Onko KAIKILLA lapsilla nykyään suklaakalenterit?
Kun ei kaupoista meinannut löytyä kuvakalentereita millään...itse en tykkää yhtään tuosta suklaakalenterihommasta.
Kommentit (22)
Heillä viisi lasta, ja yksi kuvakalenteri talossa. Kaikki yhdessä aina avaavat luukun :) Minusta ihana juttu!
Olis aika paljon halvempaa ostaa vaikka kuinka kallis valmiskalenteri, mut kun oon leikkiin lähteny niin ei auta =)
Kaupasta meinasin ostaa kalenterin, mutta ne oli kaikki niin kamalia, etten ostanutkaan. Postissa sitten huomasin, että siellä oli kauniita kalentereita, siis sekä suklaalla että ilman. Ja Punaisella ristillä on kiva kuvakalenteri, mutten tiedä mistä se on meille hankittu.
Meidän lapsilla (vasta 3) on jokaisella oma suklaakalenteri, purkkakalenteri ja kuvakalenterit.
Ja joo esikoislestadiolaisia ollaan :)
omasta mielestäni tylsiä. Mutta tänä vuonna sitten annoin periksi ja ostin myös suklaakalenterit. Niin ja lapset on 5 ja 8.
Yllätyspussit maksaa varmaan ainakin 15¿ /lapsi, sillä sais jo 2 halvinta suklaakalenteria yhdelle..
Meillä on Veikkauksen joulukalenteri, se on hauskaa puuhaa taaperon mielestä ;)
en ole lesta, lapset 3v ja 5v ja kuvakalenterit sekä itse täytetyt yllätyskalenterit on molemmilla.
Ainoa josta ei ehkä löydy on tavalliset ruokakaupat.
Valintatalossa, Prismassa, Cittarissa sekä Postissa (juu ei ole kauppa).
Mutta joo, kyllä kai lähes kaikilla lapsilla on suklaakalenterit. Meillä on suklaakalenteri, Haribon karkkikalenteri, oma tekemä pikkutavarakalenteri ja kuvakalenteri. Viime vuonna oli vielä piparikalenterikin.... Ja lapsia vain yksi ;)
Mä oon kirjutellu tätösenä tonne muualle....
Mutta valitettavasti meidänkin pojalla on tänä vuonna suklaakalenteri. Erehdyin pyytämään miestä tuomaan kalenterin kauppareissultaan, ja hän ei löytänyt nättiä kuvakalenteria, joten osti suklaakalenterin. Itse olisin etsinyt vielä toisestakin kaupasta...
mitä iloa on kuvakalenterista? Senkään vertaa kuin suklaasellaisesta.
Kelpas ihan hyvin viime vuonnakin.
Ja joulu on kerran vuodessa vaan :)
t. 19
Kuvakalenterissa, ainakin muumeissa, on kivaa se että luukusta paljastuu kuvan lisäksi jatkokertomus. Joka päivä luetaan lisää ja kerrataan edellisiä luukkuja.
No, myönnetään vielä että toisena kalenterina suklaakalenteri (mummu toi).
.. jolla kaksi lasta, mutta ei yhtään kalenteria... mutta ihan vaan siksi, kun en ole jaksanut tehdä, enkä viitsinyt ostaa.. eiköhän sitä ehdi vielä :)
Vierailija:
.. jolla kaksi lasta, mutta ei yhtään kalenteria... mutta ihan vaan siksi, kun en ole jaksanut tehdä, enkä viitsinyt ostaa.. eiköhän sitä ehdi vielä :)
...hoidan muutenkin lasten hampaita innokkaasti. Minusta jokapäiväinen karkin ja suklaan syönti melkein kokonaisen kuukauden ajan ei vain kuulosta hyvältä.
Lapset haluaisivat lelukalenterit tietty. Joskus on ollutkin Playmobilia, Legoa ja Grand Championships-kalenteria. Välillä olen kehitellyt jonkun tarinan ja esim. valokuvaamalla kuvittanut sen ja sitä on sitten viritelty päivittäin.
Nyt kokoan kaikille kolmelle omat taskukalenterit. Esikoistyttö on kohta 10 ja haluaa silti kalen vaikka kaupasta ei enää tuon ikäiselle löydy kuin kuvakalentereita. Ostin hänelle 15 eurolla tarroja, kyniä, kumeja, hiusjuttuja, pikkuoruja yms. Pian 8 täyttävälle pojalle teen Lego-kalenterin itse. Hän ei ole enää Lego City-ikää, joten ostin pienen Star Wars-aluksen ja hän kokoaa sitä sitten koko joulukuun. Pian kaksi täyttävä tytsykkä saa taskuihinsa eläintarroja, joita liimaa sitten yöllä seinään ilmestyvään maisemaan.
Meillä ainaki on, ja monilla muilla!