Onko liian kunnianhimoinen tavoite?
Hei! Jos olet käynyt vatsan tähystyksessä, kauanko palautumiseen meni? Mulla on ensin leikkaus, sitten alkaa uusi työ. Jos varaan leikkauksesta toipumiseen kaksi viikkoa ja sitten työt alkavat välittömästi sairasloman jälkeen? Onko mitään komplikaatioiden suurta riskiä tässä leikkauksessa?
Kokemuksia tähystyksestä kaipaan :)
Kommentit (3)
Siis onko kyseessä tähystys vai tähystysleikkaus? Koska tähystyksen jälkeen menee ehkä päivä toipuessa, jos sitäkään, mutta leikkauksen jälkeen toipumisaika sitten riippuu siitä, mitä on leikattu. Umpisuolen leikkaus tähystyksellä - toimistotyökunnossa kolmen viikon päästä, fyysiseen työhön kuukausi (minä+työkaverit vertailtiin). Kohdunpoisto - vähintään kuusi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyseessä tähystys vai tähystysleikkaus? Koska tähystyksen jälkeen menee ehkä päivä toipuessa, jos sitäkään, mutta leikkauksen jälkeen toipumisaika sitten riippuu siitä, mitä on leikattu. Umpisuolen leikkaus tähystyksellä - toimistotyökunnossa kolmen viikon päästä, fyysiseen työhön kuukausi (minä+työkaverit vertailtiin). Kohdunpoisto - vähintään kuusi viikkoa.
Kyseessä on tähystysleikkaus, jossa poistetaan endometrioosia kohdun takaa ja munasarjoista.
Ap
Et TODELLAKAAN laiskottele kahta viikkoa veronmaksajien rahoilla! Toipuminen 2-3 päivää.