Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko lähteä mukaan, koska pyöreät posket? Pelkään että joku arvostelisi poskiani ensi treffeillä, niinkuin Hilkan kävi.
Riippuu, miten pyöreät. Jos niin, että sun takaa ei nää konserttia, et voi lähteä. Toki neitsyytesi muuttaa asiaa. Vuosituhansia kuninkaille on uhrattu neitsyitä.
Vaan kuin se neitsyys todistetaan tämmöisessä tilaisuudessa?
Tuleeko Wille Rydman? Perheet, vahtikaa tyttäriänne!
En jaksanut lukea koko ketjua. Onko hyviä ideoita, miten järjestän mieslapsen hoidon kruunajaismatkan ajaksi? Mietin, että meidän mieslapsi yleensä pärjää koko päivän tuossa sohvalla, mutta entäs jos se vaikka putoaa. Voidaanko minua syyttää heitteillejätöstä? Olen ostanut jääkaapin täyteen hk:n sinistä, Pirkka-olutta ja lasten vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko lähteä mukaan, koska pyöreät posket? Pelkään että joku arvostelisi poskiani ensi treffeillä, niinkuin Hilkan kävi.
Mites perä, jos on aidosti kyykätty kärdääshiänluomupeppu, kuten av-mammoilla yleensä, niin kukaan ei katsele sun naamaa.
Posket näkyy, persposket on lekkinkseissä ja tunikan peitossa
Jos tunikan kaula-aukko on tarpeeksi antoisa, ja push upeissa tarpeeksi täyttöä, ei sulla ole mitään huolta poskistasi. Jos taas on a-kuppi, niin lyhyempää tunikaa ja entistä tiukemmat legginssit.
Työnnät takapuolta tyrkylle, parhaita puoliaan kannattaa esitellä. Kamelinvarvas esiin myös, se on merkki hyvästä mausta ja tyylitajusta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman paska ketju. 12-vuotiaiden kirjoittama?
Mitä horiset, meidän yläikäraja on 10 vee.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sinä olet selkeästi noin 10-vuotias poikalapsi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua. Onko hyviä ideoita, miten järjestän mieslapsen hoidon kruunajaismatkan ajaksi? Mietin, että meidän mieslapsi yleensä pärjää koko päivän tuossa sohvalla, mutta entäs jos se vaikka putoaa. Voidaanko minua syyttää heitteillejätöstä? Olen ostanut jääkaapin täyteen hk:n sinistä, Pirkka-olutta ja lasten vanukkaita.
Tuo sohva ja sen vaarat on yleinen pulma. Käännä se seinää vasten toisinpäin. Rakentakaa yhdessä maja ja lattialle kivoja juttuja viihdykkeeksi, patjoja ja telttakin ois kiva. Mitään irtonaisia osia, jotka voi mennä suuhun, ei tietenkään pidä jättää esille.
Kissanhiekkaa ehkä kans matalaan astiaan, niin ei ole vaaraa pudota pytyltäkään. Ruokavalio kuulostaa ravitsevalta.
Vierailija kirjoitti:
Yks ikivanha höpsähtänyt mummeli kuulemma juttelee itsensä kanssa. Sitähän sanotaan laulussakin että vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti olet huolehtinut. Laita tyynyjä sohvan ympärille tippumisvaaran takia. Entäs vaihtovaatteet? Puhtaita sukkia ja alushousuja yhdet per päivä soffapöydälle. Vai onko vielä vaipat? Joku kuvakirja voisi olla kiva myös.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanko matka työnhakumatkaksi, jos haen samalla hoviin tukityöllistetyksi? Voisin luoda hevosenkakkaa 9 puntaa / pvä.
Eikös työkkäri korvaa työttömien työnhakumatkat? Tienaat tällä!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä paikat meillä on konsertissa? Haluan nähdä Take thatin mahdollisimman läheltä, että voin heittää tukisukkahousuni lavalle.
Mua taas saa Käärijä kutitella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla vaan on uskomattoman paska mielikuvitus!
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää kirjoittaa työhakemuksia eikä Kela anna poistua maasta.
Brexitin vuoksi et voi edes sanoa että matkan tarkoitus on viedä työhakemus Charlesin ja Camillan hopeiden kiillottajaksi. Minulla on kuitenkin idea: voisit kirjoittaa 38-osaisen juttukokonaisuuden jossa analysoit Harryn ilmeitä ja kehon kieltä ja esität kattavat johtopäätöksesi hänen suhteestaan Englannin kuninkaallisiin ja Meghaniin. Kyseessä on tärkeä ja aliarvostettu aihe jossa voisit tuoda uutta ja urraaurtavaa tietoa. Uskon että saisit varmistettua itsellesi muhkeat tulot muutamaksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko poskissasi ruusuinen teeruusun vivahde? Britit arvostavat!
Haluttaisiin kälynnkanssa kanssa tulla mukaan molemmat, mutta meillä on ongelma:
Pitäisi jättää meidän miehet eli veljekset keskenään mökille matkan ajaksi.
Mökkireissu on silloin, ainoa vaihtoja on anoppi jolla on jo ikää, käveleekin huonosti.
Onko tuhoon tuomittu ajatus, että kaksi miestä (iältään 53-56/) pärjäävät reissulla mökillä keskenään?
Vai pitääkö matka varata salaa kälyltä ja jättää se anopin seuraksi miehiä vahtimaan?
Tuntuu tosin todella epä-av:naiselta tempulta sellainen ajatus:(
Punoin tulevalle kuninkaalle oman tamppoonikorun lahjaksi minne toimitan sen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poskissasi ruusuinen teeruusun vivahde? Britit arvostavat!
On toki. Mistä ihmeestä arvasit. Juuri oikea vanhan ruusun sävy
Vierailija kirjoitti:
Haluttaisiin kälynnkanssa kanssa tulla mukaan molemmat, mutta meillä on ongelma:
Pitäisi jättää meidän miehet eli veljekset keskenään mökille matkan ajaksi.
Mökkireissu on silloin, ainoa vaihtoja on anoppi jolla on jo ikää, käveleekin huonosti.
Onko tuhoon tuomittu ajatus, että kaksi miestä (iältään 53-56/) pärjäävät reissulla mökillä keskenään?
Vai pitääkö matka varata salaa kälyltä ja jättää se anopin seuraksi miehiä vahtimaan?
Tuntuu tosin todella epä-av:naiselta tempulta sellainen ajatus:(
Sullapa on kinkkinen pulma siellä nyt. Pahassa iässä velipojat, ennemmin vahtii kapallisen kirppuja kuin kahta hopeakettua. Lähdet mukaan yksin, kyllä se käly leppyy aikanaan, kun tuot hyvät tuliaiset.
Minä haluan viedä puun, Charles tykkää puista. Mikä puu viedään? Hieskoivu vai riippakuusi? Kumpi kuvastais kuningasta enemmän?
Lauletaan antaessa sitten Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta 🎶
Posket näkyy, persposket on lekkinkseissä ja tunikan peitossa