Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1000)
Rakkain lelu on naapurin tai vastaantulijan kurkkutorvi.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.
Koirallani on toistakymmentä kumipossua. Yhtään ei ole rikkonut ja pitää niistä hyvää huolta.
Siis näistä ei voi keskustella?
"Kovis" saksanpaimenkoiralla mun ystävän virkkaama leppäkerttupehmolelu, josta ekana päivän järsi jalat irti. Leppis oli kyllä ihan ehdoton lemppari ja nyt koiran oltua jo 2,5 vuotta enkelinä, leppis on ollut mun tyynyn vieressä JOKA yö.
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!
Meidän 8 vuotiaan norwichinterrierin ehdottomasti rakkain lelu on sellainen pieni röpöllinen vinkuva pallo. Pallo maksaa jotakuinkin vähän yli 2€ ja niitä saa sinisinä, oransseina ja vihreinä ainakin. Tämä pallo pitää hakea aamulla heti aamuruuan jälkeen ja sitä pitää hetken heittää. Sama toistuu päivällä ja illalla tasaisiesti. Illalla kun mennään nukuumaan, pitää pallo ottaa sänkyyn mukaan. Auta armias jos pallo heitetään sängystä pois, niin se haetaan heti takaisin. Myös jos on oltu pois kaueemin kotoa (yli vuorokauden esim), niin ensimmäisenä kotiin tultaessa tarkastetaan että pallo on tallessa ja kannetaan sitä suussa hetken aikaa.
Okei, anna mennä.