Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAIKILLA lapsilla nykyään suklaakalenterit?

Vierailija
30.11.2006 |

Kun ei kaupoista meinannut löytyä kuvakalentereita millään...itse en tykkää yhtään tuosta suklaakalenterihommasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainaki on, ja monilla muilla!

Vierailija
2/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä viisi lasta, ja yksi kuvakalenteri talossa. Kaikki yhdessä aina avaavat luukun :) Minusta ihana juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika paljon halvempaa ostaa vaikka kuinka kallis valmiskalenteri, mut kun oon leikkiin lähteny niin ei auta =)

Vierailija
4/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta meinasin ostaa kalenterin, mutta ne oli kaikki niin kamalia, etten ostanutkaan. Postissa sitten huomasin, että siellä oli kauniita kalentereita, siis sekä suklaalla että ilman. Ja Punaisella ristillä on kiva kuvakalenteri, mutten tiedä mistä se on meille hankittu.

Vierailija
5/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla (vasta 3) on jokaisella oma suklaakalenteri, purkkakalenteri ja kuvakalenterit.

Ja joo esikoislestadiolaisia ollaan :)

Vierailija
6/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni tylsiä. Mutta tänä vuonna sitten annoin periksi ja ostin myös suklaakalenterit. Niin ja lapset on 5 ja 8.

Vierailija
7/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyspussit maksaa varmaan ainakin 15¿ /lapsi, sillä sais jo 2 halvinta suklaakalenteria yhdelle..

Vierailija
8/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Veikkauksen joulukalenteri, se on hauskaa puuhaa taaperon mielestä ;)

Vierailija
9/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lesta, lapset 3v ja 5v ja kuvakalenterit sekä itse täytetyt yllätyskalenterit on molemmilla.

Vierailija
10/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa josta ei ehkä löydy on tavalliset ruokakaupat.

Vierailija
11/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintatalossa, Prismassa, Cittarissa sekä Postissa (juu ei ole kauppa).

Mutta joo, kyllä kai lähes kaikilla lapsilla on suklaakalenterit. Meillä on suklaakalenteri, Haribon karkkikalenteri, oma tekemä pikkutavarakalenteri ja kuvakalenteri. Viime vuonna oli vielä piparikalenterikin.... Ja lapsia vain yksi ;)

Vierailija
12/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kirjutellu tätösenä tonne muualle....

Vierailija
13/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti meidänkin pojalla on tänä vuonna suklaakalenteri. Erehdyin pyytämään miestä tuomaan kalenterin kauppareissultaan, ja hän ei löytänyt nättiä kuvakalenteria, joten osti suklaakalenterin. Itse olisin etsinyt vielä toisestakin kaupasta...

Vierailija
14/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä iloa on kuvakalenterista? Senkään vertaa kuin suklaasellaisesta.

Vierailija
15/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpas ihan hyvin viime vuonnakin.

Vierailija
16/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joulu on kerran vuodessa vaan :)

t. 19

Vierailija
17/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakalenterissa, ainakin muumeissa, on kivaa se että luukusta paljastuu kuvan lisäksi jatkokertomus. Joka päivä luetaan lisää ja kerrataan edellisiä luukkuja.

No, myönnetään vielä että toisena kalenterina suklaakalenteri (mummu toi).

Vierailija
18/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jolla kaksi lasta, mutta ei yhtään kalenteria... mutta ihan vaan siksi, kun en ole jaksanut tehdä, enkä viitsinyt ostaa.. eiköhän sitä ehdi vielä :)

Vierailija
19/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.. jolla kaksi lasta, mutta ei yhtään kalenteria... mutta ihan vaan siksi, kun en ole jaksanut tehdä, enkä viitsinyt ostaa.. eiköhän sitä ehdi vielä :)

Vierailija
20/22 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hoidan muutenkin lasten hampaita innokkaasti. Minusta jokapäiväinen karkin ja suklaan syönti melkein kokonaisen kuukauden ajan ei vain kuulosta hyvältä.

Lapset haluaisivat lelukalenterit tietty. Joskus on ollutkin Playmobilia, Legoa ja Grand Championships-kalenteria. Välillä olen kehitellyt jonkun tarinan ja esim. valokuvaamalla kuvittanut sen ja sitä on sitten viritelty päivittäin.

Nyt kokoan kaikille kolmelle omat taskukalenterit. Esikoistyttö on kohta 10 ja haluaa silti kalen vaikka kaupasta ei enää tuon ikäiselle löydy kuin kuvakalentereita. Ostin hänelle 15 eurolla tarroja, kyniä, kumeja, hiusjuttuja, pikkuoruja yms. Pian 8 täyttävälle pojalle teen Lego-kalenterin itse. Hän ei ole enää Lego City-ikää, joten ostin pienen Star Wars-aluksen ja hän kokoaa sitä sitten koko joulukuun. Pian kaksi täyttävä tytsykkä saa taskuihinsa eläintarroja, joita liimaa sitten yöllä seinään ilmestyvään maisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme