Olenko ainoa, joka ei pahemmin innostu jäätelöstä?
Vieraisilla otan sitä ja syön ja se on ihan hyvää toki, mutta en minä sitä kotona ota, vaikka muu perhe ottaa.
Kommentit (28)
Muutaman kerran vuodessa syön jäätelöä. Silloinkin söisin mieluummin ruisvoileipää.
Jäätelö on liian kylmää. Lämmenneenä o.k. vaniljakermajäätelö ja aito hilla-marja paras yhdistelmä
En erityisesti välitä . Joku aito vanilijajäätelö tuoreiden mansikoiden kanssa kerran kesässä on ok-
Kunnollinen hyvälaatuinen jäätelö on hyvää. Kermaan tehty, ei äklösupermakeaa, ei mitään emulgointiainelimoja tai kemikaaliaromeja makuina.
Vaan aitoa marjaa jne kunnolla makuna. Raikasta, siitä jää hyvä olo eikä okseta kuten nuo glukoosifruktoosijätejädet.
Jäätelöt suomalaisissa kaupoissa ovat ala-arvoisia. Piste. Valiokin on ihan vitsi.
Välillä teen itse jädeä, se on hyvää.
Nuorempana tykkäsin enemmän,nyt yli 40 ei tee niin mieli,paitsi kesähelteellä
Tykkäisin pehmiksestä, jos sitä aitoa pehmistä vielä saisi. Nykyiset ei enää maistu samalle.
Kesällä saatan 1-3 jäätelöä syödä ja siinä se. En minäkään kotona sitä syö vaikka muut söisi. Ei vaan maistu.
Ei maistu mullekaan. Joskus otan perheen kanssa ihan vaan seuran vuoksi ja saattaa se olla hyvää silloin. Mutta en itse osta koskaan.
En voi ymmärtää.
Itse syön kesät-talvet melkein paketillisen jäätelöä viikossa.
Suosikkini on Aino suklaa, tai Aino suklaa-vadelma, myös se vaaleanruskeassa pyöreässä pahvipurkissa oleva kinuskijäätelö (äh, en saa valmistajan nimeä päähän) on tosi hyvää, vaikkakin kallista.
N42