Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on palkannut mulle lapsenhoitoapua

Vierailija
20.04.2023 |

Tarviin kuulema hoitoapua koska en muka pärjää koska olen aina häntä soittamassa apuun. Huomenna tulee apulainen. No laitan lähtemään pois.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pesemään ikkunat, jos voit vaihtaa avun laatua.

Vierailija
2/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hoitaa vain jos äitisi maksaa ja voit tehdä itse muuta , vaikka roikkua täällä av palstalla tai ottaa aurinkoa . Tai annat tulijalle ilkunanpesuvälineet , osoitat tiski ja pyykkivuorta ja katsot itse lapsia . Käytä nyt ihmeessä hyväksi tilaisuus .

Vierailija
4/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna siivota ja ota rennosti. Lähde lasten kanssa puistoon tai metsäretkelle. 

Nauti!

Vierailija
5/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin lastenlikkana tuttavaperheelle. He eivät tunnu tajuavan että kolmen villin ja vieraan lapsen hoito ei ole helppoa.

Enkä tajua mikseivät hommaa ulkopuolista apua sillä rahaa on. Nähtävästi ovat kitupiikkejä.

Esim joku varmasti joku nuori tulisi hoitamaan lapsia säännöllisesti esim kerran kuussa. Kolmesta tunnista voisi maksaa 35 e.

Monikaan ei tajua että sukulaiset eivät ole ilmaisia lastenhoitajia.

Vierailija
6/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on viisas.

Ilmeinen mummo hoitaja on paras. Nääähtynyt vanha ihminen joka ei kehtaa kieltäytyä. Maksatatko äidilläni myös laskusi?

Vierailija
7/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei se äitis jaksa olla kokoajan auttamassa . Miten usein oot vailla apua?

Vierailija
8/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on viisas.

Tytär tullut isäänsä

Vierailija
9/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei se äitis jaksa olla kokoajan auttamassa . Miten usein oot vailla apua?

Anoppi on hyvä esimerkki ihmisestä joka on hoidattanut lapsensa mummoilla ja sukulaisilla. Joku puolituttukin kelpasi.

Mutta nyt kun omia lapsenlapsia niin ei ole halukas auttamaan. Kysyttiin kerran että voisiko hän joskus hoitaa niin vastaus oli niin epämääräinen että otettiin sitten hoitaja tarvittaessa ulkopuolelta.

Ja oikeastaan hyvä näin. Koska anoppi on ihmisenä todella ilkeä ja puhuu mitä sattuu.

Vierailija
10/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on? Tarvitsetko siis apua vai et? Jos et, niin mitäs sitten soittelet jatkuvasti äitiäsi apuun, jos itsekin pärjäät?

Vierailija
11/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä asioihin puuttuja.

Vierailija
12/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajunnut, että mikä ongelma tässä on. Mä myös aikanaan toivoin apua omilta vanhemmiltani, koska he olisivat samalla luoneet läheistä suhdetta lapsenlapsiinsa. Se oli jotenkin kauheen hankalaa aina saada aikaan ja järjestää. Oliko teko mielestäsi kenties manipulatiivinen, rajoja ylittävä. Että "siinäs oppii olemaan kysymättä tukea"? Itse ainakin jossain vaiheessa lopetin avun pyytämisen heiltä, kun homma oli niin nihkeää. Päätin, että en heitä vaivaa, enkä toisaalta tulevaisuudessa tule vaivaamaan itseäni heidän kanssaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän