Kohdun limakalvon paksuuntuminen ja primolut
Sain vuosi sitten primolutia tähän ongelmaan. Kohtu ei tyhjene spontaanisti. Ikää 50v. Nyt parina kertana ei enää ole tullut vuotoa. Kipuja alavatsassa jne. Onko nyt niin, että ei ole mitään tyhjennettävää vai voiko olla niin, ettei lääke toimi? Tilaan kyllä gynekologin mutta tässä huoltani teillekin puran.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt samaan Primolutia, kärsin myös kamalista liian runsaista vuodoista. Minulle laitettiin hormonikierukka ja se lopetti vuodot. Jos sulla on kipuja, niin syytä käydä tarkistuksessa. Minulta löytyi myös hyvänlaatuinen kasvain, minkä vuoksi olen parin vuoden välein käynyt. Kierukka pitäisi kohta poistaa. Ajattelin pyytää kohdunpoistoa, koska tätini on sairastanut kohdunkaulan syövän enkä halua siihen sairastua.
N53v
muuten ei ole ollut kipuja kuin nyt tämän viimeisimmän 10pv kuurin jälkeen. Kuten ennen kuukautisten alkamista aina ennen ollut myös. Nyt vaan ei tyhjene mitään. ap
Olen syönyt samaan Primolutia, kärsin myös kamalista liian runsaista vuodoista. Minulle laitettiin hormonikierukka ja se lopetti vuodot. Jos sulla on kipuja, niin syytä käydä tarkistuksessa. Minulta löytyi myös hyvänlaatuinen kasvain, minkä vuoksi olen parin vuoden välein käynyt. Kierukka pitäisi kohta poistaa. Ajattelin pyytää kohdunpoistoa, koska tätini on sairastanut kohdunkaulan syövän enkä halua siihen sairastua.
N53v