Huoli-ilmoitus naapurinaisesta
Ei ole poistunut kodistaan sitten viime lauantain. Olen huolissani. Yritin nähdä ikkunan takaa sisälle mutta verhot olivat edessä
Kommentit (75)
Käy vaan oikeasti soittamassa sitä ovikelloa.
Jos siis tiedät hänen normaalit tavat niin tarkkaan että jokin on nyt oikeasti eri tavalla.
Vanha ihminen voi olla vaikka kaatunut eikä pääse ylös. On muuten todella tavallista. Monen vanhuksen tilannetta ei kukaan tarkkaile päivittäin.
Jumahtanut tietokoneelle kirjoittelemaan? Tilaa ruoat kotiin?
Oon kipeenä. Huolehtisitko jatkossa omista asioistasi, olet todella ahdistava tyyppi.
Helppoa se ilmoitus on tehdä netissä. Jos ei ole varma, niin aina mieluummin varmuuden vuoksi tekee kuin olla tekemättä.
Näin välitämme toisistamme ja maailma pelastuu.
Kiinteistön hoitajalle tai isännöitsijälle ilmoitus, käyvät katsomassa.
Mutta, voihan olla , että on lähtenyt reissuun ja verhot on jääny kiinni.
Onko iäkäskin ihminen? Ja mistä tiedät ettei ole liikkunut mihinkään?
Minulle soitti kesämökin naapuri pääsiäisenä, että meidän pihassa on vieras auto ja joku mies liikkuu siellä, onko ok. Se oli veljeni sovitulla reissulla. Mutta en oikeasti pistä yhtään pahakseni. Jos huoli on turha, voi aina sanoa sen ja kiittää, ja se siitä.
Itse kävisin kyllä ovella ennen kuin rupean viranomaisia soittelemaan.
Hän tekee kostoksi susta ilmoituksen. Sitten on kivaa naapurielämänne.
Ap ei ole poistunut kotoaan vuosiin. Elämän pääsisältö vauva.fi ja naapurikyyläys.
Olen yö-työssä ja juuri kun nukahtanut kotini aamupäivää niin joku asukas soitaa ovikelloa: Ai sää oot kotona. V... Olen otanut ovikellon pois pältä että saa rauhassa nukkua.Antakaa ihmisten rauhassa elää kerostaloissa. Vai pitäköö laitta ilmotustaululle lappu: Ole mökillä 1kk. Olen yö-työssä.Olen suhteeni luona yötä jne.
No eihän kolme-neljä päivää poistumatta kotoa ole edes paljon? Eivät kaikki käy joka pv kaupassa. Tuon perusteella joku saisi itsestäni olla jatkuvasti soittelemassa, ja olisi vaan ahdistavaa. Toki vähän eri asia jos normaalista poikkeavaa käytöstä ja vanha ihminen kyseessä.
Provohan tämä lienee, mutta täytyy sanoa, että ei naapureiden liikkeitä, edes seinänaapurien kerrostalossa, huomaa vaikka oleskelisi itse hiljaisuudessa kotona koko päivän. Jos ajattelee jotain keskittyneesti, ympäristön pikkuääniä (kuten naapurin oven avaaminen) ei huomaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin viemässä roskat illalla. Et vain huomannut.
Siis ap kyttää 24/7 ?
Huolestuttaa, kun et edes nuku tai käy itse ulkona.
oletko sinä ap sitten seissyt rappukäytävässä koko viikon, jotta voisit olla varma, että naapurisi ei ole poistunut kotoaan koko viikkoon?
Kotona jumittavat vauvapalstan trollit triggeröityvät, kun luulevat ap:n tarkoittavan heitä. :D
Moi naapuri.