Kuinka usein syöt karkkia?
Mulla on karannu ihan käsistä.. Melkein joka päivä tulee jotakin mässytettyä. Ja jos pidempään yritän olla syömättä, niin tulee ihan levoton olo - jonkin sortin viekkareita kai! =/
Kommentit (4)
myös täällä taipumusta että karkin syönti karkaa käsistä. Siksi nyt teinkin sen päätöksen että yritän olla itse ostamatta karkkia mahdollisimman pitkään, muiden tarjoamia voin kyllä syödä. ei varsinainen karkkilakko mutta ainakin määrä vähentynyt selvästi. ja karkinhimot on hirveät.
toisaalta hedelmien määrä lisäntynyt huimasti. en kyllä tiedä onko kuinka fiksua syödä (ehkä just sihen makeanhimoon)10 luumua, 500g viinirypäleitä ja 1iso pussillinen oman puun omenoita, pari banaania joka päivä....
tai sitten etsin vain jotain muuta tyydytystä syomisestä, se onkin ainut pahe jonka tunnustan.
Mutta karkkia tosi harvoin nykyään. Viime viikonloppuna mies toi ison pussin irtokarkkeja, maistoin ehkä 20 kpl, ja totesin, ettei himota. Maistuu tosiaan niin keinotekoiselta, kun on ollut pidempään ilman. En syö maustettuja jogurttejakaan, kun ovat niin äklömakeita.
Tosin joskus otan mieheltä salmiakkia.
Minulla on karannut käsistä pähkinöiden ja keksien syöminen. Karkit maistuu näin aikuisena hirveän keinotekoisilta, siksi kai pähkinät ja keksit maistuvat nykyään karkkia paremmin.