Radio Novan soittolista on mennyt täysin pelleilyksi
Onhan kyseinen kanava panostanut aina enemmän juontajiin kuin musiikkiin, mutta nyt tilanne alkaa olla jo aivan käsittämätön. Nykyään Novan soittolistalla on enää suunnilleen sen verran kappaleita, että ne juuri ja juuri riittävät yhdeksi päiväksi, ja ne samat kappaleet soitetaan joka päivä uudelleen ja uudelleen, kaiken lisäksi suunnilleen samassa järjestyksessä. Juontajatkin alkavat usein puhumaan kappaleiden päälle aikaisin ennen niiden päättymistä, kun eivät jaksa enää kuunnella niitä.
Itse olen siirtynyt kuuntelemaan HitMix-kanavaa, jonka soittolista on erittäin monipuolinen ja juontajatkin mainioita. Millaisia mielipiteitä tästä asiasta muilla?
Kommentit (50)
En muista milloinkahan olisi viimeksi ollut autossa radio edes päällä 🤔
Nova on kaikkein tylsin ja kaupallisin kanava. Letkeää lässytystä, paljon mainoksia ja takuuhittejä tällä hetkellä eniten kuluttavan sukupolven nuoruusvuosilta, Jos tunnistan Novan, kanava vaihtuu millisekunnissa..
En jaksa sitä, että uutisia tulee joka kanavalla puolen tunnin välein. Ja jos ei mitään maata mullistavaa päivän mittaan tule, niin sama uutislähetys pyörii aamusta iltaan. Töissä välillä on radio auki ja kun 15. kertaa pyörähtää samat uutiset, voi huoh…
Vierailija kirjoitti:
Tämän kanavan tuuraajat ovat kyllä surkeita. Tämä Nanna ja varsinkin tämä Maija ovat todella kiusallista kuunneltavaa. Juu, Maija oli kotona-ajan alkuun saakka ihan Radio Suomessa, mutta sitten ohjelmakarttaa yllättäen muutettiin ja tuo Maijan ohjelma lopetettiin eli ilmeisesti työt Ylellä sitten samalla loppuivat.
Maija Salminen?
Vierailija kirjoitti:
Tämän kanavan tuuraajat ovat kyllä surkeita. Tämä Nanna ja varsinkin tämä Maija ovat todella kiusallista kuunneltavaa. Juu, Maija oli kotona-ajan alkuun saakka ihan Radio Suomessa, mutta sitten ohjelmakarttaa yllättäen muutettiin ja tuo Maijan ohjelma lopetettiin eli ilmeisesti työt Ylellä sitten samalla loppuivat.
Ei ainakaan enää ole Nannaa eikä Maijaa.
Mitä? Eikö ne enää soita Mambaa ja Suurlähettiläitä?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa sitä, että uutisia tulee joka kanavalla puolen tunnin välein. Ja jos ei mitään maata mullistavaa päivän mittaan tule, niin sama uutislähetys pyörii aamusta iltaan. Töissä välillä on radio auki ja kun 15. kertaa pyörähtää samat uutiset, voi huoh…
Minulla on autossa valmiiksi viritettynä 6-7 kanavaa. Yritän aina vaihtaa kanavaa, kun puhe alkaa. Mutta ovat tainneet keskenään sopia, että joka helkutan kanavalla on samaan aikaan mainokset ja uutiset. Tasatunnein uutiset ja sää ja niitä ennen mainoksia ja jälkeen myös. Kesto 5-10 minuuttia. Sitten soitetaan musiikkia juontoineen, kunnes noin 20 yli alkaa mainokset, kesto 5 - 10 min. Sama juttu noin 20 vailla. Työmatkani kestää noin 20 minuuttia ja ehkä 2-3 kappaletta kuulen koko aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö ne enää soita Mambaa ja Suurlähettiläitä?
Laura Pausini ja Eros Ramazotti…
hirveetä lätinää oli kun viimeks sitä yhtä naistoimittajaa takaapäin laitoin. hinkit heilu, peilistä kattelin ja lopuksi smäidät takapuolen päälle. en tiiä mikä biisi soi..