Miksi tällä palstalla kiusataan ihan tavallisia ihmisiä?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on useita ikäviä ihmisiä. Olen tehnyt pientä psykologista profilointia heistä. Ovat yli 30-vuotiaita, ikähaarukka noin 30-50v, miehiä, löytyy mielenterveysongelmia ja persoonallisuushäiriöitä, maalaisia tai vähintään maalta kotoisin, käyttävät liikaa internetiä, matala älykkyys, olematon tunneäly, moni on syrjäytynyt ja loput duunarihommissa tai matalapalkkaisia, elämänhallinnan ongelmia, täysin kykenemättömiä tai haluttomia hakemaan itselleen apua, joten projisoivat omat ongelmansa muihin. Näille ei kannata vastata mitään.
Ehkä, mutta löytyy myös pari-kolmikymppisiä nuoria, joilla on mielenterveysongelmia, työttömiä woketukseen hurahtaneita, joiden mielestä penis naisten pukuhuoneessa on normaalia. Pahastuvat kroonisesti kaikesta ja ovat henkisesti erittäin raskaita ihmisiä. Elävät yleensä sosiaalituilla ja ajavat perustuloa. Ahdistuvat kaikesta, siis ihan kaikesta, joka ei vastaa heidän erittäin suppeaa ja kapeaa käsitystään elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on useita ikäviä ihmisiä. Olen tehnyt pientä psykologista profilointia heistä. Ovat yli 30-vuotiaita, ikähaarukka noin 30-50v, miehiä, löytyy mielenterveysongelmia ja persoonallisuushäiriöitä, maalaisia tai vähintään maalta kotoisin, käyttävät liikaa internetiä, matala älykkyys, olematon tunneäly, moni on syrjäytynyt ja loput duunarihommissa tai matalapalkkaisia, elämänhallinnan ongelmia, täysin kykenemättömiä tai haluttomia hakemaan itselleen apua, joten projisoivat omat ongelmansa muihin. Näille ei kannata vastata mitään.
tai sitten ovat ihan tavallisia suomalaisia, jotka eivät pidä sinun kaltaisia/muita ihmisiä minään. esimerkiksi minä en välitä, enkä pidä muista ihmisistä. olen myös kovin ilkeä ja pahasuinen. ainakin ukkoni niin sanoo päivittäin.
Pahasuinen olet tosiaan muttet tavallinen. Sairas sinä olet.
sairas miten? siksikö, että en pidä muita ihmisiä minään? ja kun ovat minulle kuin pieru tuulessa? ja milloin olet valmistunut lääketieteen opinnoistasi? pystyäksesi ketään diagnosoimaan näkemättä? siihen pystyy vain kelan ja vakuutusyhtiön lekurit,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen. Täällä on yksi tai kaksiääliötä jotka ennen haukkuivat meitä taviksiaigoreiksi, ja nyt ollaan persuja. Sen mielestä nuo ovat haukkumanimiä hänen kanssaan eri mieltä olevista.
Tämä eri mieltä olevien haukkuminen on pahentunut tällä palstalla. Tietysti taustalla on oma paha olo, ehkä jopa mielenterveysongelmat. Mutta kyllähän se ärsyttää itseäkin, jos kerrot mielipiteesi ja joku tulee haukkumaan persuksi/igoriksi/boomeriksi. Harkitsen, että alkaisin ilmoittaa asiattomiksi tällaisia ketjuja, koska järkipuheella tätä ei nähtävästi saa kitkettyä täältä
Pidä turpas kiinni_huora_!
En pidä, etkä sinä voi asialle yhtään mitään.
Vammaiset hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten ovat ihan tavallisia suomalaisia, jotka eivät pidä sinun kaltaisia/muita ihmisiä minään. esimerkiksi minä en välitä, enkä pidä muista ihmisistä. olen myös kovin ilkeä ja pahasuinen. ainakin ukkoni niin sanoo päivittäin.
Pahasuinen olet tosiaan muttet tavallinen. Sairas sinä olet.
Et sinäkään ihan tavalliselta vaikuta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen. Täällä on yksi tai kaksiääliötä jotka ennen haukkuivat meitä taviksiaigoreiksi, ja nyt ollaan persuja. Sen mielestä nuo ovat haukkumanimiä hänen kanssaan eri mieltä olevista.
Tämä eri mieltä olevien haukkuminen on pahentunut tällä palstalla. Tietysti taustalla on oma paha olo, ehkä jopa mielenterveysongelmat. Mutta kyllähän se ärsyttää itseäkin, jos kerrot mielipiteesi ja joku tulee haukkumaan persuksi/igoriksi/boomeriksi. Harkitsen, että alkaisin ilmoittaa asiattomiksi tällaisia ketjuja, koska järkipuheella tätä ei nähtävästi saa kitkettyä täältä
Vammaiset hiljaa!
Ok Marko!
Minä olen mielenterveysongelmainen, löytyy kolme diagnoosia.
Minä en kuitenkaan ole ilkeä toisille ihmisille. En netissä, en irl.
Tuntuu todella pahalta, että ihmiset ajattelevat kaikkien mt-ongelmaisten olevan samoja ihmisiä, jotka netissä anonyymisti kiusaavat ja uhkailevat toisia. Näillä henkilöillä voi olla paljonkin ongelmia, mutta kaikki mt-ongelmaiset eivät ole heitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta, että ihmiset ajattelevat kaikkien mt-ongelmaisten olevan samoja ihmisiä, jotka netissä anonyymisti kiusaavat ja uhkailevat toisia. Näillä henkilöillä voi olla paljonkin ongelmia, mutta kaikki mt-ongelmaiset eivät ole heitä.
No ei tietenkään ole. Kaikki mt-ongelmaiset eivät ole nettikiusaajia tai -trolleja mutta kaikki nettikiusaajat ovat mt-ongelmaisia. Selkisikö sinullekin niin ei tarvitse pahoittaa turhaan mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammaiset hiljaa!
Ok Marko!
Noista viesteistä loistaa, että on paljon sairaita ja katkeria. On sokaistunut mikä on oikein ja mikä väärin. Terve ei meso noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että tuolla oikeassa elämässä näillä täällä olevilla kiusaajilla/haukkujilla ei riitä rohkeutta toteuttaa itseään. Toisaalta hyvä etteivät koska selviävät pienemmillä vammoilla kun eivät aukaise suutaan muiden läsnä ollessa. Täällä heistä pääsee eroon vaihtamalla keskustelua tai lähtemällä pois.
Tai he on omassa elämässään syrjäytyneitä tai kiusattuja, ja saavat nautintoa siitä että voivat täällä nimettömästi haukkua ja ilkeillä ja ehkä pahoittaa jonkun mielen, ikään kuin kostoksi.
Koska kyllähän täällä on paljon sellaista, että oikein tahallaan ollaan ilkeitä ihan tavallisille ihmisille jotka kysyy neuvoa johonkin tilanteeseen. Sen täytyy olla oire jonkinlaisesta mt-ongelmasta, että viitsii haukkua anonyymejä satunnaishenkilöitä netissä.
Juurikin niin.
Hyvä neuvo on että älä vastaa sellaista mitä vastausta et itsekkään haluaisi saada. Älä vastaa ollenkaan jos ei ole muuta kuin pelkkää pahaa sanottavaa jonkun henkilökohtaisiin ongelmiin.
Jos jollain on jollain oma mielipide yleisiin asioihin niin kenenkään tehtävä ei ole sitä muuttaa.
Älä esitä äidinkielen opettajaa täällä tai puuttumalla toisten kirjoitustyyliin sillä se ei ole tehtäväsi täällä.
Täällä ei tarvita täydellistä äidinkielen taitoa eikä muutakaan täydellisyyttä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Jos on paha olo niin ei pidä alkaa sitä purkamaan muihin ja viisasteleminen on alhaisinta pitämällä itseään toista parempana.
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin. Uskomatonta, miten kaikkia mahdollisia negatiivisia ominaisuuksia ja tekoja halutaan sälyttää mielenterveysongelmaisten niskaan. Mikään muu sairaus tai ominaisuus ei ole enää nykyään tällaista vapaata riistaa sanankäytössä kuin mt-ongelmat. Miettikää sen sanan tilalle melkein mikä tahansa muu sairaus, niin valkenee, miltä se tuntuu. Jos nyt joku sanoisi vaikka jossain riitatilanteessa tuollaisia ne diabeetikot ovat, otahan lääkkeesi tai vi*n diabeetikko pelle, tuon on pakko olla diabeetikko jne., niin kai diabeetikot loukkaantuisivat syvästi. Näin on tässäkin asiassa.
Riekukaa minnepäin lystäätte, mutta törkyviestinne poistetaan, olettaa terveitä tai sairaita... 👍😂
Vierailija kirjoitti:
Riekukaa minnepäin lystäätte, mutta törkyviestinne poistetaan, olettaa terveitä tai sairaita... 👍😂
.
En loukkaantunut jos joku tarkoitti kiusaajalla olevan mt-ongelma, sillä tottahan se on. Mt-ongelmia on erilaisia. Tai ainakin minä niin ymmärrän sen.
Eikös se ole pikemminkin vuorovaikutusongelma se haukkuminen jne. kuin mielenterveysongelma.
Ok Marko!