Pitääkö mieheni mua tyhmänä? Aina kun se sanoo jotain mulle niin se lisää perään "Ymmärätsä"
Kommentit (23)
Ehkä se matkii englannin sanontaa you know
Onneks ei sentään sano ymmärrätsä niinku?
Kälyni, joka on minua jopa muutaman vuoden vanhempi, kyselee että muistatko? Muutin kolmisen vuotta sitten ja menin heille kyläileen. He halusivat uuden osoitteeni ja käly kysyi että " muistatko?"
Jossain vastaavassa tilanteessa hän kysyy samoin.
No on teillä murheet! Itse sanoisin suoraa, että mua muuten ärsyttää!
Näkee sut pimppana ja kodinkoneena :)
Sanooko samalla tavalla muillekin? Voi olla vain tapa.
Selvä tapaus, ei näe sinua ihmisenä.
Mulla on joku etäinen muistikuva tuollaisesta ihmisestä, en nyt vaan saa mieleeni kuka se oli kun puhui noin. Miehesi on varmaan ex-työkaverini tai jotain. Tai vantaalainen, ne hokee koko ajan ainakin tiätsää. :D
Ei pidä tyhmänä. Haluaa varmistaa että olet kuunnellut ja kuittaat asian. Jos ei kuittausta tule, niin varmistaa.
Hän halveksuu sinua syvästi. Kukaan ei puhu noin ihmiselle, jota kunnioittaa. On aika erota.
Naiselta on hyvä aina tietyissä tilanteissa varmistaa onko viesti mennyt perille, koska luonnollisesti naiset ovat hieman tyhmempiä, kuin miehet. Meidän miesten tehtävä on ymmärtää ja tsempata.
Se vaan käyttää sitä fraasina puhuessaan kaikille. Jotkin käyttää tuollaisia.
Puhetyyli, jos sanoo jatkuvasti jonkin fraasin.
Vierailija kirjoitti:
Hän halveksuu sinua syvästi. Kukaan ei puhu noin ihmiselle, jota kunnioittaa. On aika erota.
Saatko tyydytystä tästä riidankylvämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko tyydytystä tästä riidankylvämisestä?
Väheksyvän asenteen huomaaminen kannattaa opetella ajoissa. Toki henkisesti väkivaltainen pitää sitä riidankylvämisenä, jos toinen ei enää hiljaisesti alistukaan osaansa.
Jos mies ei sano lauseen loppuun 'ymmärrätsä' myös puhuessaan esim pomolleen tai jollekin, jota varmuudella kunnioittaa, niin kyse on puolison halveksunnasta. Lisäksi jos mies suuttuu, jos ap alkaa puhua samalla lailla miehelle, miehen puhetavassa on kyse halveksunnasta. Henkilö joka kokee olevansa toisen yläpuolella ei hyväksy siltä väheksymältään ihmiseltä samanlaista käytöstä kuin mitä itse harrastaa häntä kohtaan.
Tee samoin hänelle niin ehkä tajuaa, kuinka älyttömältä se kuulostaa.