Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin typerät turhankyselijät

Aivot sulaa
19.04.2023 |

Ottaa taas niin paljon aivoon toi Tori.
Ilmoituksessa lukee selkeästi tuotteen tiedot, mitat, väri, paino, merkki, postituskulut ja tuulensuunta.
Kyselijä ilmaantuu. Kysyy kaikki vaikka ilmoituksessa lukee. Suuttuu kun huomauttaa. Sitten kysyy paljonko maksaa lähettää. Lopulta kysyy paljonko maksaa yhteensä lähetettynä.
"No emmä otakkaa kun euron liian kallis"
Saat***na mistä noita älykääpiöitä sikiää!!!!

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kyselee jotta laskisit hintaa. Rahamies fi kysele.

Autokaupoissa on ihan sama juttu. Renkaanpotkijoita kyllä ilmaantuu maukumaan osamaksua.

Vierailija
2/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos ei mitään muuta kysyttävää enää ole jäljellä: "kulkeutuuko paikkaan x/kotiovelle/Lohjalle/Kuuhun?" Ja jos lupaat nyt tuoda sen paikkaan x ohi kulkiessasi, tulee seuraavaksi joku "Mulle sopisi kahden viikon päästä perjantaina klo 12.34-12.37". Varsinkin jos jotain kauppaa teet pienten lasten äitien kanssa, ne on pahimpia. Helpointa on vain viedä ne myytävät vaatteet UFF:n laatikkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toi kuljettelun vaatiminen unohtui! Kyrsii vielä enemmän!

Ap

Vierailija
4/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on niitä, että joo voisin ostaa ,mutta saan vikapäivä liksan. Voitko varaa sen ulle.

En voi. Olen myymässä täällä tavaroita.

Vierailija
5/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se varaaja sitten tilipäivänä ota enää yhteyttä.

Vierailija
6/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans yrittäny kirjahyllyä myydä. Olis pitäny purkaa 10e ikeapaska. En jaksanut vaan vein rappuun. Joku sen siitä korjas talteen. Lapun siis laitoin että ota

Vierailija
7/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit on niitä, että joo voisin ostaa ,mutta saan vikapäivä liksan. Voitko varaa sen ulle.

Köyhänä joudun ostamaan aivan kaiken aina käytettynä. Joskus olen joutunut pyytämään varaamaan tuotetta kaksi pv ennenkuin saan tilin ja voin maksaa tuotteen, siis esim. silloin kun pesukone levisi. Sori siitä.

Vierailija
8/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyselijä kysyy jotain, mikä lukee ilmoituksessa niin en vastaa. Lue se ilmoitus!

Vierailija
9/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä joudun ostamaan aivan kaiken aina käytettynä. Joskus olen joutunut pyytämään varaamaan tuotetta kaksi pv ennenkuin saan tilin ja voin maksaa tuotteen, siis esim. silloin kun pesukone levisi. Sori siitä.

Vierailija
10/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoituksessa on, että vain nouto, niin kysellään, että tuotko/postitatko ja jos on, että vain postitus, niin halutaan ehdottomasti tulla noutamaan ja noutoaika on keskellä päivää eikä missään nimessä työpaikalta/keskikaupungilta tms. vaan ehdottomasti kotoa, "kun sulla on postinumerona tuo 00120, niin mä en voi tulla hakemaan sitä alueelta 00100".

Vierailija
11/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja nää jotka tinkaa 5e tavarasta. Oikeesti.

Vierailija
12/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan turvakaukalo autoon, kiinnostuneita 10. Hakija aloittaa tinkimisen hakiessaan kaukaloa. Ei kyllä päässä liiku yhtään mitään. Sanoin soittavani seuraavalle jonossa olevalle. Mutisten maksoi pyydetyn.

Vierailija
13/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjotin vuodesohvan. Kerroin, että se on vähän kulahtanut, mutta pienemmille lapsille ok varavuode.

Totesin että annan ekalle enkä toimita. Piste. 

Kyllä ihmetytti, se meni ilman mitään mutinoita! En reagoinut urpoihin yhteydenottoihin. Asiallisiin vastasin. Eka asiallinen haki sen sovittuna aikana, ja toi kantoavunkin vaikka sanoin että saadaan tarvittaessa kahdestaan. 

Tää oli ehkä se yksi miljoonasta. Anto vielä lopuksi kaffepaketin ja suklaalevyn!

Vierailija
14/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia huuto.nettiä. Siellä kaikki sujuu paljon paremmin.

Vierailija
15/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myynnissä tuote joka maksaa 800 euroa. Kaksi tarjousta saanut 500 ja 350 euroa.

Uutena maksaa 1400 euroa.

Yksi sanoi että tulee hakemaan kulhot joskus ensi viikolla.

Vastasin ystävällisesti että katsotaan jos ne on silloin vielä myymättä.

Ostan jos kulkeutuu tänne päin. Kerran menin keskustaan ja tyyppi teki oharit. Mulla aikaa meni puolitoista tuntia.

Teen kaupat vaan kotona niin oharit ei haittaa.

On mulla ollut paljon ihaniakin ostajia. Iloisia ja sosiaalisia.

Pahimpia oli nämä Weberin ostajat. Niin halusivat mutta rahaa ei ole ja jankkaukseksi meni.

Vierailija
16/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suosia huuto.nettiä. Siellä kaikki sujuu paljon paremmin.

Ei siellä voi myydä moniakaan juttuja. Kaikki isot jutut pitää myydä Torissa. Torissa myynyt verkonkin.

Vierailija
17/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin facebookin paikkakuntaryhmässä maton joulukuussa. Joku laittoi heti että mulle, maksoi mobilepaylla ja sanoi et tulee pian hakemaan.

No, nyt on huhtikuu, eipä ole näkynyt....

Vierailija
18/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamasta on kuvan kanssa ilmo  kysyy  onko vielä myynnissä  heh  sen jälkeen ei kuulu enää mitään tikka jos satutaan pääseen siihen pisteeseen että hint ja homma on ok niin alkaa jukerrus kun pitäs alkaa maksamaan niin sit se jää ilmaan hoko homma

19/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Yritin joku aika sitten myydä vanhoja rörstrandin astioita, joista osa oli hieman särööntyneitä ja mainitsin, että niitä voi saada kaupan päälle. Ehkä tästä innostuneena joku ihme jankkaaja alkoi hokea haluavansa niitä ruukkuja. Siis mitä ihmeen ruukkuja? Vastasin hänelle asiallisesti, mitä astioita on tarjolla. Ei vastausta. Siinä ainoa potentiaalinen ostaja

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/141 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää Torin kyselijöitä, jänkkääjiä ja tinkijöitä. Aivan uskomattomia uuvatteja ja persaukisia siellä pörrää. Vien siksi nykyään ihan kaiken tarpeettoman suoraan sekajätteeseen tai kaatopaikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi