Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu erillään aviomiehestä ja lapsesta?!

Vierailija
30.11.2006 |

Aatto oltais yhdessä mun vanhempien luona ja muina päivinä mies ja lapsi menisi vanhempiensa luokse. En haluu lähtee anoppilaan, kun saan taas kuulla kuinka huono ihminen olen yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan paljon oltukin niin, että minä olen aina mukana anoppilassa, mutta mies ja lapsi eivät tule aina minun kotiini.

Vierailija
2/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka suuntaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ollaan paljon oltukin niin, että minä olen aina mukana anoppilassa, mutta mies ja lapsi eivät tule aina minun kotiini.

Vierailija
4/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
5/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät välit meillä molempiin isovanhempiin, mutta miehen vanhemmat asuvat niin kaukana, etten jaksa kuopuksen (3kk) kanssa sinne lähteä. Aatto ollaan siis yhdessä omien vanhempieni luona ja mies menee esikoisen kanssa sitten tonne mummolaan joulupäiviksi.

Ainoa mistä en pidä on, että kun mies on lapsen kanssa kahdestaan mummolassa, anoppi haluaa määrätä kaikesta (yllätys..) ihankuin mies ei osaisi itse lastaan hoitaa.. Toivoisin, että mies osaisi sanoa äidilleen vähän jämäkämmin vastaan - lapsi vaan hermostuu tommosesta.

Vierailija
6/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minun on helpompi irrottautua kauempana asuvien vanhempieni luo. Lapsi taas on niin isin tyttö, että jää mielellään isän ja mummin kanssa kaupunkiin. Mieheni työ ei siis vaadi jatkuvaa huomiota, mutta paikkakunnalla on hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän