Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katujen olematon kastelu hiekoitushiekan poistamisen yhteydessä suuri ihmettelyn aihe!

Vierailija
19.04.2023 |

Vaikka terminen kevät on alkanut, katujen puhdistamiseen käytetään onnettoman vähän VETTÄ! Siitähän Suomessa ei ole pulaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksat sitten liian vähän veroja?

Vierailija
2/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti poistettu hiekka ja vähäinen veden käyttö saa aikaan sen,  että katupöly leijuu riesanamme pitkälle kesäkuuhun asti. Kenen syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla sataa vettä ihan saakelisti, eli luonto hoitaa loppusiivouksen.

Vierailija
4/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla sataa vettä ihan saakelisti, eli luonto hoitaa loppusiivouksen.

Toivon, että sataa. Terv. astmaatikko

Vierailija
5/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monena keväänä ihmetellyt miksi sen soran ja hiekan poisto aloitetaan vasta kun ne ovat kuivuneet? Aikaisemmin aloittamalla se sora olisi märkää eikä pölisisi niin paljon. Lisäksi niille lakaisukone kuskeille voisi maksaa kunnon urakkapalkkaa että ajaisivat yötä myöden. Silloin on parkkipaikat ja kävelytiet paljon tyhjempiä kuin päivällä.

Työttömänä voisin tulla itse ajamaan öisin. Tuskin sellaisen lakaisukoneen ajamista kauan tarvitse opetella. Vai tekeekö sitäkin ulkomaalaiset vitosen tuntipalkoilla?

Vierailija
6/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen monena keväänä ihmetellyt miksi sen soran ja hiekan poisto aloitetaan vasta kun ne ovat kuivuneet? Aikaisemmin aloittamalla se sora olisi märkää eikä pölisisi niin paljon. Lisäksi niille lakaisukone kuskeille voisi maksaa kunnon urakkapalkkaa että ajaisivat yötä myöden. Silloin on parkkipaikat ja kävelytiet paljon tyhjempiä kuin päivällä.

Työttömänä voisin tulla itse ajamaan öisin. Tuskin sellaisen lakaisukoneen ajamista kauan tarvitse opetella. Vai tekeekö sitäkin ulkomaalaiset vitosen tuntipalkoilla?

Täällä ainakin yötämyöten puhdistetaan.

Vierailija
7/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöhumppahan tähänkin on syynä. Katujen puhdistustyö annetaan sille joka kertoo tekevänsä sen ekologisesti vettä kierrättäen ja säästäen, koska jollakin alueilla Afrikkaa esiintyy kuivuutta. Näin tänään puhdistusauton jonka kyljessä olevassa iskulauseessa kerrottiin heidän kierrättävän puhdistusvetensä (jäin pohtimaan miten tuo onnistuu).

Vierailija
8/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos mun parveke oli pskan peitossa sen jälkeen kun ne olivat ajelleet vierestä hiekanpoistokoneella. Eli ne vaan pöllyttää pienhiukkaset ilmaan...

Vierailija
9/9 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristöhumppahan tähänkin on syynä. Katujen puhdistustyö annetaan sille joka kertoo tekevänsä sen ekologisesti vettä kierrättäen ja säästäen, koska jollakin alueilla Afrikkaa esiintyy kuivuutta. Näin tänään puhdistusauton jonka kyljessä olevassa iskulauseessa kerrottiin heidän kierrättävän puhdistusvetensä (jäin pohtimaan miten tuo onnistuu).

Voi v i t t u.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi