Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko ottaa yhteyttä ex-poikaystävään?

Vierailija
30.11.2006 |

Erottiin 8 v. sitten, suhde oli aika lyhyt (noin vuosi) mutta hyvin intensiivinen ja läheinen. Olimme parikymppisiä.

Nyt olen ajatellut mitä hänelle kuuluu, jäimme aikanaan riitatilanteeseen; hän halusi erota, ystävinä. Kun minä löysin uuden, ex ei enää kestänyt olla lähelläni.

Olen siis onnellisesti naimisissa, yhden lapsen äiti ja raskaana. En ajatellut vokotella eksää takaisin, vaan haluaisin tietää mitä hälle kuuluu. Kaipaan välillä hänen keskustelutaitoaan. Hän olisi hyvä ystävä, ehkä.

Pitäisikö jättää omaan rauhaansa; onko noloa ottaa yhteyttä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän haluaa vastata niin vastaa, mut jos ei niin sit tiedät jättää kokonaan rauhaan

Vierailija
2/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä se on huono idea...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin erottiin miehen kanssa samoihin aikoihin ja ex vuosien takaa oli aina valmis kuuntelemaan. Me tosin tavattiin sattumalta ensimmäinen kerta.

Ikävä on tätä ihmistä, hän on edesmennyt...

Vierailija
4/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Tunteet vanhentuvat, elämä uusiutuu. Jos kumpikin on tahoillaan onnellisessa suhteessa, ei mitään estettä ystävyydelle pitäisi olla. Itse tutustuin vastikään uudestaan ihka ensimmäiseen oikeaan poikaystävääni kymmenen vuoden takaa. Silloin särjin hänen sydämensä jättämällä hänet ja ihastumalla toiseen ihmiseen hyvin pian sen jälkeen, nykyään olemme molemma avoliitoissa, minä yhden äiti, hän menossa ensi kesänä naimisiin. Tapasimme sattumalta baarissa ja huomasimme keskustelun yhä sujuvan. Arvostin aina hänen lempeää luonnettaan, suoraselkäisyyttään ja keskustelutaitoaan. Hänkin sanoo aina arvostaneensa minua. Vaikka hän sai silloin siipeensä, en minä tehnyt mitään " väärin" , romanttiset tunteeni vain kuolivat aimmin kuin hänen.

Nyt niistä ajoista on kauan ja olemme molemmat oksat pois rakastuneita nykyisiin partnereihimme. Olemme käyneet kahvilla pari kertaa ja kerran syömässä ja välillemme on kehkeytymässä oikein hyvä ystävyys, sillä pohjatyö tehtiin jo silloin vuosia sitten, ja sen tähden on helppo olla avoin ja lähestyä toista...Olen oikein tyytyväinen, että sain tämän ihmisen takaisin elämääni. Romanttisessa mielessä hän ei ollut minulle se oikea, mutta ystävänä voi muodostua hyvinkin tärkeäksi.

Lähetä vaan sitä sähköpostia ja jätä asia todella avoimeksi ja pallo miehen käsiin. Muotoile sähköposti niin, että hän voi joko vastata siihen tai jättää vastaamatta, ihan miltä tuntuu. Tee selväksi, että vastaamatta jättäminen ei loukkaa sinua mitenkään. Yritämyös esittää asia aika kevyesti, tyyliin " voisi olla kiva joskus tavata jos sinustakin olisi" , ettei mies pelästy heti alkuun ja ala miettiä motiivejasi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän