Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Odotan teitä jo täällä Malmin lentokentällä! Laitoin heti suoraan cock- Tail asun niin ei tarvitse vaihtaa ja "I love Carles"-tatskakin näkyy paremmin. Mämmituliaiset ovat käsilaukussa. Ihanaa lähteä tällaisen sivistyneen ja sofisticoitusporukan kanssa:)
Missä te kaikki olette???
Voivoi, kuin sä nyt siellä oot, eikös se oo jo purettukin koko kenttä? Mä laitan tekstarin meiän laatikkoleukakirurgi-lentäjälle, josko se nappais sut kyytiin sen Teslalla, kun asuu just siinä Malmilla. Siellä kuulemma useampikin parempiosainen asuu siinä Ala-Malmilla, kun on niin kivan kansainvälistä porukkaa 😋..
Vierailija kirjoitti:
Odotan teitä jo täällä Malmin lentokentällä! Laitoin heti suoraan cock- Tail asun niin ei tarvitse vaihtaa ja "I love Carles"-tatskakin näkyy paremmin. Mämmituliaiset ovat käsilaukussa. Ihanaa lähteä tällaisen sivistyneen ja sofisticoitusporukan kanssa:)
Missä te kaikki olette???
Äkkiä taksi, lähtö on PORVOON lentokentältä kello 8.56!!!
Tule äkkiä tänne!!
Meitä on Porvoossa tuhansittain jo, odotamme vielä osaa porukasta.
Mutta tule äkkiä Porvooseen, jokainen odottaa yksityislentokoneita sekä laatikkoleukaisen lentäjäkirurgimme suudelmaa.
Samalla saamme turvamiehet, diplomaattipassit sekä käyttörahaa ja Charlesin nimissä olevat (maksamat) luottokortit jokaiselle käyttöön.
Tuu nyt äkkiä Porvooseen, jottei jouduta noukkimaan sua erikseen - jäät vielä ilman suudelmaakin tai jotain!
Vierailija kirjoitti:
6.5. klo 11.45-16.45 monta tuntia, täytyy hommata oheistoimintaa, puhelin kiinni, terveellistä syötävää cuppiin jne
Mihin väliin mm laitetaan kyykkyvatkaus, sekä painijoiden toiminen lämppäreinämme?
Huomisen ohjelmia mietin, kun vielä ollaan selvinpäin?
Eli monelta vatkataan?
Ja monelta ollaan briteissä tänään kun lento vähän ennen ysiä, ehtiskö sitä viihteelle?
Mitä muut sanoo tähän kaikkeen?
Olen jo täällä Porvoon kentällä. Mulla on tämä riippakuusi nyt mukana, laitetaanko tää ruumaan vai ei?
Momoan Jason soitti ja sanoi, että odottaa meitä Heathrowlla, innokkaasti odottaa että tavataan. Lammen Jussilla oli niin krapula, et tulee vasta huomenna.
Tiedote sysmästä lähtevälle ryhmälle. Koska ryhmän kuljetukseen varattu lada 1200LS hajosi yllättäen taas kerran, matka sysmästä porvooseen tehdäänkin kumiveneellä päijännetunnelia pitkin. Omat uimaräpylät mukaan ja lähtö on sitten tasan kello 11.48 rannasta.
Siis meidän täytyy ainakin:
1) Laulaa Camillalle sexpistolsin God shave The queen ja harjoitella kappale koneessa:
2) laulaa Charlesille Finlandia, Suomi sana korvataan aina charlesilla.
3) varmistaa, että harryä tarkkailevat koko matkan ajan ne kehonkielen asiantujst ja muut - jatko sovun suhteen päätetään sitten.
4) Harjoitella kyykkyvatkaus koneessa, samoin läpsäisy painijoiden kanssa merkiksi, että show vaihtuu.
Esitämmä ohjelman perillä livenä kameroillekin.
NYT, KUN EN OLE VIELÄ KÄNNISSÄ KYSYMYKSIÄ:
Milloin nuo ohjelmat esitetään, kruunajaisten jälkeenkö, eli huomenna ja monelta?
Eri päivinä?
Unohdinko jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo täällä Porvoon kentällä. Mulla on tämä riippakuusi nyt mukana, laitetaanko tää ruumaan vai ei?
Momoan Jason soitti ja sanoi, että odottaa meitä Heathrowlla, innokkaasti odottaa että tavataan. Lammen Jussilla oli niin krapula, et tulee vasta huomenna.
Käsimatkatavaroihin mieluiten. En usko, että saat ruumaan mahtumaan enää mitään. Toki voit yrittää, mutta melko epätoivoisesti se menee:(
Ruuma on siis todella täynnä, siis todella. Ahneimmat av-mammat tulivat jo ihan aamuyöllä tunkemaan sen täyteen tavaroitaan.
Mutta ei se mitään, älä lannistu. Kyllä sopu sijaa antaa ja näissä koneissa hyvin mahtuu käsimatkatavaroihin myös riippakuuset jne.
Ihanaa, lentokoneet nousevat nyt eli kohottakaa juhlamaljat ja kiinnittäkää istuinvyöt. Kai kaikilla on vyöt kiinni ja hyvä paikka? Jos jollain nyt on sietämätön vieruskaveri, niin voi voi..
Itse olen sitten rakastunut. Istun siis ohjaamossa laatikkoleukaisen lentäjämme sylissä. Pahoittelen mahdollisia töyssyjä, koska täällä on melko kuuma ja kiihkeä tunnelma...
Kateellisten ei ole pakko uskoa sitten. T: lottovoiton saanut
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, lentokoneet nousevat nyt eli kohottakaa juhlamaljat ja kiinnittäkää istuinvyöt. Kai kaikilla on vyöt kiinni ja hyvä paikka? Jos jollain nyt on sietämätön vieruskaveri, niin voi voi..
Itse olen sitten rakastunut. Istun siis ohjaamossa laatikkoleukaisen lentäjämme sylissä. Pahoittelen mahdollisia töyssyjä, koska täällä on melko kuuma ja kiihkeä tunnelma...
Onneksi Ralph Fiennes istuu vieressäni ja kehui juuri täysin rypyttömiä kasvojani ja roukkumattomia rintojani. Ei uskoisi minua viisikymppiseksi.
Mutta salute vaan muijat! Tästä se matka lähtee!
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Ralph Fiennes istuu vieressäni ja kehui juuri täysin rypyttömiä kasvojani ja roukkumattomia rintojani. Ei uskoisi minua viisikymppiseksi.
Mutta salute vaan muijat! Tästä se matka lähtee!
N35
Kyllä kelpaa! Mua ahdisteli kaljuuntuva Mel Gibson hullun kiilto silmissään ennen koneeseen nousua, en tiedä mitä se Suomessa tekee. Kuullut varmaan meistä jumalaisen hekumallisista av-mammoista ja saapui tänne, yliarvioiden markkina-arvonsa täysin.
Kyllä meikäkin viiskypäsestä menee, vaikka 67 vuotta mittarissa. Ja otetaan mittaa sitten kyykkyvatkauksessa; nähdään kenen lanteet öljyttyinä kiihkeimmin heiluu ja kurvien muodot on kohillaan.
Oisko jollain lainata Voltarenia, Vitaeprota, tai edes Buranaa..
Hyvää matkaa vain kaikille ja muistakaa: siisti pukeutuminen, käy myös kansallispuvut, edustattehan Suomea, pitäkää Hauskaa koko rahan edestä!
Vierailija kirjoitti:
Tiedote sysmästä lähtevälle ryhmälle. Koska ryhmän kuljetukseen varattu lada 1200LS hajosi yllättäen taas kerran, matka sysmästä porvooseen tehdäänkin kumiveneellä päijännetunnelia pitkin. Omat uimaräpylät mukaan ja lähtö on sitten tasan kello 11.48 rannasta.
*alentuvasti:
Köhröm. HARTOLA kun tunnetusti kuningaskunta, niin tulemme porvooseen omalla suikkarilla.... vai oliko se nut suihkari.
Kattokaas sysmäläiset yliajomme, ja tehkääs myös kunniaa!!! (Keltamahat)
Sopiiko siis se, että huomiselle päätetään nyt ohjelmanumerot?
Kaikkihan noista sais kätevästi alta pois samana päivänä:
- 6.5. klo 11.45-16.45 monta tuntia, täytyy hommata oheistoimintaa, puhelin kiinni, terveellistä syötävää cuppiin jne
Vierailija kirjoitti:
Siis meidän täytyy ainakin:
1) Laulaa Camillalle sexpistolsin God shave The queen ja harjoitella kappale koneessa:
2) laulaa Charlesille Finlandia, Suomi sana korvataan aina charlesilla.
3) varmistaa, että harryä tarkkailevat koko matkan ajan ne kehonkielen asiantujst ja muut - jatko sovun suhteen päätetään sitten.
4) Harjoitella kyykkyvatkaus koneessa, samoin läpsäisy painijoiden kanssa merkiksi, että show vaihtuu.
Esitämmä ohjelman perillä livenä kameroillekin.
NYT, KUN EN OLE VIELÄ KÄNNISSÄ KYSYMYKSIÄ:
Milloin nuo ohjelmat esitetään, kruunajaisten jälkeenkö, eli huomenna ja monelta?
Eri päivinä?
Unohdinko jotakin?
Sitten voidaan miettiä muiden päivien ohjelmanumerot erikseen. Käykö kaikille?
Ajattelin alkaa ryypätä koneessa ja haluaisin huolet alta pois!
Mutta mehän toki juomme juhlamaljoja huomenna pitkin iltaa eli hipparakassahan nuo mukavasti menisivät?
Ron Moss istuu mun vieressä. Toi Vappuna meille ruokaa, ni sovittiin sit et lähteekin puolison sijasta reissuun. Puolisoa ei haittaa, kun lupasin olla yhtä kiltisti reissussa kuin aina ennenkin (huoh. apua. Muistaakseni...?)
Ron suostui mielellään reissuun, kun lupasin sille päivittää viime vuosien yksityiskohtaiset Kaunari-kuviot. Onneks tuo ei tiedä mitä kauna tarkoittaa...
***Kuiskaa koko ajan kaikille muille paitsi sille joka kuulemma nai ohjaamossa ja sille joka toi riippakuusen käsimatkatavaroihin:
- Siis voi taivas, että mulla menee hermot. En kyllä usko sanaakaan siitä, mitä se yksi sanoi kun kone ilmaan! Meidän laatikkoleukainen lentäjä kirurgi ei painaisi KETÄÄN ohjaamossa.
Ei ikinä, ei vaikka suostui tuolle yhdelle lentämistä opettamaan. Siis eihän kukaan muukaan usko tuota, eihän?? Mitä siis tuo yksi hullu ulisee ohjaamossa, luuleeko se että sen feikkaus menee meille läpi??
- Ja entä tuo riippakuusi käsimatkatavaroissa, mitä ihmettä taas! Ruumassa olisi ollut hyvin tilaa ja joku hullu tuo riippakuusen KÄSIMATKATAVAROIHIN. Voi saakeli, koko ajan tuo kuusi on tiellä! En jaksa voisin kuristaa tuonkin mamman!
Tavallisella äänellä:
Joo, olen samaa mieltä että ohjelmistoa pitäisi varmaan miettiä vielä ja harjoitella. Siis niin kauan kuin ollaan selvinpäin, sillä alan itsekin kohta juoda.
Nöniih ny öish eka Shumppapullo tyhjä. Röyh. Shaako thätä lishää?
Haluaisin tilata Limelonkeron! Pliis
Best regards
Doris
NONIIN, HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
ENSIKSI HESARIN JUTTU HUOMISESTA:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009526635.html
Kruunajaisten alkavat klo 11 iso-britannian aikaa.
Sitä ennen av-väki saapuu Charlesin ja Camillan kanssa kirkkoon vaunuilla.
Menemme tietenkin eturiviin, kate jne menevät tarvittaessa taakse koska av-klubi edustaa maailmalla.
Noin klo 12.00 poistimme kirkosta vaunuilla, joiden etunenässä menevät Charles ja Camilla takaisin Buckinghamin palatsiin.
Alkaa kruunajaisten toinen osuus ja pääsemme näyttämään kykymme.
Harry on ainoa kuninkaallinen joka ei pääse parvekkeelle muiden kanssa katsomaan esityksiämme, mutta häntä toki tarkkaillaan.
Noin klo 13.00, kun vaunut ovat tuoneet meidät palatsiin:
Painijat tekevät esityksensä, sen jälkeen esitämme kyykkyvatkauksen koko maailman seuratessa.
Muistakaa yläfemma painoisen kanssa kun show vaihtuu!
Arvioitu lopetus aika, muistakaa että kamerat kuvaavat edelleen.
KRUUNAJAISET PÄÄTTYVÄT SIIHEN, KUN SAAMME KIITOKSET KAIKILTA ELI NOIN KLO 14.00.
AJASSA VOI OLLA HIEMAN HEITTOA, JOS HARRY KIUKUTTELEE TAI HEVOSVAUNUT MEINAAVAT JUUTTUA KADULLE.
Lyhyt kertaus aikatauluista siis:
Klo 11.00 iso-britannian aikaa olemme kaikki kirkossa.
Siellä suoritetaan KRUUNAJAISET, saavumme sinne hevoskyydeillä ja tärkein tehtävämme on vahtia Harrya.
Klo 11.00 laulamme ensiksi Charlesille Finlandian, jonka sanoista sana Suomi on korvattu Charlesilla.
Camillalle laulamme sexpistolsin Gog shave The gueenin.
Tämän jälkeen kruunaus alkaa, me menemme toki eturiviin.
Noin klo 13.00:
Poistumme kirkosta vaunuilla, etunenässä toki Charles ja Camilla mennen Buckinghamin palatsiin.
Olemme siellä noin klo 13.00 ja esitämme painoisen show jälkeen Kyykkyvatkaustanssimme!
Muistakaa yläfemma kun show vaihtuu.
Siitä lähdemme juhlalounaalle kuninkaallisten kanssa ja illemmalla juomaan kun kehdataan.
Sopiiko, jos lähdetään ottamaan pohjia ja tervehtimään kanssa klo 17.00 palstan aikaa?
SOPIIKO JA KÄYKÖ KAIKILLE HUOMISEN OHJELMA?
Ihanaa, huomenna nähdään kaikki Porvoon lentokentällä ja lähtö on kello 8.56! Ylihuomenna kruunaukseen sitten!
Tuskin maltan odottaa, että sadat tuhannet av-mammat menevät iltapuvuissa/ munsalan kansallispuvuissa noin hienoon tilaisuuteen:)