Kuinka monessa maassa olet käynyt?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt Liectensteinissä. Ihan siksi poikkesin vuonna 1994, että pääsen jonain päivänä sanomaan urpoille, että ette taatusti ole käyneet Liechtensteinissä.
Täälläkään luonnollisesti ketään sellaista? Arvasin!Mä olen viettänyt yhden yön Liechtensteinissa. Sori.
Voi vi...u!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Uristinen kirjoitti:
kahdessa.
- 1989 madeira
- 2012 lontoo
onko muitakin?
evvk.
Et ilmeisesti edes ymmärrä mitä eroa on kaupungilla ja maalla.
niin. EVVK = meneukrainaa!!
Muista lääkkeesi. Ne auttavat vain otettuna.
Niin. lontoonpastillit on hyviä!
Vierailija kirjoitti:
t. Uristinen kirjoitti:
kahdessa.
- 1989 madeira
- 2012 lontoo
onko muitakin?
evvk.
Sen nimistä maata ei ole olemassa kuin lontoo.
Onpas lontoonpastillit!
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa, Kreikka, Italia, Portugali, Australia. Yhdeksän maata.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt Liectensteinissä. Ihan siksi poikkesin vuonna 1994, että pääsen jonain päivänä sanomaan urpoille, että ette taatusti ole käyneet Liechtensteinissä.
Täälläkään luonnollisesti ketään sellaista? Arvasin!
2x käynyt, v 94 ja 2012. En tosin yöpynyt siellä, olimme vain päivän.
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkään luonnollisesti ketään sellaista? Arvasin!Samaan tapaan ajettu läpi, ihan vain jotta saa listoille. Entäs Andorra? Löytyykö sinun listalta?
Mulla löytyy sekin, lisäksi San Marino ja Vatikaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkään luonnollisesti ketään sellaista? Arvasin!Samaan tapaan ajettu läpi, ihan vain jotta saa listoille. Entäs Andorra? Löytyykö sinun listalta?
Mulla löytyy sekin, lisäksi San Marino ja Vatikaani.
Ai juu, Vatikaani.
Mulla nyt:
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Venäjä, Latvia, Puola, Saksa, Unkari, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Vatikaani, Itävalta, Sveitsi, Ranska, Espanja (Katalonia, Andalusia, Gran Canaria, Teneriffa, Lanzarote, Mallorca), Portugali(+madeira), Italia, Kreikka, Kroatia, Slovenia, Bosnia ja hertsegovina, Yhdistyneet arabiemiirikunnat, Iso-Britannia (englanti, Pohjois-Irlanti), Malta, Yhdysvallat (Kalifornia, Arizona, Nevada, Washington, Oregon, Colorado, Tennessee, Alabama, New York, Utah, Georgia, Texas, Arkansas, Idaho, Mississippi), Kanada, Meksiko, Dominikaaninen tasavalta, Brasilia, Etelä-Afrikka, Marokko, Egypti, Turkki, Japani, Indonesia, Filippiinit, Thaimaa, Vietnam, Uusi-Seelanti, Etelä-Korea ja Intia.
Töiden puolesta reissannut lähinnä. Ensi vuonna karkeasti kymmenen maata lisää taas :)
Neuvostoliitto mukaan luettuna Neuvosto-Viro
DDR
Tsekkoslovakia
Ja parikymmentä muuta