Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tuota pillunhajuhullua oikeasti saada mykistettyä täältä?

Vierailija
21.04.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ketjujen aloittajat ja pöyristyjät eivät ymmärrä sitä yksinkertaista asiaa, että tällaisilla aloituksilla, kommenteilla ja alapeukuilla te vain heitätte bensaa liekkeihin. Ja toisekseen, ette te päätä mitä tänne saa kirjoittaa. Tuottakaa itse aktiivisesti laadukkaampaa sisältöä omilla aloituksillanne ja kommenteillanne, niin nämä pillunhajuhullujen sun muiden aloitukset hautautuvat ja poistuvat näkyvistä salamannopeasti.

16 alapeukuttajaa ei tajua, että tämäkin aloitus motivoi kyseistä hajuhullua ja muita vastaavia, koska negatiivinen reaktio on palkitseva heille. Uskomatonta miten typeriä jotkut voivat olla.

No mutta otetaanpa sitä nyt kovin vakavasti.

Vierailija
42/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin häiriintynyt ettei kukaan nainen kestä kolmea viikkoa kauempaa. Työminä täysin eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuon hullun poliisille ilmoittaa, mutta ei sitä pakkohoitoon saa ja päiväsakkoja se ei maksa kun ulosotossa on oletettavasti kaikki muukin.

Joten jospa vain sivuutatte sen. Niin minä teen. Jos livenä törmäisi, voisi nasauttaa sitä polvella haaroihin.

Oma kommenttisi täyttää rikoksen tunnusmerkit.

Vierailija
44/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ketjujen aloittajat ja pöyristyjät eivät ymmärrä sitä yksinkertaista asiaa, että tällaisilla aloituksilla, kommenteilla ja alapeukuilla te vain heitätte bensaa liekkeihin. Ja toisekseen, ette te päätä mitä tänne saa kirjoittaa. Tuottakaa itse aktiivisesti laadukkaampaa sisältöä omilla aloituksillanne ja kommenteillanne, niin nämä pillunhajuhullujen sun muiden aloitukset hautautuvat ja poistuvat näkyvistä salamannopeasti.

16 alapeukuttajaa ei tajua, että tämäkin aloitus motivoi kyseistä hajuhullua ja muita vastaavia, koska negatiivinen reaktio on palkitseva heille. Uskomatonta miten typeriä jotkut voivat olla.

Totta, sinä osaat samaistua ystäväämme paljon paremmin.

Vierailija
45/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on rikos.

Vierailija
46/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko tapauksesta olen lähettänyt palautetta varmaan 20x ,mutta eivät ole huomioineet mitenkään. Täällä saa kuka vaan kirjoittaa mitä vaan.

Sama tyyppi aloittaa niitä ketjuja ,mihin linkattu hc pokea, ja niin ketjut . Kyseinen tyyppi on aikaisemmin häiriköinyt mm kaks+ ja hepoatalli sivustoilla,mutta saanut niihin bändit. Vauva ei näköjään bannaa ketään. Bannaamunen on kyllä mahdollista, mutta eivät halua.

Oletko ollut yhteydessä Sanoma Media Finlandin johtoon? Laita googleen hakusana Sanoma Media Finland johtoryhmä ja laita postia ainakin toimitusjohtajalle. Tämä palsta muuttuu koko ajan paskemmaksi, ennen täällä oli edes joskus hyviä parisuhdeketjuja, nyt on yhden lauseen räkyttäjiä jotka tuhoavat kaiken. En ymmärrä, miksi Sanoma julkaisee tätä palstaa ja vielä vähemmän että miksi mainostajat haluavat näkyä tällaisessa yhteydessä. Sitä kannattaa kysäistä PK:lta itse kunkin ;-)

Tämä täti tohkeissaan oikeasti kuvittelee, että Sanoma Finlandin johtoryhmä ja toimari alkavat kovalla kädellä puuttumaan vapaan keskustelun nettifoorumilla pillunhajulla trollaamiseen ja mammoille epämieluisiin kommentteihin. 😂

Arvoisa johtoryhmä, tervetuloa tähän kiireellisesti paikalle kutsuttuun kokoukseemme. Asialistallamme tänään on eräällä keskustelufoorumeistamme esiintyneet pillunhajuaiheiset aloitukset.

Arvoisa johtoryhmä, jo toistakymmentä suurta mainostajaa on ilmaissut, että he eivät halua jatkaa yhteistyötä heille aiheutuneen mainehaitan vuoksi. Asialle on tehtävä jotakin.

Tajuatko sen vertaa, että ilman mainostajia tätä palstaa ei ole? Ja että mainostajat eivät halua näkyvyyttä tuollaisten ketjujen rahoittajina, jos siitä aiheutuu heille mainehaittaa. Ja sitä mainehaittaa voi itse kukin aiheuttaa laittamalla esimerkiksi someen kysymyksiä "Miksi firma X haluaa olla julkaisemassa tällaista sisältöä netissä?" Niin minä aika ajoin teen. Ja olen ottanut kuvakaappauksia ja kysynyt mainostajilta sähköpostilla, miksi he rahoittavat tällaista. Tiedän varmuudella muutaman lopettaneen täällä mainostamisen sen jälkeen.

Kaiken tämän paskan tuuttaamisen taustalla on misogynia ja online harassment, jonka tavoitteena on saada naiset pois keskustelufoorumeilta.

Vierailija
47/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuon hullun poliisille ilmoittaa, mutta ei sitä pakkohoitoon saa ja päiväsakkoja se ei maksa kun ulosotossa on oletettavasti kaikki muukin.

Joten jospa vain sivuutatte sen. Niin minä teen. Jos livenä törmäisi, voisi nasauttaa sitä polvella haaroihin.

Oma kommenttisi täyttää rikoksen tunnusmerkit.

Mikä lie rikosnimike?

Vierailija
48/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tämäkin aloitus kääntyi siihen samaan paskanjauhantaan, mitä nämä trollit harjoittavat joka päivä klo 7-23.

Kuinka av-palstalla voi olla näin heikosti toimiva moderointi? Eikö edes ennakkotarkastusta voisi ottaa käyttöön? 

Mutta tosiaan, trollipojat ehtii päivän mittaan käymään kymmenissä ketjuissa kiusaamassa ja ärsyttämässä.

Vierailija
49/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksensa lähti hetki sitten kuin rusakko pusikosta.

Vierailija
50/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma - eritemiehen kauppa.

Vierailija
51/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo kirjautumisnappi on, ei kovin iso homma muuttaa aloitusten tekemistä vain kirjautuneille.

Vierailija
52/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit nauttivat alanuolista, joten niitäkään ei kannata laittaa. Ketjuihin ei kannata vastata, vaikka niissä olisikin jo vastauksia, vastaavat myös itse itselleen ja esittävät vastakkaisia mielipiteitä, saavat siten muitakin kommentoimaan.

Vierailija
53/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti työskentelee ihmisoikeuksien puolesta. Yksityiselämästä taas voi lukea tältä palstalta.

Vierailija
54/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Vierailija
55/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko tapauksesta olen lähettänyt palautetta varmaan 20x ,mutta eivät ole huomioineet mitenkään. Täällä saa kuka vaan kirjoittaa mitä vaan.

Sama tyyppi aloittaa niitä ketjuja ,mihin linkattu hc pokea, ja niin ketjut . Kyseinen tyyppi on aikaisemmin häiriköinyt mm kaks+ ja hepoatalli sivustoilla,mutta saanut niihin bändit. Vauva ei näköjään bannaa ketään. Bannaamunen on kyllä mahdollista, mutta eivät halua.

Oletko ollut yhteydessä Sanoma Media Finlandin johtoon? Laita googleen hakusana Sanoma Media Finland johtoryhmä ja laita postia ainakin toimitusjohtajalle. Tämä palsta muuttuu koko ajan paskemmaksi, ennen täällä oli edes joskus hyviä parisuhdeketjuja, nyt on yhden lauseen räkyttäjiä jotka tuhoavat kaiken. En ymmärrä, miksi Sanoma julkaisee tätä palstaa ja vielä vähemmän että miksi mainostajat haluavat näkyä tällaisessa yhteydessä. Sitä kannattaa kysäistä PK:lta itse kunkin ;-)

Tämä täti tohkeissaan oikeasti kuvittelee, että Sanoma Finlandin johtoryhmä ja toimari alkavat kovalla kädellä puuttumaan vapaan keskustelun nettifoorumilla pillunhajulla trollaamiseen ja mammoille epämieluisiin kommentteihin. 😂

"Seuraavana käsiteltävänä kohtana kokouksen asialistalla on pillunhajuhullu." :D

Vierailija
56/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritemies tuntee itsensä hyvin, hyvin likaiseksi (ja onkin). Projisoi asian muihin.

Vierailija
57/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lika ei lähde pesemällä.

Vierailija
58/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt onko edes nainen. Voi olla " sairas" mies joka provosoi.

Pitäs laittaa IP estoon. Luulisi että löytyy keinoja estää. Toki voi olla useita ja on useita laitteita joilta viestii...

Vierailija
59/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Tämähän ei ollut ketjun aihe laisinkaan, vaan se, miksi häiriintynyttä kirjoittajaa ei pystytä estämään tällä palstalla.

Vierailija
60/139 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallisesti työskentelee ihmisoikeuksien puolesta. Yksityiselämästä taas voi lukea tältä palstalta.

Onko tamperelainen?