Torin typerät turhankyselijät
Ottaa taas niin paljon aivoon toi Tori.
Ilmoituksessa lukee selkeästi tuotteen tiedot, mitat, väri, paino, merkki, postituskulut ja tuulensuunta.
Kyselijä ilmaantuu. Kysyy kaikki vaikka ilmoituksessa lukee. Suuttuu kun huomauttaa. Sitten kysyy paljonko maksaa lähettää. Lopulta kysyy paljonko maksaa yhteensä lähetettynä.
"No emmä otakkaa kun euron liian kallis"
Saat***na mistä noita älykääpiöitä sikiää!!!!
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä myyjillä koko nimi ja oma sellainen ilmossa.
Minä en osta mitään jos ei ole oikeata nimeä. Joku urpo tulee taas selittelemään. Muten voit tietää onko oikea nimi.
Tiedoksi myyjille. Kun ostat vaikka uuden tv hinta 1000 ekee tuot sen liikkeestä ulos niin hinta tippuu 500 ekeen.
Älkää pyytäkö hurjia summia jostain käytetystä tavarasta.
Hinnat kohdilleen niin kauppa käy.
Ja sitten ne annetaan pöljät. Pyytävät mitä milloinkin kahvia karkkipussia lapsille ruokaa jne vastineeksi kun antavat ilmaiseksi.
Tori saisi lopettaa täysin nämät ruinaaja antajan ilmot.
Se ei ole hullu joka pyytää vaan...
Älä tule seli seli EVVK.
Juuri tällaisten persoonien takia roudaan nykyään mieluummin kaiken roskiin kuin olen tekemissä näiden kanssa. Voi vttu mikä asenne.
Ihanko roskiin? Miksi et lahjoita kierrätyskeskukseen?
Ei nekään ota kaikkea vastaan
Totta. Ei niille ihan mikä tahansa pasha kelpaa.
Mä laitan ilmoitukseen hinnan posteineen tai jos nouto onnistuu niin esim klo 18-20 välillä arkisin ja MobilePay maksuna. Enkä vastaa muihin kyselyihin. Poistan vaan viestit suoraan. Kohteliaille tarjoajille voin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tulee yhteydenottoja joissa kysytään onko tämä vielä vapaana ja kun vastaan kyllä niin ei mitään vastausta.
Siis todella paljon on myynnissä tuotteita jotka on jo myyty! Siksi yleensä kysyn onko vielä myynnissä ja monesti jos alueella on muutamia samanlaisia, jään pohtimaan minkä niistä mieluiten ostaisin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tulee yhteydenottoja joissa kysytään onko tämä vielä vapaana ja kun vastaan kyllä niin ei mitään vastausta.
Juu, sama täällä. Se on melkein kuin koodikieltä, joka tarkoittaa, että viestittelijä jutustelee vain lämpimikseen eikä ole ostamassa mitään.
Myyjiä ei näytä myyminen kiinnostavan. Olin ostamassa tuotetta ja ehdotin, että tulisin hakemaan viikonloppuna. Ei käynyt. Sanoin sitten, että tämä oli sitten tässä, etsin muualta vastaavan tuotteen. Huomasin myöhemmin, että oli laitellut viestiä, kun tuote ei ollutkaan mennyt kaupaksi, mutta olin jo ostanut vastaavan tuotteen - halvemmalla. Poistin koko keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on niitä, että joo voisin ostaa ,mutta saan vikapäivä liksan. Voitko varaa sen ulle.
En voi. Olen myymässä täällä tavaroita.
Köyhänä joudun ostamaan aivan kaiken aina käytettynä. Joskus olen joutunut pyytämään varaamaan tuotetta kaksi pv ennenkuin saan tilin ja voin maksaa tuotteen, siis esim. silloin kun pesukone levisi. Sori siitä.
Niin, se myyjäkin voi olla köyhä, joka haluaa saada tavaransa myytyä... Varaamisen pyytäminen on epäkohteliasta, kun ei ole mitään taetta toisen luotettavuudesta. Voisihan se varaaja maksaa vaikka viisi euroa varausmaksua? Mutta ei, kun käytöstapoja ei ole.
Multa halusi kerran eräs varata kymmeneksi (!) päiväksi, kun palkka tulisi, JA tinkasi vielä hintaa. En vastannut...
Näiden takia en enää jaksa Toria, vien mieluummin Fidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis todella paljon on myynnissä tuotteita jotka on jo myyty! Siksi yleensä kysyn onko vielä myynnissä ja monesti jos alueella on muutamia samanlaisia, jään pohtimaan minkä niistä mieluiten ostaisin.
ARVASIN että tällä foorumilla pyörii näitä kyselijätorspoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on niitä, että joo voisin ostaa ,mutta saan vikapäivä liksan. Voitko varaa sen ulle.
Köyhänä joudun ostamaan aivan kaiken aina käytettynä. Joskus olen joutunut pyytämään varaamaan tuotetta kaksi pv ennenkuin saan tilin ja voin maksaa tuotteen, siis esim. silloin kun pesukone levisi. Sori siitä.
Niin, se myyjäkin voi olla köyhä, joka haluaa saada tavaransa myytyä... Varaamisen pyytäminen on epäkohteliasta, kun ei ole mitään taetta toisen luotettavuudesta. Voisihan se varaaja maksaa vaikka viisi euroa varausmaksua? Mutta ei, kun käytöstapoja ei ole.
Multa halusi kerran eräs varata kymmeneksi (!) päiväksi, kun palkka tulisi, JA tinkasi vielä hintaa. En vastannut...
Näiden takia en enää jaksa Toria, vien mieluummin Fidaan.
Multakin on kysytty käykö jos maksaa parin kolmen viikon päästä ja kyse ollut jostain muutaman euron jutusta... ihan totta jos rahat ovat noin tiukassa, niitä ei kannata tuhlata Torissa (kyse oli pienestä sisustustavarasta).
Mun ois pitänyt kerran maksaa postikulut kun ei voinut noutaa. Postit ois maksaneet enemmän kuin itse tuotteesta pyysin. (iso kassillinen hyväkuntoista lastenvaatetta merkkikäkin mukana) ilmoitin että unohda koko juttu. (ostaja ei kantis)
Tai sit kun myin pyörää niin ois pitänyt tinkiä hintaa että pääsee pyörän hakemaan. Ei suomalainen jankkasi ja jankkasi ja keksi vaikka ja mitä että olisin hintaa tiputtanut. Ilmoitin että en myy sulle ollenkaan vaikka maksaisi tuplahinnan ja jatkoi viesteilyjä. Vasta kun sanoin että tervetuloa hakemaan vastassa odottaa kiukkuinen koira ja isäntä haulikon kanssa niin loppui viestit.
Pitäisi ilmoitukseen aina laittaa että ei muille kuin suomalaisille. Pahinta on jos erehtyy autoa myymään, silloin nuo vasta villiintyy.
Mua ottaa pannuun kanssa nuo annetaan ilmoitukset joissa pitää tuoda joku hemmetin suklaalevy ja kahvipaketti. Minä en kyllä lähde kauppaan ostoksille myyjän takia. Voin antaa vastaavan summan rahaa.
Silloin tuo voisi olla myynti-ilmoitukset kohdalla muutenkin. laittaa hinnaksi vaikka sen 5 e, ei mitään näitä voisitko tuoda kultakatriinan tummaa paahtoa. Joopa joo.
Olen itsekin antanut tavaraa ilmaiseksi eikä tulisi mieleenkään anella jotain kahvipakettia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan turvakaukalo autoon, kiinnostuneita 10. Hakija aloittaa tinkimisen hakiessaan kaukaloa. Ei kyllä päässä liiku yhtään mitään. Sanoin soittavani seuraavalle jonossa olevalle. Mutisten maksoi pyydetyn.
Tämä! Jos haluaa tinkiä, niin tinkii sitten siinä kohtaa kun ilmoittaa ostavansa. En KOSKAAN tingi enää ostohetkellä, piruuttanikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ottaa pannuun kanssa nuo annetaan ilmoitukset joissa pitää tuoda joku hemmetin suklaalevy ja kahvipaketti. Minä en kyllä lähde kauppaan ostoksille myyjän takia. Voin antaa vastaavan summan rahaa.
Silloin tuo voisi olla myynti-ilmoitukset kohdalla muutenkin. laittaa hinnaksi vaikka sen 5 e, ei mitään näitä voisitko tuoda kultakatriinan tummaa paahtoa. Joopa joo.
Olen itsekin antanut tavaraa ilmaiseksi eikä tulisi mieleenkään anella jotain kahvipakettia niistä.
Siitä todellakin on lahjoittaminen kaukana, jos tavaran noutajan pitää ensin mennä kauppaan ostamaan joku kuuden euron kahvipaketti. Nuo ilmoitukset pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvan turvakaukalo autoon, kiinnostuneita 10. Hakija aloittaa tinkimisen hakiessaan kaukaloa. Ei kyllä päässä liiku yhtään mitään. Sanoin soittavani seuraavalle jonossa olevalle. Mutisten maksoi pyydetyn.
Tämä! Jos haluaa tinkiä, niin tinkii sitten siinä kohtaa kun ilmoittaa ostavansa. En KOSKAAN tingi enää ostohetkellä, piruuttanikaan.
Samaa mieltä. Ehdoton ei sille, että aletaan noutohetkellä tinkaamaan ja vänkäämään.
Parhaat tinkijät on olleet tätä tasoa.*tulee ostamaan tuotetta*. "Oho mulla ei ollutkaan enempää rahaa mukana, ota nämä" o.O (puuttuu yksi kolmasosa)... Silloin vituttaa. Kyllä se oikeasti tingitään tosiaan jutellessa tuotteesta viestein, ei hakiessa tuotetta.
Naurattaa kun kerran mentiin ostamaan miehen kanssa pöytää ja mies katseli siinä onko pinnassa naarmuja. pinnassa oli tosi pieni jälki joka ei oikeasti haitannut, mies vaan sitä jäi katsomaan (ei edes sanonut mitään) niin myyjä halusi laskea hintaa :D "niin siinä on tuollainen pieni jälki". Naureskeltiin että pitää varmaan jatkossa tuolla strategialla lähteä huonekaluostoksille torissa, toinen vain tuijottaa tuimasti ja tarkkaan niin hinta tippuu :D
Itse yleensä kuvaan aika tarkkaan viat joten ei ole mitään napistavaa. Voi olla että saatan liiankin pessimistisesti kirjoittaa tuotteista. Olen saanut joskus palautetta nettimyynnistä että tuote oli paljon paremmassa kunnossa kuin myyjä sanoi :D
Hommaa luottokortti. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta luottokortti on. Luuletko, ettei ole tapissa?
Vierailija kirjoitti:
Parhaat tinkijät on olleet tätä tasoa.*tulee ostamaan tuotetta*. "Oho mulla ei ollutkaan enempää rahaa mukana, ota nämä" o.O (puuttuu yksi kolmasosa)... Silloin vituttaa. Kyllä se oikeasti tingitään tosiaan jutellessa tuotteesta viestein, ei hakiessa tuotetta.
Mulle ostaja sanoi viesteissä hakupäivänä oikein kahdesti, että varmisti vielä että on sopiva raha 10e mukana. Jutteli hakemaan tullessaan pitkään mukavia, kehui tuotteita aivan ihaniksi, ja maksun tullessa alkoi laskea pikkurahoja kukkarosta. Oikein tikistämällä löytyi 7,30e ja tuntui monta kertaa yrittävän saada minut tyytymään vielä vähempään. Ärsytti niin kovasti että annoin mennä tuohon hintaan, mutta en enää mielelläni myy naamatusten. Helpompi kasvottomana olla kova ja vaatia oikea summa tilille.
Kannattaa laittaa ilmoitukseen "Vain nouto".
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella outoa! Minulla oli yksi lahjoitettava tuote facebookin ryhmässä ja näitä tuli joka päivä. Aika moni ei edes avannut sitä vastaustani, jossa kerroin että vapaana on. Varmaan neljä ensimmäistä noudon sopinutta jätti hakematta. Joillekin kyselijöille vastasin, että kyllä, voidaan sopia sinunkin kanssa joku aika jolloin voisit jättää hakematta.