Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin että pitäisikö vaan ottaa tunnetaidoiltaan heikko mies kun mitään muuta ei ole tarjolla

Vierailija
20.04.2023 |

Haluaisin kyitenkin tehdä lapsen, ja jos valitsisin kuitenkin tarpeeksi älykkään yksilön, hänellä olisi varmasti mahdollisuus kehittyä tunnetaidoissa.

Ajatuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi pitää tehdä niin ota myös varakas

Vierailija
2/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi pitää tehdä niin ota myös varakas

Ja ennenkaikkea komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei ole tarjolla?  Loppuivatko maailmasta miehet?

Vierailija
4/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olen myöhässä liikenteessä, kun tunnetaidot omaavia ei yksinkertaisesti ole

Vierailija
5/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tuntea tarjontaa sille on ihan syynsä, että suuri osa miehistä on vastentahtoisesti sinkkuina

Vierailija
6/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen takia mies???

Vierailija
7/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kehittymään tunnetaidoissa.

Vierailija
8/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olen myöhässä liikenteessä, kun tunnetaidot omaavia ei yksinkertaisesti ole

Kyllä niillä tunnetaidot on, mutta niiden käyttö tuntuu teennäiseltä ja ahdistavalta.

Vierailija
9/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tunnetaidoilla? Jos odotat, että miehen pitää käyttäytyä, ajatella ja tuoda tunteitaan esiin samalla tavalla kuin naisen, niin ei sellaisia miehiä tosiaan ole olemassakaan.

Jos itse etsisin kumppania ja lapsille isää, kiinnittäisin huomiota ennen kaikkea älykkyyteen, emotionaaliseen vakauteen ja tyyneyteen sekä itsekurin tai kurinalaisuuden määrään. Lisäksi tietysti pitää huomioida suvussa esiintyvät neurologiset poikkeavuudet, alkoholismi ja mt-ongelmat.

Vierailija
10/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tuntea tarjontaa sille on ihan syynsä, että suuri osa miehistä on vastentahtoisesti sinkkuina

Olen keski-iän ylittänyt mies.  Tiedoksesi: niin on suuri osa naisistakin sinkkuina vastoin omaa toivettaan!  Onko tämäkin nyt taas yksi niitä lukuisia asioita, joihin miehet ovat yksin syyllisiä?

Vierailija
11/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-iän ylittänyt mies.  Tiedoksesi: niin on suuri osa naisistakin sinkkuina vastoin omaa toivettaan!  Onko tämäkin nyt taas yksi niitä lukuisia asioita, joihin miehet ovat yksin syyllisiä?

No itse asiassa vastaukseni on kyllä. Miehet haluavat palata vanhaan, missä nainen on miestä hoivaava ja paapova patriarkaalisen kulttuurin uhri. Nykyään naiset haluavat itselle oikeuksia ja parisuhteessa tasavertaisuutta. Joten kyllä, miesten tässä pitäisi kehittyä ja hyväksyä se, ettei maailma ole enää entisensä.

Vierailija
12/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa vastaukseni on kyllä. Miehet haluavat palata vanhaan, missä nainen on miestä hoivaava ja paapova patriarkaalisen kulttuurin uhri. Nykyään naiset haluavat itselle oikeuksia ja parisuhteessa tasavertaisuutta. Joten kyllä, miesten tässä pitäisi kehittyä ja hyväksyä se, ettei maailma ole enää entisensä.

Näin on. Länsimaalainen mies teki suuren virheen, kun antoi naiselle tasa-arvon. Miksi ihmeessä? Lähi-Idän maissa tämä ymmärretään, eikä samaa virhettä tehdä.

Vierailija
13/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vapaasti. Valintojen maailma. Älä tule sitten tänne valittamaan, kun mies syö lapsen vanukkaat.

Vierailija
14/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ei ole sinulle.

Yksi vaihtoehto olisi kehittää itseäsi, niin sitä parempaa seuraakin saattaisi löytyä, mutta sehän olisi kovin työlästä.

Vierailija
15/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän halua, enkä tunne ketään muutakaan miestä, joka haluaisi. Valehtelet siis. Jo se, että on olemassa yksi mies, joka ei tuota halua, todistaa väitteesi epätodeksi. Todellisuudessa tietenkin vain hyvin pieni vähemmistö miehistä haaveilee tuollaisesta.

Ylipäänsä miehet tai naiset tai vasenkätiset tai pitkätukkaiset eivät tee mitään kollektiiveina. Eivät mitään.

-Eri

Vierailija
16/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu löytää viimein kumppanin.

Vierailija
17/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu idea.  Takaan, että elämäsi on parempaa sinkkuna kuin tunnetaidoiltaan heikon miehen kouluttajana.

Vierailija
18/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ei ole sinulle.

Yksi vaihtoehto olisi kehittää itseäsi, niin sitä parempaa seuraakin saattaisi löytyä, mutta sehän olisi kovin työlästä.

Tämä juuri. Ala kehittämään itseäsi niin saat paremman tasoisia miehiä. Toimii oikeasti. En tarkoita nyt vaan ulkonäköä vaan myös henkistä kasvua.

Vierailija
19/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa lähtisin itse tekemään lasta kumppanuusvanhempana. Ei tarvitse kärvistellä huonossa parisuhteessa ja lapsen isäkin haluaa oikeasti lasta ja voitte alusta pitäen sopia miten vastuut lapsesta jaetaan tasan. Voi olla että saat tasokkaammat geenitkin, jos se isä on vaikka joku homomies (homoushan ei sinällään ole mikään periytyvä ominaisuus).

Vierailija
20/23 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurin virhe ottaa kumppani sillä olettamalla, että ehkä se siitä paremmaksi muuttuu vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän