45-vuotias nainen ja ajattelin kyllä harrastaa seksiä tänäänkin uhraamatta ajatuksenpätkääkään sille että olen keski-ikäinen nainen enkä saa enää olla olemassa ja nauttia elämästä, voi voi :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias nainen ja ajattelin kyllä harrastaa seksiä tänäänkin uhraamatta ajatuksenpätkääkään sille että olen keski-ikäinen nainen enkä saa enää olla olemassa ja nauttia elämästä, voi voi :D
Tällä hetkellä minulle ainakin tulisi psykopaattinen fiilis panna jotain alle kolmekymppistä. Tämä tunne kyllä varmaan kohta katoaa ja setämiehen kieli alkaa taas läpättää Käärijän tyyliin viimeistään ensi viikolla.
Ap
Nettimies siis jutteli ekaa kertaa oikean naisen kanssa sitten viime parturin ja huomasi jälleen, että todellisuus on eri kuin hänen ajatusrakennelmansa.
Kampaajilla on aina sellainen tällinki, että neljäkymppinenkin näyttää 16-vuotiaalta.