Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syötävää toivoisit saavasi kun menet ylioppilasjuhliin?

Vierailija
20.04.2023 |

Mikä on ihan hyvä ja mikä ylittää odotukset?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastasalaattia, pikkulihapullia, karjalanpiirakoita ja pullaa kahvin kanssa.

Pullaa ei syö kuin mummot.

Vierailija
22/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha/kala voileipäkakku tai joku suolainen piirakka. Täytekakku tai juustokakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlat ovat aivan perseestä, jos tarjolla ei ole voileipäkakkua. Liha- ja kalaversio on oltava. Olin siskontytön yo-juhlissa Vantaalla 1998, joissa ei ollut voileipäkakkua ja kyllä jäi paskanmaku suuhun.

Et ole tosissasi. Ei toisen ihanat ja kauniit juhlat voi olla yhdestä voileipäkakusta kiinni. Olet siis ollut katkera jo 25 vuotta. 

Mitä ihanaa ja kaunista on tuollaisissa juhlissa, joita koko suku saa hävetä silmät päästään?

Vierailija
24/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, syön just sitä mitä tarjotaan.

Vierailija
25/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi kupposellinen teetä ja muutama keksi.

Vierailija
26/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älliä ja kukkia päivänsankarilta.

Vierailija
27/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kivoja suolaisia paloja, vaikka tapas-tyyliin ja kunnon kermatäytekakkua, lasi kuoharia ja hyvää kahvia. Täts it.

Vierailija
28/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mikä peittää naapurin lietelannan hajun. Perinteisethän lietelannan levityspäiväthä ovat Vappu, Äitienpäivä ja ylioppila- sekkä valmistujaisjuhlat.

Vierailija
29/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlat ovat aivan perseestä, jos tarjolla ei ole voileipäkakkua. Liha- ja kalaversio on oltava. Olin siskontytön yo-juhlissa Vantaalla 1998, joissa ei ollut voileipäkakkua ja kyllä jäi paskanmaku suuhun.

Et ole tosissasi. Ei toisen ihanat ja kauniit juhlat voi olla yhdestä voileipäkakusta kiinni. Olet siis ollut katkera jo 25 vuotta. 

Mitä ihanaa ja kaunista on tuollaisissa juhlissa, joita koko suku saa hävetä silmät päästään?

Jo on erikoinen suku, jos yhden voileipäkakun puuttuminen on pieni maailmanloppu.

-Eri

Vierailija
30/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampanjaa tai laadukasta kuivaa kuohuviiniä, niin ettei tarvitse missään vaiheessa lasityhjänä ihmetellä, eikö kukaan tule kaatamaan lisää.

Sitten jotain suolaista, makeaa ja kahvit.

Vierailija
31/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras tarjoilu on edelleen tämä vaikka kulunut konsepti onkin: pari salaattia (vaikka vihersalaatti plus erikseen lisukkeita, esim fetaa, oliiveja, artisokkaa ja toisena salaattina couscous-salaatti), savulohta, paahtopaistia, hyvää leipää ja levitteitä. Makeina kinuskikakku ja mansikkakakku, paria sorttia pikkuleipiä, suklaata. Skumppaa ja muita virvokkeita.

Vierailija
32/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeniton ja allergiat huomioitu.

Vierailija
33/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sinne syömään mene. Kaikki käy. Kiva jos ei tuputeta eikä kommentoida vartaloani.

Vettä tai mehua olisi hyvä varata, ei pelkästään kahvia.

Vierailija
34/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En sinne syömään mene. Otan kupin kahvia ja muuten mitä on. Jos on täytekakkua kuten yleensä on niin sitä. Ehkä toiselle kupille pikkuleivän, jos on.

Vierailija
35/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"meillä on kaikki vegaanista!" saisi mut ottamaan tuomani ruusut ja häipymään.

Mulla piti jemmata maidottomat ja munattomat leivokset muilta vierailta kun olisivat syöneet kaikki. Ne oli tarkoitettu allergisille.

Vierailija
36/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään sukulaisen luo mennessä toivon saavani jotain kaupasta ostettua tarjoiltuna suoraan kaupan pakkauksesta ja juomaksi joku korkkaamaton vissy tai muu avaamaton pullo. siellä on sen tasoinen hygienia.

Vierailija
37/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakonvehteja

Vierailija
38/38 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua ja täytekakkua