Mitä syötävää toivoisit saavasi kun menet ylioppilasjuhliin?
Kommentit (38)
Liha/kala voileipäkakku tai joku suolainen piirakka. Täytekakku tai juustokakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilasjuhlat ovat aivan perseestä, jos tarjolla ei ole voileipäkakkua. Liha- ja kalaversio on oltava. Olin siskontytön yo-juhlissa Vantaalla 1998, joissa ei ollut voileipäkakkua ja kyllä jäi paskanmaku suuhun.
Et ole tosissasi. Ei toisen ihanat ja kauniit juhlat voi olla yhdestä voileipäkakusta kiinni. Olet siis ollut katkera jo 25 vuotta.
Mitä ihanaa ja kaunista on tuollaisissa juhlissa, joita koko suku saa hävetä silmät päästään?
Ihan sama, syön just sitä mitä tarjotaan.
Minulle riittäisi kupposellinen teetä ja muutama keksi.
Älliä ja kukkia päivänsankarilta.
Jotain kivoja suolaisia paloja, vaikka tapas-tyyliin ja kunnon kermatäytekakkua, lasi kuoharia ja hyvää kahvia. Täts it.
Sellaista mikä peittää naapurin lietelannan hajun. Perinteisethän lietelannan levityspäiväthä ovat Vappu, Äitienpäivä ja ylioppila- sekkä valmistujaisjuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilasjuhlat ovat aivan perseestä, jos tarjolla ei ole voileipäkakkua. Liha- ja kalaversio on oltava. Olin siskontytön yo-juhlissa Vantaalla 1998, joissa ei ollut voileipäkakkua ja kyllä jäi paskanmaku suuhun.
Et ole tosissasi. Ei toisen ihanat ja kauniit juhlat voi olla yhdestä voileipäkakusta kiinni. Olet siis ollut katkera jo 25 vuotta.
Mitä ihanaa ja kaunista on tuollaisissa juhlissa, joita koko suku saa hävetä silmät päästään?
Jo on erikoinen suku, jos yhden voileipäkakun puuttuminen on pieni maailmanloppu.
-Eri
Sampanjaa tai laadukasta kuivaa kuohuviiniä, niin ettei tarvitse missään vaiheessa lasityhjänä ihmetellä, eikö kukaan tule kaatamaan lisää.
Sitten jotain suolaista, makeaa ja kahvit.
Mun mielestä paras tarjoilu on edelleen tämä vaikka kulunut konsepti onkin: pari salaattia (vaikka vihersalaatti plus erikseen lisukkeita, esim fetaa, oliiveja, artisokkaa ja toisena salaattina couscous-salaatti), savulohta, paahtopaistia, hyvää leipää ja levitteitä. Makeina kinuskikakku ja mansikkakakku, paria sorttia pikkuleipiä, suklaata. Skumppaa ja muita virvokkeita.
Gluteeniton ja allergiat huomioitu.
En minä sinne syömään mene. Kaikki käy. Kiva jos ei tuputeta eikä kommentoida vartaloani.
Vettä tai mehua olisi hyvä varata, ei pelkästään kahvia.
Ihan sama. En sinne syömään mene. Otan kupin kahvia ja muuten mitä on. Jos on täytekakkua kuten yleensä on niin sitä. Ehkä toiselle kupille pikkuleivän, jos on.
Vierailija kirjoitti:
"meillä on kaikki vegaanista!" saisi mut ottamaan tuomani ruusut ja häipymään.
Mulla piti jemmata maidottomat ja munattomat leivokset muilta vierailta kun olisivat syöneet kaikki. Ne oli tarkoitettu allergisille.
erään sukulaisen luo mennessä toivon saavani jotain kaupasta ostettua tarjoiltuna suoraan kaupan pakkauksesta ja juomaksi joku korkkaamaton vissy tai muu avaamaton pullo. siellä on sen tasoinen hygienia.
Pullaa ei syö kuin mummot.