Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehillä tällaisia ihmeellisiä ärsyttäviä lapsellisuuskohtauksia

Vierailija
19.04.2023 |

Minä tulin viideltä töistä, siivoilin siinä hetken, pistin tiskit, siivosin keittiön, otin myös lakanat pois sängystämme ja laitoin ne pesuun. (Miehelläkin oli työpäivä, mutta hän pelasi tietokoneella kun tulin kotiin ja sen jälkeen lähti kaverinsa kanssa uimahalliin)

Joo, en ehtinyt vielä laittaa uusia lakanoita, ja mies paineli parikyt minuuttia sitten (n. klo 20.30) makkariin, sanoi olevansa väsynyt ja menevänsä nukkumaan.

Sitten makkarista kuului "mitä v i ttua, täällä ei oo lakanoita! Kai sä v i ttu tajuat että jos sä otat lakanat pois, niin sit sä laitat kyllä uudetkin!"

Siihen kommentoin, että joo en ehtiny vielä laittaa, että laita sinä alulakana ja itelles pussilakana ja tyynyliina, mä laitan sit omani kun tuun ite nukkuun.

Mies jatkoi äksyilyä "no v i ttu meen sit ilman lakanoita nukkuun, todellakin meen"

Ja meni.

Siinäpähän sitten meni. En jaksanut provosoitua, mutta kieltämättä näinä hetkinä miettii, että onko muidenkin keski-ikäiset miehet yhtä lapsellisia...

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap itsekunnioitusta! Sun mies on törkeä ja epäkunnioittava sua kohtaan! Normaaleilla aivoilla varustettu aikuinen ihminen osaa kyllä laittaa lakanat sänkyyn. Sun ukkosi on kuin huonosti kotikasvatettu teinijätkä.

Niitä hyviäkin miehiä löytyy ap!

Ei rakastamalleen ihmiselle huudeta v*ttua.

Vierailija
22/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo airlines hyvää iltaa - luemme telle iltasatunne kokkaavasta , tiskaavasta ja lakanat vaihtavasta blobbesta.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihansunitsevalitsemamies kirjoitti:

Tota miten meni "miesvalinta" tolleen omasta mielestä?

Oliko miten uusi rahoituksella hankittu bemari, että oli reva levällään?

Kuuluiko kokoomukseen vielä, vai mikä siinä nyt tolleen meni pieleen?

Jaa-a. Nuori olin kun tämän miehen valitsin, ja nuori oli hänkin. Parissa vuosikymmenessä ollaan muututtu, minä olen aikuistunut ja mies... Ei ehkä ihan niin paljoa...

Ap

Vierailija
24/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ap:n kuvailemia miehiä on yllättävänkin paljon. Itsekin olen osani saanut kiukuttelijoista. Jossain vaiheessa päätin, että ei enää. Olen ollut yksineläjänä jo lähes kymmenen vuotta, enkä aio parisuhteisiin enää palata. Elämä ja arki ilman miestä on vain niin paljon leppoisampaa.

Vierailija
25/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea on mies, joka hoitaa valtaosan pyykeistä. Lakanat vaihdetaan yhdessä, se ottaa vanhat pois joka ehtii, hän vie pyykkiin ja imuroi makuuhuoneen, minä laitan uudet liinavaatteet paikoilleen. Hän myös levittää ne kuivamaan ja yhdessä sitten vedetään ja taitellaan kaappiin.

Eli ei, en osaa kuvitella tuollaista tilanneta.

Kärsiikö miehesi testosteronivajauksesta vai miksi hän puuhastelee naisten hommia?

Vierailija
26/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on muutamankin kerran sattunut että olen ottanut sängystä lakanat pesuun ja unohtanut laittaa uudet. Silloin kuuluu makkarista miehen kysymys mitkä sänkyvaatteet laitan. Käyn antamassa kaapista puhtaat ja mies laittaa ne paikalleen tai laitetaan yhdessä. Kertaakaan ei ole kiukunnut tuollaisesta asiasta.

Eikö mies osaa itse hakea lakanoita kaapista?

Osaisi jos olisi pakko. Mutta koska minä hoidan meillä pyykit ym yleensä niin kysyy kun pääsee silloin miettimästä missä pinossa on parisängyn lakanoita ja missä normaalisängyn lakanoita jne.

Ja tämä sopii minulle. Mies tekee kuitenkin paljon enemmän tunteja joka päivä meidän talouden ja kodin eteen kuin minä. Ja tarvittaessa mies tosiaan kyllä etsisi itsekin ne lakanat koska ei ole avuton.

Vierailija
27/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan omalle puolelle lakanan, anna ukon nukkua ilman vaikka koko viikon, jos ei itse osaa laittaa.

Vierailija
28/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies kuulosta niinkään lapselliselta vaan vähä-älyiseltä.

Vierailija
29/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaan omalle puolelle lakanan, anna ukon nukkua ilman vaikka koko viikon, jos ei itse osaa laittaa.

Näin tein, heh. Tulin juuri sänkyyn, mies nukkuu puolellaan ilman lakanoita. Minä pistin omalle puolelleni. Laittakoot huomenna itselleen tai olkoot ilman.

Ap

Vierailija
30/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä sitten taivu ja heltyä ukkos kiukuttelun edessä. Antaa ukon olla vaikka hamaan tulevaisuuteen asti ilman lakanoita. Tuo saa olla "palkinto" siitä, että puhui sulle erittäin rumasti ja epäkunnioittavasti.

Ehkä sun kannattaisi miettiä ihan vakavissasi haluatko oikeasti tuhlata elämäsi tuollaiseen keskenkasvuiseen junttiin.

Varmasti pärjäät taloudellisesti ilman tuota aikuista kakaraa. Että älä ainakaan tee sitä virhettä niinkuin suurin osa naisista, että huonoon suhteeseen jäädään taloudellisista syistä, kun on totuttu tietynlaiseen keskiluokkaiseen elämään.

Jos päätät tuhlata elämäsi tuon juntin rinnalla, niin sitten ei saa valittaa. Olet valintasi tehnyt ja sen mukaan on sitten elettävä.

Vierailija
31/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ap otat miehen tissille, ja sitten röyhtäytät. Sen jälkeen onkin aika laulaa tuutulaulu, niin pikkuinen on valmis unten maille.

Vierailija
32/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Katsos kun me ollaan normaaleita ihmisiä, eikä porvoolaisia av-mammoja, joiden miehet ovat apinoita.

Vierailija
33/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle jätkä. T. Mies

Vierailija
34/70 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsellinen mies. Suuttuu pienistä ja mököttää, pitää mykkäkoulua. Suuttuessaan tömistää portaita pitkin yläkertaan. Ikää 50+

Vierailija
35/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies söi lapsen vanukkaat ja ajoi sitten vielä sen kolmipyöräisellä töihin.

Vierailija
36/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tosin miehellä ei ole vielä menopaussi. Tosin olen tuollaisten kiukuttelijoiden kanssa ollut eikä se ole mennyt iän piikkiin. Vaihtamalla paranee.

Vierailija
37/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alulakana.

Vierailija
38/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tähän auttaa on keskustelu sen miehen kanssa. Ei niistä lakanoista vaan siitä että ymmärtääkö hän miltä sinusta tuntuu kun hän kiukuttelee sinulle näin. Jos mies ei kykene tällaisista asioita keskustelemaan ja niitä ymmärtämään niin se on kyllä ihan hyvä syy erolle. Jos taas kykenee niin silloin siinä on tie parempaan.

Vierailija
39/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo miehes äiti. Aikuisen kuuluu osata itse laittaa lakanat. Suhteessakin. 

Vierailija
40/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän naisten pitänyt pitää jännittävistä miehistä? Näin palstalla aina väitetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän