Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liian kunnianhimoinen tavoite?

Vierailija
18.04.2023 |

Hei! Jos olet käynyt vatsan tähystyksessä, kauanko palautumiseen meni? Mulla on ensin leikkaus, sitten alkaa uusi työ. Jos varaan leikkauksesta toipumiseen kaksi viikkoa ja sitten työt alkavat välittömästi sairasloman jälkeen? Onko mitään komplikaatioiden suurta riskiä tässä leikkauksessa?

Kokemuksia tähystyksestä kaipaan :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et TODELLAKAAN laiskottele kahta viikkoa veronmaksajien rahoilla! Toipuminen 2-3 päivää.

Vierailija
2/3 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyseessä tähystys vai tähystysleikkaus? Koska tähystyksen jälkeen menee ehkä päivä toipuessa, jos sitäkään, mutta leikkauksen jälkeen toipumisaika sitten riippuu siitä, mitä on leikattu. Umpisuolen leikkaus tähystyksellä - toimistotyökunnossa kolmen viikon päästä, fyysiseen työhön kuukausi (minä+työkaverit vertailtiin). Kohdunpoisto - vähintään kuusi viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kyseessä tähystys vai tähystysleikkaus? Koska tähystyksen jälkeen menee ehkä päivä toipuessa, jos sitäkään, mutta leikkauksen jälkeen toipumisaika sitten riippuu siitä, mitä on leikattu. Umpisuolen leikkaus tähystyksellä - toimistotyökunnossa kolmen viikon päästä, fyysiseen työhön kuukausi (minä+työkaverit vertailtiin). Kohdunpoisto - vähintään kuusi viikkoa.

Kyseessä on tähystysleikkaus, jossa poistetaan endometrioosia kohdun takaa ja munasarjoista.

Ap