Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansalaiset ilmiantavat OnlyFans-malleja verottajalle ilmoittamatta jätettyjä tuloja jopa kymmeniä tuhansia

Vierailija
19.04.2023 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansalaiset-ilmiantavat-onlyfans-ma…

Taitaa olla syynä muutakin kuin lain valvomista...🤣🤣🤣😂😂

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmiannan kaikki persut. Nehän kiertää veroja päätöikseen.

Sulla taitaa olla asiasta paljon kokemusta, surkimus.

Vierailija
22/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P0rt0t   50 %    valtioverolle noin helposta työstä.   Pyllitellen hellurei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleitä kiukuttaa.

Taitaa ne ilmiantajat enemminkin olla mammoja. Mikään ei herätä raivoa ja kateutta rupsahtaneissa keski ikäisissä naisissa kuin joku kaunis nuori pikku-mirkku joka varastaa miesten huomion.

Tilaako sun rupsahtanut mummosi siis Onlyfansia? Luuletko että monikin nainen maksaa siitä, mistä sinä 😂😂😂

Mummo lukee täältä ja iltapaskasta miten onlyfanilla/somella/prostituoimalla tienaa ja sitten katsoo instasta että sen tissimirkun (sara chafak) elämä on yhtä kaukolomaa, merkkilaukkuja ja luksusta. Sitten katsoo verokoneesta sen tulot.

Vierailija
24/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa puhtaimmillaan, tai sanoisinko likaisimmillaan. Kun ette saa pllua, te kuvittelette, ettei se likka maksa veroja. Epäilette somenaisia siitä mitä te itse teette, koska katkerat vanhatpojat.

Naisvihasta taas ruikutettu heti kärkeen, vaikka ei taida olla oikein faktat kunnossa.

"Vuonna 2021 Verohallinnon tietojen mukaan OnlyFans-alustan kautta tuloja saaneista jopa 70 prosenttia jätti saadut tulot ilmoittamatta"

Siis todella hyvä että nämä 70% jäävät kiinni ja pääsevät maksamaan kunnon sakkojen kera summat. Hienoa, itse maksan parhaimmissa kuissa 8000€ veroa niin ihan kiva etten ole ainoa maksaja.

Vierailija
25/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. ammattiahan jatkuvalla syötöllä halutaan mainostaa ihan vaan työksi muiden töiden joukossa, joten hyvä että siitä saatuja tulojakin aletaan verottaa kuten muitakin työtuloja.

Vierailija
26/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa puhtaimmillaan, tai sanoisinko likaisimmillaan. Kun ette saa pllua, te kuvittelette, ettei se likka maksa veroja. Epäilette somenaisia siitä mitä te itse teette, koska katkerat vanhatpojat.

Naisvihasta taas ruikutettu heti kärkeen, vaikka ei taida olla oikein faktat kunnossa.

"Vuonna 2021 Verohallinnon tietojen mukaan OnlyFans-alustan kautta tuloja saaneista jopa 70 prosenttia jätti saadut tulot ilmoittamatta"

Siis todella hyvä että nämä 70% jäävät kiinni ja pääsevät maksamaan kunnon sakkojen kera summat. Hienoa, itse maksan parhaimmissa kuissa 8000€ veroa niin ihan kiva etten ole ainoa maksaja.

Ai että ihan 8000€/kk? 🤣

Vierailija
27/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskää, eihän moni OF "creator" paljasta kasvojaan tai kerro kansalaisuuttaan. Vaikea käräytellä. Voi olla Ranskasta, Bahamalta tai Suomesta.

OF päämaja sijaitsee briteissä. Tokkopa luovuttavat automaattisesti verottajalle tietoja oletuksella, että artisti saattaa e h k ä olla Suomesta.

Vierailija
28/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala ilmoittaa jos ei tiedä nimeä. Olen tilannut 20+ OF tiliä mutta vain yhden nimen tiedän, kertoi itse paikallislehdesä OF tilistään. Luulisi että tämä jo maksaa verot kun julkisesti kertoo. Mutta miten ne muut ilmoitetaan kun ei nimeä tiedä?

Joku muu tietää kuin teikärunkkari siellä hikikomerossasi.

Vierailija
29/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö verottaja muka näe noita tuloja muutenkin? 

Vierailija
30/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili muualle kuin suomeen.

Vierailija
31/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö verottaja muka näe noita tuloja muutenkin? 

Ei.

Vierailija
32/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasi ei saa pillua. Pasia kiukuttaa.

Oletko sinäkin veronkiertäjähuara, kun noin tunteilet?

Mielluumin huara kuin ruumiisiin sekaantuja.

Vierailija
33/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan siis joku inkeleiden naisviha ennemmin tikun nokkaan kuin se seikka, että nämä pyllynkeikuttajat eivät maksa veroja? Sillä lailla, asiat tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
34/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleitä kiukuttaa.

Taitaa ne ilmiantajat enemminkin olla mammoja. Mikään ei herätä raivoa ja kateutta rupsahtaneissa keski ikäisissä naisissa kuin joku kaunis nuori pikku-mirkku joka varastaa miesten huomion.

Tai sit ihmisiä ihan vaaan ottaa päähän noiden leveily ja  lässytys, kun on niin helppoa muistamatta ilmoittaa tulojaan mihinkään. Noi onlyfans tyypit on hyvin yksinkertasta porukkaa. Ne oikeasti luulee saavansa ilmaseksi kaiken ja sit leveilee niillä asioilla. Noi ei oikeasti ymmärrä ettei ilmaseksi tehdä rahaa joutumatta vastuuseen siitä. Kun tienaat, niin maksat osuutesi. Meillä on duunissa tollanen onlyfans bimbo. Duunikaveri kysyi siltä paljon maksat veroja noista. Ööö mitä veroja?? En mitään maksa, miks pitäs.

Vierailija
35/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia suomessa on kyllä paljon..pitää kuitenkin olla tarkka tuon verokarhun kanssa. Suomen verokarhu ei armoa anna.

Vierailija
36/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne verot tulee maksaa vaikka raha tulisi myymällä persettä. Laki on kaikille sama. Hyvä vaan, että asiasta ilmoitellaan.

Vierailija
37/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala ilmoittaa jos ei tiedä nimeä. Olen tilannut 20+ OF tiliä mutta vain yhden nimen tiedän, kertoi itse paikallislehdesä OF tilistään. Luulisi että tämä jo maksaa verot kun julkisesti kertoo. Mutta miten ne muut ilmoitetaan kun ei nimeä tiedä?

Mitä sillä nimellä tekee. Kyllähän ne rahaliikennettä seuraa ja onlyfanssilla ei ole mitään omaa pankkitiliä ja korttia mistä rahoja nostellaan. verottaja näkee sun tulot jne ja jos summat ei täsmää, niin ne pyytää selvitystä. JA tässä maasssa ne pyytää  selvitykset kyllä. Johonkin ne rahat päätyy ja se on oma tili 98% noilla palikoilla.

Vierailija
38/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia suomessa on kyllä paljon..pitää kuitenkin olla tarkka tuon verokarhun kanssa. Suomen verokarhu ei armoa anna.

Kateudesta ei asiassa ole kyse, jos naapuri kiertää veroja mutta itse joutuu maksaa, vaan reiluudesta ja tasapuolisuudesta.

Vierailija
39/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan siis joku inkeleiden naisviha ennemmin tikun nokkaan kuin se seikka, että nämä pyllynkeikuttajat eivät maksa veroja? Sillä lailla, asiat tärkeysjärjestyksessä.

Ei pyllyn keikuttelu ole työtä, joten ei siis mitään työn verotusta voi tähän soveltaa.

Vierailija
40/145 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateudesta ei asiassa ole kyse, jos naapuri kiertää veroja mutta itse joutuu maksaa, vaan reiluudesta ja tasapuolisuudesta.

Enempi katsoisin kuitenkin tuonne köh päättäjiin ja sen sellasiin. Jos joku keksiii pikkubisneksen niin jotkut luulee että että veronmaksajat kärsii vaikka veronmaksajat kärsii köh köh kun katsoo noihin päättäjiin ja sen sellaisiin. meno kuin venäjällä no ei ehkä vielä.