Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko jos sinkku lapseton sanoo olevansa niin kiireinen, että

Vierailija
19.04.2023 |

seuraava vapaa viikonloppu on vasta elokuussa? Mitään sen kummempia harrastuksia ei ole.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen nainen ja lapseni jo aikuisia.Mies ystävä kuollut joten olen sinkku. Todella en revi kuin alakan tyhjäksi Jos aikuiset lapset, lapsineen tulossa. Muutoin elän sinkkuna oman aikatuluni mukaani ja harrastaen paljon liikuntaa kuin ulkoilua.Lapseni olen jo tehnyt.En lue menojani  " ystäville ,enkä selosta mitä  "teen ",Jos alakassa milloin vapaata, ehdotan mutta kotien ulkopuolella tapaaminen. Jos ei sovi , se oli siinä.En ala joustaa toisten aika tauluja.

Vierailija
42/43 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain lapsellisilla ihmisillä voisi olla kiire?

Ja rohkenen väittää, että vähemmän lapsiperheillä on kalenterissa menoa viikonloppuisin kun lapsettomilla. 

Ainakin meillä iso osa viikonlopuista vain rentoudutaan perheen kanssa ilman mitään erityistä ohjelmaa. 

Veli on lapseton ja on jos jonkinlaista keikkaa yms. menoa lähes joka viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain lapsellisilla ihmisillä voisi olla kiire?

Ja rohkenen väittää, että vähemmän lapsiperheillä on kalenterissa menoa viikonloppuisin kun lapsettomilla. 

Ainakin meillä iso osa viikonlopuista vain rentoudutaan perheen kanssa ilman mitään erityistä ohjelmaa. 

Veli on lapseton ja on jos jonkinlaista keikkaa yms. menoa lähes joka viikonloppu.

Mutta kyllähän nuo perheen kesken tehtävät asiat ja menot ovat yhtä lailla este vaikka kaveritapaamiselle. Sellaisistahan tässä varmaan on kyse - esim. minuakin on joskus kysytty jonnekin, mutta en pääse, vaikka minulla ei ole mitään "erikoista", mutta onpahan vain perheaikaa.